Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Over dat "het, een" de ik-persoon vraagt zich af welk lidwoord het beste voor hond geschikt is, dat "de" misschien ongelukkig gekozen is (het hondje of een hond zou beter zijn, omdat het een klein hondje is en het zomaar een hond is). Snap je? ![]() En tjsa, waarom zou ik daar een komma zetten, er begint toch gewoon een nieuwe zin? ![]() Bedankt voor je uitgebreide reactie ![]()
|
ik irriteer me aan dus.
Als je verbindingswoorden gebruik moet je dat wel goed doen. Verder vind ik dit heel wat beter dan je vorige gedichten die ik me herinner. De sfeer heb je goed neergezet en de zinnen zijn pakkend. Ik las dat je nu taal analyseert?
||
Citaat:
![]() En verder: bedankt ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Ik dacht het nooit werd gevraagd: http://cf.hum.uva.nl/dsp/ljc/paaltjens/rika.html
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Rika ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Flora & Fauna |
Bij welke leeftijd katjes naar buiten en castreren/steriliseren? miekmuis | 16 | 01-10-2006 15:44 | |
Flora & Fauna |
Hoe krijg je een 'binnenkat' naar buiten? Verwijderd | 12 | 04-07-2006 10:28 | |
Verhalen & Gedichten |
Kijk nou naar buiten... Little Dutchess | 14 | 06-02-2006 10:33 | |
Flora & Fauna |
wanneer laat je de kat naar buiten. Verwijderd | 28 | 14-03-2004 20:09 | |
Psychologie |
Niet meer naar buiten durven Dying Bride | 10 | 05-01-2002 16:07 |