Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik heb goede ervaringen met de eurostar gehad. Duur idd iets van 2.5 uur en je zit best comfortabel in de laagste klasse, je zit er toch niet zo lang in. We zaten alleen op de heenreis met een hele familie aziaten in een coupe en ik werd gek van hun gelach en gepraat. Op de terug reis zaten we met een schoolklas 16 jarige giebelmeisjes, dat kon dus wel beter. maar verder ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Dan heb ik liever voor 99,- een retourtje met de eurostar. Die is geldig vanaf elk station in Nederland en brengt me naar het centrum van Londen. En ik zit in zo'n trein veel lekkerder dan in een vliegtuig.
||
Citaat:
Retour Amsterdam - Londen Stansted = 60 euro (= vliegtuig) Retour Londen Stansted - Centrum = 30 euro (= trein) Retour station in NL - Schiphol = 15 euro minimaal Dus... ![]()
||
Citaat:
LOL, als je een go-pass had betaalde je ongeveer 4,20 voor die reis, maar nog steeds slaat jouw vergelijking nergens op omdat een Eurostar een bijzonder comfortabele trein is die 300km/u rijdt en niet zomaar een random trein is. Binnen 2 en een half uur kan je vanuit Brussel in hartrje Londen zijn. Per vliegtuig en ander OV kost het ongeveer even veel tijd (of meer), maar dan moet je het doen met minder comfort.
|
![]() |
Wat vinden jullie van het GoLonden arrangement?
Je reist dan vanaf elk station in NL naar Londen. Je gaat eerst met de trein naar Hoek v. Holland, dan met de Stena Line en dan met de trein (Londen Express) vanaf Harwich naar hartje Londen. Een retourtje kost 70 Euro. www.golonden.nl Je kunt er ook excursies en een hotel bijboeken. Bronzen pakket (4 excursies) - € 48 p.p. bustour, cruise over de Thames, Madame Tussaud's en Tower Bridge Experience Zilveren pakket (5 excursies) - € 67 p.p. bronzen pakket + London Eye Gouden pakket (6 excursies) - € 78 p.p. zilveren pakket + Tower of London
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Stiekeme plekjes Danisports | 78 | 12-01-2017 22:49 | |
Lifestyle |
vandaag en gisteren Verwijderd | 500 | 08-11-2005 10:46 | |
Lifestyle |
wat deed je vandaag dan ? Back Door Man | 500 | 27-05-2005 15:23 | |