Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ze zei dat ze britt en leen en heroin zag, maar heroin en leen waren er helemaal niet ![]() ik heb gister gratis rauw afgeslagen omdat ik me niet zo swingerig voelde, stom maar ok, maar ik had hard gesport en ben in 1 week 4 kilo afgevallen van al dat geworkout, daar was ik erg blij mee vandaag ging ik wat drinken bij katoen en op de heenweg werd ik bijna aangereden door een taxi, toen stak ik mn middelvinger op, waarop de taxi keihard remde en besloot dat het wel leuk was om me te gaan achtervolgen ![]() ![]() en ik was best bang ![]() toen werd ik later aangehouden door fotografen van de holland herald, dat tijdschrift wat in klm vliegtuigen ligt, en daar kom ik in januari in, ze vonden me gaaf en dat vond ik dan wel weer vleiend ![]() nu komt crook bij me eten en idols kijken |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Vanavond heb ik een halloweenfeestje en ik wou graag gaan als edward scissorhands maar ja, hoe doe je zoiets. Dus nu ga ik maar als uh..geen idee eigenlijk.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() vandaag heb ik een paar uur World of Warcraft gespeeld met mijn vers verworven guest-account. Morgen ga ik stop-motion filmpjes maken met gi-goe poppetjes \m/ |
![]() |
||
Citaat:
De vorige keer praatte ze ook onzin toch? Ik lijk niet eens op poorleno.
Laatst gewijzigd op 29-10-2005 om 20:02. |
![]() |
||
Citaat:
Hehe, nee maar DVD... Hoe was Reptex? Hielden ze het een beetje uit? |
![]() |
||
Citaat:
En Reptex verdient alle support van het publiek, coole gasten zijn het, en ze maken al hele aardige shit. 25 November: KGV release party in 013... Als het goed is liep ook de hele KGV crew rond op DVD ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
dat ziert toch elek debiel ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
ja je ziet het verschil wel jongee dat ontken ik toch niet ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Gisteren gewerkt, daarna naar Utrecht met mijn beste vriendinnetje, gegetengedronkenfilmgekeken, nu net wakker en zo gaan we afwassen (olé) en schoenen kopen voor haar, want ik heb geen cent. ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het grote lucht-je-hart-topic deel 94 alweer! Verwijderd | 494 | 21-04-2007 20:18 | |
Verhalen & Gedichten |
wat hou ik van gisteren levenlijdster | 3 | 06-11-2004 22:20 | |
Verhalen & Gedichten |
Gisteren, vandaag en morgen… Soapsie | 11 | 24-06-2004 12:18 | |
Verhalen & Gedichten |
Morgen en Vandaag 86dagreed | 4 | 20-05-2003 12:50 | |
Software & Hardware |
[serverload]Verschil Mozilla en IE ekki | 7 | 07-01-2003 18:01 | |
Verhalen & Gedichten |
Jij, en je liegt Jamezy | 15 | 02-09-2001 22:26 |