Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-10-2005, 16:57
Verwijderd
vertel erover
Advertentie
Oud 29-10-2005, 17:00
mrsjones
mrsjones is offline
vandaag heb ik gegeten en gisteren ook
Oud 29-10-2005, 17:04
Jolene
Jolene is offline
Ik heb de hele dag het huis opgeruimd omdat mn vader morgen weer thuiskomt .Alleen de deur uit geweest om vreetwerk te halen voor een filmavond en ik had heel veel sjans met vreemde mensen .Zal er wel aan liggen dat ik er eindelijk eens gezond uitzie
Oud 29-10-2005, 17:08
suikerprinses
suikerprinses is offline
gister moest ik werken, wat ronduit saai was. er kwam een vriendinnetje eten&slapen. 's avonds kwam er nog een vriendin langs om te roddelen.
vandaag de hele dag in de stad rondgehobbeld en vanavond ga ik naar utrecht met vriendinnen. met de auto, yes.
Oud 29-10-2005, 17:08
Tom Violence
Tom Violence is offline
gister ging ik nerden en eten met vrienden en daarna swingen met avelon in club11, hoewel ik club11 niet zo bijzonder vind. vandaag heb ik een cadeautje gekocht voor iemand en aan school gewerkt, en vanavond ga ik met vrienden naar surfbandjes kijken in m'n hometown.
Oud 29-10-2005, 17:12
idontcare
idontcare is offline
gister euhh.. ja daar heb ik het niet over
vandaag had ik me verslapen, werd 8.45 wakker en moest 9u werken. ik heb het gehaald
3u klaar, daarna naar de reunie van de basisschool gegaan. was wel tof, ik zag mensen waar ik wel eens mee praat in de kroeg maar nooit geweten dat ze ook op die school gezeten hebben
Oud 29-10-2005, 17:15
Verwijderd
Citaat:
Tom Violence schreef op 29-10-2005 @ 18:08 :
gister ging ik nerden en eten met vrienden en daarna swingen met avelon in club11, hoewel ik club11 niet zo bijzonder vind. vandaag heb ik een cadeautje gekocht voor iemand en aan school gewerkt, en vanavond ga ik met vrienden naar surfbandjes kijken in m'n hometown.
haha dan dacht mn roomie dat jij leno was
ze zei dat ze britt en leen en heroin zag, maar heroin en leen waren er helemaal niet

ik heb gister gratis rauw afgeslagen omdat ik me niet zo swingerig voelde, stom maar ok, maar ik had hard gesport en ben in 1 week 4 kilo afgevallen van al dat geworkout, daar was ik erg blij mee
vandaag ging ik wat drinken bij katoen en op de heenweg werd ik bijna aangereden door een taxi, toen stak ik mn middelvinger op, waarop de taxi keihard remde en besloot dat het wel leuk was om me te gaan achtervolgen toen ging hij achter me aan door smalle eenrichtingsverkeerstraatjes en beukte met zijn auto tegen de achterkant van mijn fiets en ik schreeuwde van WAT DOE JE
en ik was best bang

toen werd ik later aangehouden door fotografen van de holland herald, dat tijdschrift wat in klm vliegtuigen ligt, en daar kom ik in januari in, ze vonden me gaaf en dat vond ik dan wel weer vleiend

nu komt crook bij me eten en idols kijken
Oud 29-10-2005, 17:18
Jimmy Who?
Jimmy Who? is offline
Stelletje mormels volgende keer bij mij Idols
Verwijderd
Citaat:
Jimmy Who? schreef op 29-10-2005 @ 18:18 :
Stelletjes mormels volgende keer bij mij Idols
Hee jij kon toch niet?!
vixen
vixen is offline
Citaat:
Hermione schreef op 29-10-2005 @ 18:15 :
en ben in 1 week 4 kilo afgevallen van al dat geworkout
Ik ben 4 kilo aangekomen door helemaal niks te doen.
Vanavond heb ik een halloweenfeestje en ik wou graag gaan als edward scissorhands maar ja, hoe doe je zoiets. Dus nu ga ik maar als uh..geen idee eigenlijk.
Oud 29-10-2005, 17:19
Jimmy Who?
Jimmy Who? is offline
Citaat:
Hermione schreef op 29-10-2005 @ 18:18 :
Hee jij kon toch niet?!
"volgende keer"
Oud 29-10-2005, 17:19
Verwijderd
Citaat:
Jimmy Who? schreef op 29-10-2005 @ 18:19 :
"volgende keer"
"mormels" zzz
Oud 29-10-2005, 17:20
Jimmy Who?
Jimmy Who? is offline
Oh en heb je dat Maltezer geval nog
Oud 29-10-2005, 17:20
Jimmy Who?
Jimmy Who? is offline
Citaat:
Hermione schreef op 29-10-2005 @ 18:19 :
"mormels" zzz
Ik vind mormel leuker dan sloerie tegenwoordig
Oud 29-10-2005, 17:21
Verwijderd
Citaat:
Jimmy Who? schreef op 29-10-2005 @ 18:20 :
Oh en heb je dat Maltezer geval nog
Nee die is al weer weg
Oud 29-10-2005, 17:22
Jimmy Who?
Jimmy Who? is offline
Citaat:
Hermione schreef op 29-10-2005 @ 18:21 :
Nee die is al weer weg
Ik wil een Maltezer leeuwtje in een kartonnen doos met een strik eromheen en luchtgaatjes in het deksel die ik stukjes leverworst voer tijdens college
Oud 29-10-2005, 17:43
Sleeping Liar
Sleeping Liar is offline
Gisteravond lam
Vanavond lam
Oud 29-10-2005, 17:49
henkjanklaas
henkjanklaas is offline
gisteren overdag een tentamen gemaakt, redelijk gegaan
's avonds afscheidsfeestje van vriendin.. nog ff ruzie gehad om niets om het vervolgens weer goed te maken.. heerlijk nutteloos daarna nog redelijk aangeschoten geweest in een ballentent
vandaag:
aan mn auto geklust.. en voor vanavond weet ik het nog niet
Oud 29-10-2005, 18:31
ZerO
ZerO is offline
ik heb alweer te lang in bed gelegen en geneukt en daarnet Before Sunrise gekeken en zometeen wat eten en vanavond uit spannend jaja
Oud 29-10-2005, 18:38
woezel
woezel is offline
gisteren the selecter, was extreem vet (en gratis)!
vandaag lowlife tv kijken met vriendje
Oud 29-10-2005, 19:00
Verwijderd
Citaat:
Jimmy Who? schreef op 29-10-2005 @ 18:22 :
Ik wil een Maltezer leeuwtje in een kartonnen doos met een strik eromheen en luchtgaatjes in het deksel die ik stukjes leverworst voer tijdens college

vandaag heb ik een paar uur World of Warcraft gespeeld met mijn vers verworven guest-account. Morgen ga ik stop-motion filmpjes maken met gi-goe poppetjes \m/
Oud 29-10-2005, 19:07
Verwijderd
gistermorgen lag ik om 5 uur in bed, en om 8 uur ging ik weer opstaan. toen met de bus van 9 uur naar huis, en om 10 uur was ik thuis. toen douchen eten enzoo. toen van 1-6 werken, en ik was nog compleet in de war toe ik ging werken . daarna ging ik thuis slapen, en daarna racen op de computer bij m'n chick. toen van 11 tot 11 geslapen en vanmiddag ging ik met een vrienden wat drinken in het centrum, en zometeen ga ik ergens zitten drinken en the a-team kijken, en daarna UIT.
Oud 29-10-2005, 19:18
Verwijderd
gisteren was ik om half 10 thuis van 2manydjs en ik was dood dus heb ik de hele dag in bed gelegen en savonds gewerkt.
vandaag heb ik gesport en vanovnd ga ik even kijken of het uitgaansleven in mijn hometown zoch nog in positieve manier heeft ontwikkeld tijdens mijn afwezigheid
Oud 29-10-2005, 19:58
Tom Violence
Tom Violence is offline
Citaat:
Hermione schreef op 29-10-2005 @ 18:15 :
haha dan dacht mn roomie dat jij leno was
ze zei dat ze britt en leen en heroin zag, maar heroin en leen waren er helemaal niet
Sorry maar, die roomie van jou is niet goed bij d'r hoofd. Of ze is blind.
De vorige keer praatte ze ook onzin toch? Ik lijk niet eens op poorleno.

Laatst gewijzigd op 29-10-2005 om 20:02.
Oud 29-10-2005, 20:02
Verwijderd
oh ja ik was naar De Definitie van Dopeheid geweest gisteren, met wat vrienden en mijn chick
Advertentie
Oud 29-10-2005, 20:09
Allochthony
Allochthony is offline
Citaat:
Fake schreef op 29-10-2005 @ 21:02 :
oh ja ik was naar De Definitie van Dopeheid geweest gisteren, met wat vrienden en mijn chick
Ey, jij mag je vrienden houden, dan wil ik je chick oké?

Hehe, nee maar DVD... Hoe was Reptex? Hielden ze het een beetje uit?
Oud 29-10-2005, 20:15
Sjoerd
Sjoerd is offline
gister had ik 1 tussenuur en kwt zijn we maar in de stad gebleven want mijn repetitie viel uit en toen ging ik naar de stad met vriendinnetjes en toen had ik geen geld en krege ik zomaar 50 cent van een omaatje en ik was overdonderd end e vrouw aan de kassa zei toen: dus er bestaan toch nog engelen! hihi. maar daarna ging ik nopg naar de stad met een grote groep (ook weer allemaal meisjes) maar toen zijn we gesplitst en was ik met 3 meisjes in de stad geweest en een vrouw in de hema werd boos omdat we in de lift gingen en we deden nog wel of we gehandicapt waren en ik ben heel erg hard gevallen in de zeeman en nu heb ik een blauwe plek met paarse stippen vandaag heb ik gecomputerd en stenen gesjouwt.
kusje
Oud 29-10-2005, 20:16
Verwijderd

Ze deden het beter dan de belgen van Sanctum iig. Ze hadden het publiek behoorlijk mee, maar de boel kakte in toen het hele turntableism gebeuren kwam. Dat was wel zonde an sich.

Verder was Terilext best aardig en Jiggy J als verrassing ook wel, Spacekees was 3x niks. Er liep trouwens nog een lookalike van je rond
Oud 29-10-2005, 20:21
Luna
Luna is offline
ik heb idols gekeken.
verder ben ik afspraken voor vanavond aan het maken en ik heb hoofdpijn maar ik wil dat het over is
ik heb vandaag gewerkt en ben pissed geweest.
Oud 29-10-2005, 20:24
Verwijderd
ik was vandaag in utrecht en dat was leuk want ik heb nieuwe kleren gekocht en daarna bij jan de groot in den bosch een authentieke chocoladebol gehaald die ik zojuist heb opgegeten en nu ben ik misselijk.

verder zou ik vanavond uitgaan maar iedereen heeft weer ruzie met elkaar en ik ben een egoïst die gewoon vind dat ondanks er spanningen zijn onder elkaar, mijn vrienden mij gewoon kunnen entertainen

edit: oh god, dit leest lekker irritant.
Oud 29-10-2005, 20:25
Allochthony
Allochthony is offline
Citaat:
Fake schreef op 29-10-2005 @ 21:16 :

Ze deden het beter dan de belgen van Sanctum iig. Ze hadden het publiek behoorlijk mee, maar de boel kakte in toen het hele turntableism gebeuren kwam. Dat was wel zonde an sich.

Verder was Terilext best aardig en Jiggy J als verrassing ook wel, Spacekees was 3x niks. Er liep trouwens nog een lookalike van je rond
Een lookalike? Mijn replacement, ik moet natuurlijk wel overal aanwezig zijn om mijn scene reputatie omhoog te houden!

En Reptex verdient alle support van het publiek, coole gasten zijn het, en ze maken al hele aardige shit.

25 November: KGV release party in 013... Als het goed is liep ook de hele KGV crew rond op DVD
Oud 29-10-2005, 21:17
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Gisteren heb ik gewerkt en daarna niks gedaan. Alleen teveel stokbrood met kruidenboter gevreten en QI+ Have I Got news For You gekeken. En bijgekletst met m'n dude die net terug was uit New York. Daarna ongeveer 3 uurtjes geslapen.

Vandaag weer vroeg m'n bed uit fur die Arbeit. HEEEL VEEEL cappuccino bonnen gehad, want mensen willen graag iets gratis, dus ik had bijna geen omzet.
Thuis nog effe slaap ingehaald, daarna Idols gekeken met mutti en heel erg mensen uitgelachen.
Net nog effe gechat met dude, want het is al 6 maanden 'aan'.
(Niet zo moeilijk als je steeds maanden moet wachten voordat je elkaar weer ziet.) Straks foto's uit New York kijken, en Lebbis op ned3 teepen voor op DVD.
Oud 29-10-2005, 21:46
Verwijderd
Gister ging ik naar school en had daar een hele rare drama les van mijn new age drama docent en daarna moest ik oppassen.

Vandaag luister ik al heel de dag Imogen Heap en doe ik verder vrij weinig behalve computeren en tv kijken want nerd dagen zijn hip de laatste tijd.
Oud 29-10-2005, 21:59
mcflem
mcflem is offline
Gisteren was mijn vriend hier en volgens mij hebben wel helemaal niks gedaan en 's avonds ging hij weg en ik wou sporten maar toen was ik ziek en ik voelde me kut.

Vandaag heb ik niks gedaan.
Oud 29-10-2005, 23:04
tuttebel
tuttebel is offline
vandaag vroeg het terrein hoogwatervrij maken..opkomst draaien, zeilen en roeien en naar de speeltuin met de kiendjes.
daarna nog duizend opruimen en hoogwatervrij maken. boodschappen, koken, en weer afwassen.
gratis krat bier opdrinken, zat worden, en met scharrel zoenen.

en nu ben ik vergeten de gasbundel uit te draaien, dus kan ik morgenvroeg terug.
Oud 29-10-2005, 23:43
grandmommy
grandmommy is offline
heb vandaag gewerkt tot tien uur en toen loos the exorcist zitten kijken en ik kreeg een al even loze lachkick van omdat ik erwtensoep zat te eten enzo. er komt ook erwtensoep in die film voor.
Oud 30-10-2005, 00:09
Verwijderd
Citaat:
Tom Violence schreef op 29-10-2005 @ 20:58 :
Sorry maar, die roomie van jou is niet goed bij d'r hoofd. Of ze is blind.
De vorige keer praatte ze ook onzin toch? Ik lijk niet eens op poorleno.
he niet zo doen biatch, ze is nu eenmaal geen forummer en ze trekt snel conclusies; het heeft donker haar en het is met britt; dat moet leno zijn
Oud 30-10-2005, 00:16
Tom Violence
Tom Violence is offline
Citaat:
Hermione schreef op 30-10-2005 @ 01:09 :
he niet zo doen biatch, ze is nu eenmaal geen forummer en ze trekt snel conclusies; het heeft donker haar en het is met britt; dat moet leno zijn
Ik ben niet zo dol op die creatieve conclusies, aangezien deze de vorige keer voor de nodige problemen hebben gezorgd. Het is toch raar dat iemand roept van ja ik zag die en die, terwijl ze het niet zeker weet
Oud 30-10-2005, 00:19
Metal
Metal is offline
Citaat:
Hermione schreef op 30-10-2005 @ 01:09 :
jamaar je ziet toch wel het verscghil tuseen poorleno en tom?
dat ziert toch elek debiel
Oud 30-10-2005, 00:22
Tom Violence
Tom Violence is offline
Ben je dronken?
Oud 30-10-2005, 00:25
Verwijderd
Citaat:
Metal schreef op 30-10-2005 @ 01:19 :
jamaar je ziet toch wel het verscghil tuseen poorleno en tom?
dat ziert toch elek debiel
roxanestijl met die gehusselde letters

ja je ziet het verschil wel jongee
dat ontken ik toch niet
Oud 30-10-2005, 01:21
Verwijderd
ik hoef er niet eens dronken voor te zijn, ik kan gewoon niet fatsoenlijk typen
Oud 30-10-2005, 01:30
Verwijderd
Citaat:
Roxane schreef op 30-10-2005 @ 02:21 :
ik hoef er niet eens dronken voor te zijn, ik kan gewoon niet fatsoenlijk typen
deze zin is wel goed gelukt
Oud 30-10-2005, 01:51
Verwijderd
gisteren ging ik me eerst 3 uur verslapen en toen naar school. Daarna ging mijn chick in de stad zuipen en ik mocht niet mee dus ging ik thuis wijn drinken en daarna bier. Toen ging ik weg en nog meer bierdrinken. Toen had ik mezelf getrakteerd op een fles apfelkorn en daarna weet ik niks meer.

Vandaag ging ik opstaan en naar mijn werk. Ik kon niet met de auto dus moest ik 45 minuten fietsen, maar dat vond ik niet erg. Heel de dag gewerkt en toen naar een vriend om biertjes te drinken en joints te roken.
Oud 30-10-2005, 01:51
Metal
Metal is offline
nee heur ik was niet echt dronken
alleen heeel erg moe en nogal aangeschoten ja
maar vooral heer erg moe
Oud 30-10-2005, 02:42
Verwijderd
Citaat:
Allochthony schreef op 29-10-2005 @ 21:25 :
Een lookalike? Mijn replacement, ik moet natuurlijk wel overal aanwezig zijn om mijn scene reputatie omhoog te houden!

En Reptex verdient alle support van het publiek, coole gasten zijn het, en ze maken al hele aardige shit.

25 November: KGV release party in 013... Als het goed is liep ook de hele KGV crew rond op DVD
Dat zou goed kunnen idd, zag zowiezo ook wat gasten van Last Crewsaders en 4 Ons en nog wat andere lokale zut rondlopen. Denk dat ik er bij die KGV release party ook wel bij ben gegeven dat dit ook wel gezellig was
Oud 30-10-2005, 03:36
Lady Jane
Lady Jane is offline
Ik weet verdomme niet eens hoe laat het is. Ik ben nu thuis van een nacht vol spanning en avontuur en leuke jongens waar ik niet aan mag zitten.. ik eet spaghetti want dat is nog over en ik lees over mijn vader dat hij een kunstzinnige zuipschuit is. ik ben bezopen en ga nu naar bed.
Oud 30-10-2005, 04:36
Verwijderd
Vandaag was het leuk. En gisteren.
Oud 30-10-2005, 08:57
Gary X
Gary X is offline
Vrijdag was ik zo dronken dat ik dacht dat ik nuchter werd na het bestellen van één cola'tje bij de shoarma boer om 5 voor 3 's nachts. Toen ik weg wilde gaan bleek echter het tegendeel, ik viel met mijn kin op de vloer.

Zaterdag port- e.a. wijnenfeessie met PS2, lekker nerdy ja!
Oud 30-10-2005, 09:16
Verwijderd
Citaat:
Lady Jane schreef op 30-10-2005 @ 04:36 :
Ik weet verdomme niet eens hoe laat het is. Ik ben nu thuis van een nacht vol spanning en avontuur en leuke jongens waar ik niet aan mag zitten.. ik eet spaghetti want dat is nog over en ik lees over mijn vader dat hij een kunstzinnige zuipschuit is. ik ben bezopen en ga nu naar bed.
Haha, het wordt steeds erger hè. (})

Gisteren gewerkt, daarna naar Utrecht met mijn beste vriendinnetje, gegetengedronkenfilmgekeken, nu net wakker en zo gaan we afwassen (olé) en schoenen kopen voor haar, want ik heb geen cent.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten