Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar als je het wilt weten... De laatste zinnen: Ik zeg dat het niet geeft Maar ik weet wel dat je liegt Zouden die niet anders aankomen als je zegt: Ik zeg dat het niet geeft Maar je weet wel dat ik lieg ? Omdat het nogal vreemd is dat die laatste regel terug slaat op 2 regels er voor. Of je zou die laatste twee om moeten draaien, dat je krijgt Ik weet wel dat je liegt Maar ik zeg dat het niet geeft. Helemaal mijn kijk er op hoor. Voel je vrij om me te negeren ![]()
|
![]() |
Ben juist op de titel gekomen door mijn laatste zin... Misschien dat ze raar op je overkomen, maar dat heeft er weer mee te maken dat ik toch denk dat mijn gediggie niet de volledige situatie schetst... Ik bedoel, ik weet waarom ik het schreef en wat er in mijn Kopf afspeelde op dat moment en om de situatie te beschrijven kwam er dit uit, maar daarom vinnik um ook niet helemaal geslaagd... Hij geeft niet echt helemaal het inzicht voor de rest van de wereld, denk ik
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik mis de woorden om te vertellen wat ik bedoel Bittere ironie: Ik kan wel voelen wat ik schrijf maar niet schrijven wat ik voel
||
![]() |
Citaat:
uhm, das mijn mening dan... nee, dat laatste stuk máákt dit hele gedicht geweldig!!!
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Jouw reactie op verschillende situaties? Mariekje* | 95 | 30-07-2007 12:44 | |
Verhalen & Gedichten |
WEDSTRIJD-POLL: Predikt de waanzin en de zwartgalligheid! xineof | 231 | 22-01-2006 15:10 | |
Verhalen & Gedichten |
zoals jij Cherry Springs | 40 | 04-09-2005 11:49 | |
Verhalen & Gedichten |
je liegt. Sjoerd | 9 | 24-08-2004 20:28 | |
Liefde & Relatie |
"Player" (alleen voor de meisjes) EviL69 | 94 | 13-05-2002 23:48 | |
Algemene schoolzaken |
Help...ernstige leraar en we weten niet meer wat we tegen hem moeten... Eend | 6 | 12-01-2002 18:53 |