![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Doe mij maar adopteren ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Dat vinden veel mensen onnatuurlijk omdat een bevalling pijn 'hoort' te doen, maar ach, als er iemand een mes in je buik steekt hoort dat ook pijn te doen en voor een blindedarmoperatie laat je je toch ook verdoven. Nouja, narcose bij een bevalling lijkt me niets, dan ben je er niet meer bij, maar er zijn genoeg vormen van pijnstilling die je niet bewusteloos maken. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik hoop het ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Vriendin 1: Na de eerste voel je je alsof je bent aangereden door een vrachtwagen, dus nu ik moet bevallen van de tweede ben ik er wel bang voor. Vriendin 2: Het maakt wel veel goed, maar het is bullshit dat je die pijn vergeet. Je scheurt gewoon aan alle kanten uit en als je denkt dat je niet meer pijn aankan moet je gewoon door. Lekker, die eerlijkheid ![]() Maar goed, mijn moeder zegt dan wel weer dat je het zo vergeet en dat de pijn ook absoluut de moeite waard is. Dus: Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als je een vaste relatie hebt en samenwoont, als je beide een vaste baan hebt, dan is het misschien wel tijd voor iets nieuws; een baby. Ik denk dat het financieel ook best te doen is hoor, niet als je nog studeert, maar als je beide werkt? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Twee cellen die uitgroeien in een wezen tot een eigen wezen. Zo is de natuur, zo "hoort" het, maar het blijft ergens wel apart dat dit zomaar kan! Daarnaast vind ik het atlijd wonderbaarlijk dat het grootste deel van de baby's er compleet uitkomt. 10 vingers, 10 tenen, alles erop en eraan. Waarom gaat dit maar zo weinig mis, een zo'n gecompliceerd proces. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als je zo'n mooi kindje ziet dénk je zelfs niet aan pijnlijke bevallingen en striae en gezwollen voeten en ochtendmisselijkheid en tien kilo bijkomen en vieze luiers en ongewenste haargroei en ... Dan denk ik alleen nog maar... " ooooh <3 " ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() leuke foto ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En het blijft voor mij inderdaad gewoon een wonder dat er uit de combinatie spermacel en eicel zoiets kan komen. En 24 jong? Helemaal niet vindt ik. Dan vind ik het zelf stiekem ook wel tijd worden, mooie leeftijd om eraan te beginnen. (als de situatie ernaar is natuurlijk) Maar daarvoor hoef je echt niet allebei een baan te hebben. Vaak kan je als vrouw zijnde die baan niet eens houden, dus dat maakt niet uit. Ja, kinderen zijn duur, maar ik heb wel eens het idee dat het overschat wordt. Als ik zie hoe mijn vriendinnen het doen, komen die kinderen niets te kort, hebben ze kamers vol speelgoed, maar het is echt niet dat ze een koophuis hebben, een vaste baan en stapels geld op de rekening hoor. Laatst gewijzigd op 07-05-2006 om 23:05. |
![]() |
||
Citaat:
Als je daar meer over leert merk je dat het zo gecompliceerd is, dat het eigenlijk een wonder is dat het zo'n 60 keer per minuut gebeurt, en meestal nog goed ook ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote pil-topic #21 Pluis | 500 | 14-05-2011 10:14 | |
Verhalen & Gedichten |
[Boekbespreking] Frans Kellendonk - Mystiek Lichaam Verwijderd | 10 | 16-01-2007 14:48 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Zwangerschapstopic Bloem | 500 | 05-11-2006 19:54 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De Draak vs God [Openbaring van vragen] Kazanka | 73 | 07-10-2003 11:44 | |
Psychologie |
Antidepressiva, hoe werkt het? [BESCHRIJVING] Eend | 27 | 24-02-2003 18:49 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Doping juutje_17 | 8 | 06-04-2001 13:37 |