Advertentie | |
|
![]() |
|
aangezien wij nog niet in de coffeeshop mogen blowen en thuis ook geen mogelijkheid is moeten wij altijd buiten zitten.
in 't park, onder de brug, bij 'n gymzaal vlakbij school, bij 't water bij de haven, stadspark, of bij 'n buurman die op vakantie is ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Realiteit: Achter het huis, chill, om gelijk weer naar binnen te kunnen, lekker warm, etc. Fantasie: In m'n eigen huisje, aparte 'chillroom', bijpassende kleuren en muziek, met een raam met uitzicht op een meer.
|
![]() |
Ehm..wat wel mooi was..
4 uur s nachts in Arnhem, op een soort plateautje boven het station, naast een bruggetje, heel klein, kunnen 4 mensen net naast elkaar zitten..als conducteurs je daar zien zitten bellen ze de politie, want het is wel gevaarlijk, 1 verkeerde stap en je flikkert meters naar beneden op de rails..het geeft een lekker gevoel daar ![]() In de zon in een speeltuintje liggend ook wel.. ![]()
|
![]() |
wij hebben een plek bij het winkelcentrum waar het lekker warm is, op een dakterras en ooks toelen staan.. we noemen het ';de warme plek'. verder mijn eigen achtertuin is ook heel geschikt
![]()
|
realiteit: gewoon stadhuisplein (eindhoven), politie doet er toch (bijna nooit) iets aan, gaan eerder met je staan kletsen
![]() ![]() fantasie: een eigen chill kamertje met goede, bijpassende muziek |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik blow nu minimaal 2 keer per week thuis, in mijn kamer, op zolder, met vrienden. Zonder dat mijn ouders het weten... Kep een webcam op de trap hangen ![]() Maar thuis is echt chill inderdaad, grote waterpijp, toffe film of chille muziek ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() kan ik mijn webcam ook ergens voor gaan misbruiken ![]() thuis is chill.. lekker op de bank, waterpijpje erbij, relaxte muziek.. heb de hele winter op deze manier doorgebracht ![]() |
![]() |
|
realiteit:
(koude, natte dagen) -Tot voor kort buiten, in t bos soms..brrrr...maar tegenwoordig bij vrienden thuis -Op school -Blokje om als mn ouders gaan slapen..... relaxxxed (warme dagen) -Zoveel mogelijk buiten!! Joints roken doe je in de ZON! -Op school -Blokje om als mn ouders gaan slapen..... relaxxxed Fantasie: -Festivals (gaat dit jaar ook zeker weer gebeuren) -Ooit in alle landen ter wereld geblowd hebben. |
![]() |
|
![]() |
wij hebben zo'n tuincentrum , en daar kraken we altijd zo'n tuinhuisje , vet relax , of we zitten in een auto van een van me maten
ow ja , en dan nemen we radiootje mee , en een hele boodschappentas vol met punica en chips en ammeretto en bier Laatst gewijzigd op 23-03-2003 om 09:59. |
![]() |
||
Citaat:
![]() en draaien kan ook in het donker...
||
Citaat:
![]() maar even ontopic dus mijn favo blowplek zijn er eigenlijk heel veel, maar ja ik noem er specifiek 1, want daar zit ik eigenlijk bijna elke avond dat is een kinderdagverblijf die voor mij en mun vrienden dient als een klimgebouw ![]() ![]() ja en in mijn fantasie .. goh jah .. daar zou ik nog even over moeten nadenken dan
|
Verwijderd
|
Realiteit:
Ik woon vlak bij een dijk met een groot voetbalveld waar nooit iemand komt, das een mooie plek. Of in Rotterdam als ik net gehaald heb in een steegje ofzo. Maar alleen afgelegen plekken waar bijna niemand komt. ![]() Fantasie: Met een dikke bong thuis onder het eten €25,- aan AK47 smoken. Dat lijkt me volop erg. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Douch lijkt me volop verneukt, moet je de hele tijd blijven staan en als je dan helemaal kaffa bent wordt die hele jonkol nat en shit.
Vraagje: Is er nog iemand uit de omgeving Capelle aan den IJssel die nog een chillen blow-plekje weet waar weinig politie is en lekker rustig. Het zou fijn zijn als je er ook nog is kon zitten. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|