Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-06-2002, 09:27
kipfilet
kipfilet is offline
Gisteravond heb ik het uitgemaakt met mijn vriend. Ik ben 1 jaar en bijna 3 maanden met hem samen geweest. Maar het werkte gewoon niet meer. Ik moet het nu even van me afschrijven. Kan het nog steeds niet echt geloven. Hij wilde dat ik het over de telefoon uit zou maken, want hij wou me niet zien huilen en zobiezo niet in mijn ogen kijken als ik zei dat ik er een punt achter wou zetten. Dat heb ik dus gedaan, maar het valt me zo zwaar... We hebben geen ruzie ofzo en ik hou ook nog ontzettend veel van hem, maar ik weet dat het beter is zo. Pff, heb gewoon even wat steun nodig...
Oud 23-06-2002, 09:31
Kubstudent
Kubstudent is offline
Sterkte...

Maar als ik vragen mag, waarom wil hij je dan niet in de ogen kijken als jij het uitmaakt?? Beetje jammer om het over de telefoon uit te maken...

Maar toch... sterkte!!!
Met citaat reageren
Oud 23-06-2002, 09:34
_koetje_
_koetje_ is offline
laat het even tot je bezinnen en hou je bezig met vanalles en nog wa....zodat je nie denkt aan dat moment!tgaat na een tijdje verbeteren, tlukt vast wel
ik snap eigenlijk wel nie goe waarom dat het uit is geraakt, maar als het beter zo is dan is dat zo en heof je geen spijt ofzo te hebben...
big huhg from me!

*beu* -xxx-
Oud 23-06-2002, 09:37
kipfilet
kipfilet is offline
We zijn gewoon te verschillend. Ik was er gewoon zat van. Die eeuwige discussie: Wat zullen we gaan doen? En dan vervolgens gewoon in bed blijven liggen.
Oud 23-06-2002, 09:40
_koetje_
_koetje_ is offline
wel...khoop dat je ook bij je vroenden terecht kan!ze zullen je wel helpen en troosten!en als je wil praten...je weet me zijn é!(in de wei achter het schuurtje van nonkel Jean!)
goog luck...

*beu* -xxx-
Oud 23-06-2002, 09:44
love is life
love is life is offline
Ik zou zeggen van kijk voor jou en niet meer teveel achterom!Als je blijft denken van hadden we onze relatie zo aangepakt of zo en zo ... dan ga je heel veel pijn hebben en dat is echt wel niet gezond(ik spreek uit ondervinding) Dus hoeveel pijn het ook doet laat hem los en denk dat het beste is dat jullie elkaar effe niet meer zien de tijd dat jij weer op je voeten terechtkomt ...
Succes er allessinds mee!
greetzz ikke
Oud 23-06-2002, 10:17
Kubstudent
Kubstudent is offline
Citaat:
kipfilet schreef:
We zijn gewoon te verschillend. Ik was er gewoon zat van. Die eeuwige discussie: Wat zullen we gaan doen? En dan vervolgens gewoon in bed blijven liggen.
Klinkt bekend...
Met citaat reageren
Oud 23-06-2002, 10:42
vrijgezel16d
vrijgezel16d is offline
Citaat:
Kubstudent schreef:

Klinkt bekend...
ja dat klinkt erg bekend,

ik heb hetzelfde gehad en ben nu al vier maanden vrijgezel en ben blij dat ik die keuze heb gemaakt.
Alleen vrienden zijn dat werkte niet omdat er toch nog teveel spanning was tussen ons.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2002, 11:45
kipfilet
kipfilet is offline
Allemaal bedankt voor jullie reacties. Woensdag hebben we nog afgesproken om nog even te praten. Ik weet niet of dat verstandig is, maar ik vind het in één woord lullig om het na bijna 1,5 jaar samen over de telefoon uit te maken. We zien wel... Maar ik ben dus gelukkig niet de enige met dit probleem (van niet weten wat we moeten doen enzo).
Oud 23-06-2002, 11:54
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
tja.. dit is altijd heel moeilijk, maar over een tijdje merk je wel dat het de juiste beslissing was, of niet... als je 3 weken verder bent, merk je vanzelf wel of het juist was.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2002, 12:10
malien
malien is offline
ik heb precies hetzelfde...
het is zo moeilijk

wij hebben het samen uitgemaakt
maar nu hebben we ruzie..
Met citaat reageren
Oud 23-06-2002, 13:19
Kubstudent
Kubstudent is offline
Citaat:
kipfilet schreef:
Allemaal bedankt voor jullie reacties. Woensdag hebben we nog afgesproken om nog even te praten. Ik weet niet of dat verstandig is, maar ik vind het in één woord lullig om het na bijna 1,5 jaar samen over de telefoon uit te maken. We zien wel... Maar ik ben dus gelukkig niet de enige met dit probleem (van niet weten wat we moeten doen enzo).
Probeer het gesprek luchtig te houden... ga geen diepe analyses maken van waarom het is uitgegaan. Hier heb je toch zelf je antwoord op, dus heeft op zich weinig zin om dit nog eens uitgebreid met elkaar door te nemen, maakt het alleen maar moeilijker... vond ik tenminste...

En vrienden blijven is moeilijk... kunt het proberen, ken maar weinig mensen die nog goede vrienden zijn... Laat elkaar gewoon even met rust... dan komt de vriendschap vanzelf wel...
Met citaat reageren
Oud 30-06-2002, 10:02
pantzermench
pantzermench is offline
juah.... soms heb juh tijd nodig om na te denken

veeeeeel sterkte

kusss KLeine Mandy
Oud 02-07-2002, 17:19
Cinniej
Cinniej is offline
Tjah...Je komt er wel overheen
Maar ik snap wel dat het moeilijk is hoor !!
Weet je, je moet gewoon afleiding zoeken, dat helpt !!
Groetjes !!
Met citaat reageren
Oud 02-07-2002, 18:20
Spyker
Spyker is offline
Als je het echt niet trekt moet je je telefoonnummer maar geven, 'k heb volgens mij nog wel ergens tijd om je te helpen over die kerel heen te komen
Oud 02-07-2002, 20:02
kipfilet
kipfilet is offline
Hahahahahahaha!!! Hmmm, we zijn nu dus anderhalve week verder en het verdriet slijt. In het begin had ik echt zoiets van: Ja, en nu?!? Maar ik geniet nu gewoon van m'n vrijheid! Dat afspreken woensdag hebben we niet gedaan. Hij heeft nog teveel hoop, en ik heb dat niet (meer). Ik ben bang dat als hij gaat huilen ofzo, dat ik me dan toch weer ga overgeven aan hem en dat wil ik niet. Maar iig heel erg bedankt voor alle reacties!
Oud 02-07-2002, 20:55
Verwijderd
Citaat:
Spyker schreef:
Als je het echt niet trekt moet je je telefoonnummer maar geven, 'k heb volgens mij nog wel ergens tijd om je te helpen over die kerel heen te komen
Zie hier! De ware oppurtunistische aard!
Met citaat reageren
Oud 02-07-2002, 20:59
Verwijderd
Citaat:
******** schreef:
Zie hier! De ware oppurtunistische aard!
Je bedoelt de ware meestvoordehandliggende opmerking
Met citaat reageren
Oud 02-07-2002, 21:01
Spyker
Spyker is offline
Citaat:
nare man schreef:

Je bedoelt de ware meestvoordehandliggende opmerking
LUL!
Oud 02-07-2002, 21:07
Verwijderd
Citaat: