Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Verder ben ik het met Sarah eens. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() En ja, dik en ongezond zijn natuurlijk twee verschillende dingen, maar ik dacht dat de insteek van dit topic de vetzucht onder jongeren was - en ik ben het met je eens dat de schoolkantines daar geen helpende hand in bieden.
||
![]() |
Citaat:
Ten tweede: typ eens normaal. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
daar zeg je t zelf al! je ziet t betreffende verschijnsel 4 x in n jaar!!! daar kan je je niet op baseren redeneer s de andere kant, die mensen die je ziet zijn er ook (ongeveer) 4x in n jaar en eten dan mss (zeer) ongezond, als t bij slecht eten, maar zo weinig in t jaar, blijft is t tog niet zown punt?! dan is t gewoon n keertje 'zondigen' op n leuke dag uit natuurlijk zijn er ook mensen die altijd zo eten, maar dat hou je tog wel ik ben t eens met de mensen die ook een meer bewustere houding zien van mensen. dat wil idd niet zeggen dat we allemaal een op-en-top gezond lijf hebben, maar ik denk wel dat t scheelt. ik werk in n supermarkt , en sinds er op oa zalm staat dat t rijk is aan omega 3 wordt t meer verkocht, ook wordt er veel gewokt, veel vitaminen en vezels. mensen die dat kopen kunnen natuurlijk ook na de gezonde maaltijd een zak chips verorberen, of gewoon nooit bewegen, dat hou je ook ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Eten & Drinken |
Stelling: De kantine school mag alleen maar gezond voedsel verkopen! Reacties nodig Jazzepha | 52 | 15-04-2019 11:13 | |
Lichaam & Gezondheid |
Gratis 1,5 uur durende online cursus over gezonde voeding Twan Lamers | 0 | 26-03-2014 10:37 | |
Studeren |
Afstuderen! Enquête over gezond eten/het internet Verwijderd | 1 | 15-09-2013 16:55 | |
Eten & Drinken |
Schijf van vijf: eet jij gezond? Daantje_0705 | 11 | 19-03-2012 21:48 | |
Lichaam & Gezondheid |
Gezonde voeding zonder er veel moeite voor te doen! splash-healthsh | 1 | 20-11-2007 11:18 | |
De Kantine |
STeLLiNG: de kantine op school mag alleen maar gezond voedsel verkopen!! --> reageer! Verwijderd | 67 | 30-05-2007 08:51 |