Advertentie | |
|
![]() |
||
Examens = herhaling van de stof.
- Leer volgens een schema (per dag doe ik dit vak en dat) Houd evt. nog wat dagen voor het eerste examen vrij, zodat je nog wat speling hebt. - Pauzes zijn ook belangrijk. Je kunt niet 4 uur achter elkaar leren. - Goed slapen - Oefenen, oefenen, oefenen (maak dus oude examens) Elk examen is een soort proefwerk, maar dan groter. Daarom moet je er ook wel iets meer voor dan dan een gewoon proefwerk. Maar als je je aan je planning houdt, dan komt het vast goed! Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
- Welk vak kost veel tijd om te leren? Kijk naar de moeilijkheid, hoeveelheid stof en naar de datum. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() sta een 8,3 op gs ofzo maa rik heb nog een herkansing te goed ![]() ik heb trouwens dat boekje nog helmaal niet kind tot burger ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wiskunde A1 6 - vwo methode: Getal en ruimte leerstofomschrijving soort wijze wg duur week herk ED deel CM3 geheel t s 1 100' 2/3 ja ja deel CM4 geheel t s 1 100' 13/14 ja ja |
![]() |
||
Citaat:
Als ik voor wiskunde slaag met een zes, ben ik blij. Ik sta nu een 6.8 ofzo. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Vond de CE's over het algemeen ook makkelijker dan de SE's. Gewoon zorgen dat je er goed voor staat ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Bijna iedereen slaagt Als je maar gewoon goed je best doet Doe niet abnormaal en doe wat je elke dag doet Het eindexamen is niet anders dan wat je van een SO of proefwerk gewend bent (je niveau is immers ook gestegen) Eindexamen doen is ook heel gezellig (met zijn allen in een gymzaal, iedereen overkomt hetzelfde) Zorg dat je elke dag van het examen een kwartier te vroeg op school bent zodat je niet hoeft te stressen Neem geen spa-rood mee want die ontploft tijdens je examen Duits Ga na je examen op een leuke vakantie Ik wens je geen veel succes maar veel plezier! |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het Grote Lucht-je-Hart-topic # 152 Hawahaai | 500 | 16-01-2010 21:05 | |
Algemene schoolzaken |
Black-out mumumumumugen | 51 | 25-11-2005 17:15 | |
Lichaam & Gezondheid |
Stress? ellen16 | 6 | 29-11-2003 09:31 | |