Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2003

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-05-2003, 16:34
D-sire
D-sire is offline
Hoi,

Hebben jullie ook al van die momenten gehad? Ik heb er vandaag erg veel last van aangezien ik niks snap van economie en dinsdag geschiedenis heb waar ik alleen maandagavond nog voor kan leren!! Op zich denk ik dat nederlands me wel gaat lukken maar af en toe krijg ik het echt benauwd
Oud 18-05-2003, 16:35
Verwijderd
Ja dat heb ik ook wel eens ja... maar gelukkig heb ik ook momenten waarop ik denk; ik kan het
Oud 18-05-2003, 16:37
DaRealEvE
DaRealEvE is offline
Volgens mij heeft iederen dat wel! Dan kan je twee dingen doen: Ff relaxen en niks doen (in bad of zo) Of stug doorleren wat juist vaak niet helpt... relaxen dus! Tenminst dat vind ik dan Zo'n moment heb ik nu!

En .. je weet meer dan je denkt hoor!!
Oud 18-05-2003, 16:37
metalgirl
metalgirl is offline
Heb ik ook, zo af en toe!! Nu gaat het bijvoorbeeld wel oké, morgen Nederlands en economie, dat moet wel lukken. Maar dinsdag scheikunde en donderdag en vrijdag wiskunde en biolgie...

Heel af en toe besluipt me het "ik-kan-niks-ik-zak-sowieso-en-ik-ben-op-dit-moment-erg-zielig-gevoel"... Niet fijn. Dan denk ik maar aan mijn niet zo beroerde punten en aan het feit dat we er over een week vanaf zijn!
Oud 18-05-2003, 16:38
angelo
angelo is offline
Hmm rustig aan ;-).
Vooral geen eco meer leren tussen nl en eco helpt wel.
GS moet niet zo moelijk zijn... als je beide boekjes gewoon gelezen hebt en dan maandagavond nog een samenvatting van beide leest.

NL weet ik dus niet.
Heb er ook niks voor geleerd... enige wat ik tegenkwam in sommige examens waren verbanden tussen alinea's, dat weet je denk ik wel. Die samenvatting doe je gewoon precies wat er gevraagt wordt. Hoef er ook niet zo hoog voor te halen hehe.

Nou en dan heb je nog genoeg tijd voor AK, daar moet ik nog mee beginnen. WIS doe je in volgende weekend en done.
Oud 18-05-2003, 16:47
Oo-MieJ-oO
Oo-MieJ-oO is offline
heb ik ook hoor ik heb dinsdag ook geschiedenis ik ken de sovjet unie al wel maar dat nederland deel niet egt klote en economie ben ik nog maar bij hoordstuk 7 duss dat gaat me nooit meer lukken maar wat leren jullie voor ned ik doe namelijk alleen teksten oefenen? en tja ik ben nu ook even in de relax fase
Oud 18-05-2003, 16:48
heropsychodream
heropsychodream is offline
Ik zat vannacht in de pizzeria met een vriendin en het enige wat ik kon melden was dat ik zou gaan zakken. De stress heeft me toch te pakken gekregen, denk ik.

Vandaag heb ik een paar uurtjes stevig zitten leren, en dat geeft een zelfvoldaan gevoel. Ik heb er nu toch wel weer vertrouwen in. Als je het even niet ziet zitten, ga dan even iets heel anders doen. Echt helpt het ook niet, want die negatieve gedachten zweven nog steeds rond in je onderbewustzijn. Ik heb net even zitten bellen, dacht helemaal niet aan de examens, maar toch weet ik dat mijn gedachten niet honderd procent examenvrij zijn.

Heb trouwens rugpijn gekregen van de stress. Of komt dat door mijn slungelige houding? Moet ik nog wel examen doen? Straks word ik afgekeurd vanwege een versleten rug! Paranoia!
Oud 18-05-2003, 20:12
ZenZation
ZenZation is offline
Citaat:
DaRealEvE schreef op 18-05-2003 @ 17:37:
Volgens mij heeft iederen dat wel! Dan kan je twee dingen doen: Ff relaxen en niks doen (in bad of zo) Of stug doorleren wat juist vaak niet helpt... relaxen dus! Tenminst dat vind ik dan Zo'n moment heb ik nu!

En .. je weet meer dan je denkt hoor!!
Zo'm moment heb ik dus altijd
Oud 18-05-2003, 20:47
Basia
Basia is offline
ik heb ook soms ff momenten dat ik er zwaar van overtuigd ben dat ik ga zakken...
Oud 18-05-2003, 21:13
-x-Kaa-x-
-x-Kaa-x- is offline
Ja ken 't helaas ook. Was eerst erg zeker dat ik 't wel zou halen, miss iets te. Maar na mijn examen frans van vrijdag, dat ik naar alle waarschijnlijkheid verpest heb begin ik toch erg aan mezelf te twijfelen, en aan mijn kunnen. HELP
Oud 18-05-2003, 21:22
summer1986
summer1986 is offline
Ja, ik doe het al sinds ik op de middelbare school zit. Elk jaar ben ik er zwaar van overtuigd dat ik blijf zitten. Misschien had ik het zelfs al op de kleuterschool. Of bij mijn moeder in haar baarmoeder: "Ik blijf zeker weten zitten!"
Advertentie

Regels voor berichten