Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
jah, maar dan is het geen verrassing, want ze kan die dag ook ergens anders naartoe gaan ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Je kan natuurlijk ook de 1e de beste trein nemen, en ja dat is dus rond een uurtje of 5/half 6, op een dag dat jullie beide vrij zijn. Want je gaat mij niet vertellen dat er serieus vrouwen zijn die om 7 uur in de ochtend al richting winkelcentrum vertrekken. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je hebt wel gelijk dat het een beetje té is om een roos te sturen als je niets hebt. 'Wat moet ik hier nou weer mee' is de eerste gedachte die dan op komt en wat houd je dan nog over voor verder in de relatie.. (met die afstand). Verder raad ik ts aan om een voordeelpas te nemen, mocht het serieus worden. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
De juiste hulp voor je problemen zoeken op social media Suzanmb | 2 | 12-11-2013 09:17 | |
Psychologie |
Hoe moet ik hulp zoeken? Verwijderd | 4 | 22-09-2007 16:40 | |
Software & Hardware |
Hulp gezocht! [ bij i-worm.lentin.g verwijderen] Verwijderd | 5 | 03-08-2002 22:43 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Franse zinnen.... Hulp gezocht DiEnDeRd | 5 | 08-06-2002 20:14 | |
Psychologie |
Ik ben benieuwd: wie heeft hulp gezocht met zijn/haar problemen? ... Joseph | 19 | 25-01-2002 21:16 |