Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-03-2006, 19:39
Mono-racer
Mono-racer is offline
Oké, hier zullen vast wel meer topics van zijn, maar dit is toch anders dan anders [size=0,1] vind ik[/size]

Verhaal:

Ik heb een meid op wintersport leren kennen, naja, nog contact mee, we vinden elkaar leuk, ook dát weten we van elkaar. Enig nadeel: zij woont in Warmond, ik in Zwolle...

Haar verrassen door bijvoorbeeld even langs te komen gaat wat moeilijk, iemand anders nog ideeën?

Gaan binnenkort sowieso keer uit eten, skiën, daarna gaan we nog uit en dan blijf ik bij der pitten (maar ik wil der nog keertje verrassen )
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-03-2006, 19:48
kalinho
kalinho is offline
waar ligt warmond
magoed, ik zou als i jouw was toch gewoon een keertje op een vrije dag (en als jij dan weet dat zij ook vrij heb, anders rijd je dat hele takke-end voor niks ) er gewoon langs gaan
Oud 21-03-2006, 19:52
Mono-racer
Mono-racer is offline
Citaat:
kalinho schreef op 21-03-2006 @ 20:48 :
waar ligt warmond
magoed, ik zou als i jouw was toch gewoon een keertje op een vrije dag (en als jij dan weet dat zij ook vrij heb, anders rijd je dat hele takke-end voor niks ) er gewoon langs gaan
ligt vlak bij Leiden...

jah, maar dan is het geen verrassing, want ze kan die dag ook ergens anders naartoe gaan
Met citaat reageren
Oud 21-03-2006, 20:05
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Je kan toch ook een mooie kaart sturen of een bos rozen laten bezorgen (via die regio, want anders wordt het wat duur?). Dat lijkt me verrassing genoeg...
Oud 21-03-2006, 20:08
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
Mono-racer schreef op 21-03-2006 @ 20:52 :
ligt vlak bij Leiden...

jah, maar dan is het geen verrassing, want ze kan die dag ook ergens anders naartoe gaan

Je kan natuurlijk ook de 1e de beste trein nemen, en ja dat is dus rond een uurtje of 5/half 6, op een dag dat jullie beide vrij zijn. Want je gaat mij niet vertellen dat er serieus vrouwen zijn die om 7 uur in de ochtend al richting winkelcentrum vertrekken.
Oud 21-03-2006, 20:35
Verwijderd
Uhh ja, dat is toch maar 2 uur reizen ofzo? Wat doe je moeilijk.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2006, 21:16
Verwijderd
Citaat:
CoveredEyes schreef op 21-03-2006 @ 21:05 :
Je kan toch ook een mooie kaart sturen of een bos rozen laten bezorgen (via die regio, want anders wordt het wat duur?). Dat lijkt me verrassing genoeg...
Doen! Ik vind post krijgen echt helemaal geweldig, laat staan als er een stel rozen (of welke bloemen dan ook) worden bezorgt.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2006, 22:09
Verwijderd
Stuur een mooie brief, er zijn weinig romantischere dingen
Met citaat reageren
Oud 21-03-2006, 23:20
Nictel
Nictel is offline
Als je een van haar vrienden kent zal je kunnen zorgen dat je zeker weet dat ze thuis is en dan idd op de trein/auto etc.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2006, 14:45
Kindmeisje
Kindmeisje is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 21-03-2006 @ 21:35 :
Uhh ja, dat is toch maar 2 uur reizen ofzo? Wat doe je moeilijk.
Denk eerder drie. En zonder OV is dat best klote.
Oud 22-03-2006, 16:01
Verwijderd
Citaat:
Kindmeisje schreef op 22-03-2006 @ 15:45 :
Het is maar wat je klote noemt. Ik ben 2˝ jaar lang iedere 2 weken van het zuiden naar het noorden gereisd en ik vond dat helemaal niet klote. Zonder OV en zonder bijbaan.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2006, 18:57
Mono-racer
Mono-racer is offline
Heb allang een roos gestuurd, vond ze ook érg leuk
Met citaat reageren
Oud 22-03-2006, 18:59
Mono-racer
Mono-racer is offline
Citaat:
Kindmeisje schreef op 22-03-2006 @ 15:45 :
Naja, ik ga elke vrijdag naar Zoetermeer, maar dat is om te trainen en ben dan pas rond 4 uur klaar, verder heeft zij op vrijdag school, maar we gaan binnenkort al afspreken
Met citaat reageren
Oud 23-03-2006, 18:49
botervleug
botervleug is offline
twee uur en twintig minuten. een keer verassen is de prijs wel waard. bij mij dan.

www.9292ov.nl
Met citaat reageren
Oud 23-03-2006, 22:07
Mousse
Mousse is offline
Het is wel ontzettend gaaf als jij met een vriendin van haar kan regelen dat zij bijvoorbeeld een hele middag en avond vrij is.
Neem dr mee naar het strand, picknick spullen mee. Fototoestel en een lieve foto van jullie samen maken.
Als je dat wer thuis bent die laten afdrukken, fotolijstje eromheen of er een lief kaartje van maken en opsturen naar dr. Zou ik een ontzettende leuke verrassing vinden.
Oud 24-03-2006, 08:52
eelco
eelco is offline
Warmond ligt inderdaad bij leiden aan de kagerplassen...... Kwam er vroeger altijd en ik hoop dan ook niet dat je met mijn nichtje aan de haal bent gegaan ;-)

Maar als je haar zo graag wilt verassen kan je wel langsgaan, in het ergste geval als ze er niet is kan je wel in mijn appartement crashen.....
Met citaat reageren
Oud 24-03-2006, 09:10
Smokin'
Smokin' is offline
Citaat:
Mono-racer schreef op 22-03-2006 @ 19:57 :
Heb allang een roos gestuurd, vond ze ook érg leuk
Wow, nogal een manier om de spanning erin te houden. hoe graag wil ze eigenlijk afspreken? Volgens mij wil jij het veel liever dan dat zij dat wil. sterker: juist doordat je zo graag wil, wil zij op den duur minder graag.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2006, 09:11
Smokin'
Smokin' is offline
Haar verassen is heel erg dom. Doe dat vooral niet.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2006, 10:47
Verwijderd
Citaat:
Smokin' schreef op 24-03-2006 @ 10:11 :
Haar verassen is heel erg dom. Doe dat vooral niet.
En ik blijf me afvragen waarom je je zo aan jouw doctrines blijft vasthouden, terwijl je duidelijk de enige bent met dat standpunt.

Je hebt wel gelijk dat het een beetje té is om een roos te sturen als je niets hebt. 'Wat moet ik hier nou weer mee' is de eerste gedachte die dan op komt en wat houd je dan nog over voor verder in de relatie.. (met die afstand).

Verder raad ik ts aan om een voordeelpas te nemen, mocht het serieus worden.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2006, 22:17
Tijdschrift
Tijdschrift is offline
Ik heb niet alle reacties gelezen, maar dit is mijn idee:

Probeer op één of andere manier contact te krijgen met ma of iemand anders die ze regelmatig ziet. Laat die persoon dan zeggen dat ze op die en die dag thuis moet blijven vawege die en die reden. En dan kom jij opeens langs
Met citaat reageren
Oud 24-03-2006, 22:39
Verwijderd
Citaat:
Nictel schreef op 22-03-2006 @ 00:20 :
Als je een van haar vrienden kent zal je kunnen zorgen dat je zeker weet dat ze thuis is en dan idd op de trein/auto etc.
-_- kan je het haar net zo goed meteen zelf vertellen
Met citaat reageren
Oud 25-03-2006, 00:30
Nictel
Nictel is offline
Citaat:
THEOBSESSIVE schreef op 24-03-2006 @ 23:39 :
-_- kan je het haar net zo goed meteen zelf vertellen
moest toch een 'verassing' zijn? Trouwens zullen heus wel vrienden zijn die het zo'n leuk idee vinden dat ze mee helpen... of heb ik nou teveel vertrouwen?
Met citaat reageren
Oud 25-03-2006, 09:54
Clumsy
Clumsy is offline
Citaat:
Cytherea schreef op 24-03-2006 @ 11:47 :
En ik blijf me afvragen waarom je je zo aan jouw doctrines blijft vasthouden, terwijl je duidelijk de enige bent met dat standpunt.

Ik denk dat het gaat om de "r" die mist in het woord verrassen.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2006, 10:19
Verwijderd
Citaat:
Nictel schreef op 25-03-2006 @ 01:30 :
moest toch een 'verassing' zijn? Trouwens zullen heus wel vrienden zijn die het zo'n leuk idee vinden dat ze mee helpen... of heb ik nou teveel vertrouwen?
nou nee.. kijk, ik zou het zelf wel vertellen als ik die vriend was, want dan zou zij zich nog goed kunnen voorbereiden (dat ze er niet als een slons uitziet bijv). En toen ik iemand ook zo wilde verrassen, had die vriend van hem het ook doorgeluld dus ja.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2006, 21:00
Mono-racer
Mono-racer is offline
Citaat:
eelco schreef op 24-03-2006 @ 09:52 :
Warmond ligt inderdaad bij leiden aan de kagerplassen...... Kwam er vroeger altijd en ik hoop dan ook niet dat je met mijn nichtje aan de haal bent gegaan ;-)

Maar als je haar zo graag wilt verassen kan je wel langsgaan, in het ergste geval als ze er niet is kan je wel in mijn appartement crashen.....
what's her name?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten