Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Je bent daar overigens mee accoord gegaan want het staat waarschijnlijk in de huisregels van het filiaal of van het bedrijf.
||
![]() |
Citaat:
Wat betreft dat jij een jaar op vakantie mag dat is mooi voor jou ![]() Zelf ben ik nu ook tijdelijk maar 8 uur aan het werk en dat is ook geheel geen probleem bij de AH. Het ligt er natuurlijk ook weer zo erg aan hoe je je zelf opsteld daarin. Misschien kan je een deel met ze sluiten dat je in die overige 3 weken 40 uur beschikbaar bent ofzo. Dat gebeurd bij ons ook nog wel eens. Hoe erg regels worden nageleeft ligt ook aan je eigen flexibiliteit hoe jij voor het bedrijf bent,. ben jij een betonne deur dan hoef je van je werkgever ook niet veel te verwachten. Groetjes Ivo Jan
|
https://werktraject.werk.nl/werk.nln...lex-afroep.asp
Lees bovenstaande link eens door, als je zo'n voorovereenkomst hebt getekend ben je iig niet formeel verplicht om te komen werken. Echter kan het wel zo zijn dat je baas zoiets heeft van ik roep jou niet meer op. Van ontslag kan geen sprake zijn, je hebt immers geen vast contract. Maar het niet meer oproepen komt in de praktijk op hetzelfde neer als een ontslag. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Idd als je een nul uren contract hebt dan hoef je niet eens vrij te vragen maar ik denk niet dat ze dat heeft.
||
Citaat:
Kan Idd ja. Bij ons in de C1000 mag je maximaal 5 weken vakantie nemen, zoniet wordt je ontslagen. Maar als ze je goed vinden, nemen ze je naar verloop van tijd, na je vakantie weer aan(vage shit ![]() Ook als je bij ons je aantal vakantie weken die je wilt hebben, niet voor 30 April inleverd, wordt je ook ontslagen..
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Vakantiebaantje voor de zomer wilco6529 | 13 | 24-03-2009 19:56 | |
Werk, Geld & Recht |
Fulltime vakantiebaan + bijbaantje... Ik Will | 10 | 14-07-2006 17:02 | |
Werk, Geld & Recht |
Help! ik heb nog geen vakantiebaantje, heeft iemand tips? Verwijderd | 26 | 17-07-2003 00:33 | |
Werk, Geld & Recht |
wat voor vakantiebaantje very drunk driver | 8 | 05-06-2003 19:03 | |
Werk, Geld & Recht |
Werk voor na je examens/vakantiebaantjes? *Sneeuwmuts* | 5 | 23-01-2003 15:18 | |
De Kantine |
vakantiebaantje ydnew | 17 | 22-04-2002 09:59 |