Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar bedankt ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() En ik snap wat je bedoelt. Stijl van die Sawna komt wel wat overeen met die van mij. Al zijn er wel verschillen. Ik zal in de toekomst wel wat meer posten, kun je het zien. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Verder heel leuk ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Je bedoeld vast dit gedoe: http://img.photobucket.com/albums/v2...a/P2100031.jpg , maar dat is al oudddd. Dat telt niet meer. Toch leuk dat je me kent ![]()
||
Citaat:
ik vind em mooi ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
eerder iets breezahs |
![]() |
|||
Citaat:
-aan het feit dat jij je zo tegenspreekt om maar iets te noemen. -ook aan het gegeven dat ik een oprechte reactie geef, overgoten dan wel met een licht komische saus, gezien het feit dat de titel al een punt van discussie was, waarvan ik toch had gedacht dat je de reactie eruit zou kunnen halen. Ik qoute mijzelf en leg uit: Citaat:
De achtergrond vind ik niet mooi, specifieker gezegd saai en zwart. Ik vind het tekstballonnetje niet mooi. ergo,de opbouwende kritiek voor de tere kinderzieltjes: Joh meid, leuk gedaan! <3 Misschien kun je de volgende keer iets mee proberen naar mensen te kijken als voorbeeld! ![]() En misschien een vrolijkere achtergrond??? ![]() roze ofzooo ![]() Het wolkje met het hartje (<3) vind ik zelf niet zo heel erg mooi. ![]() Maar doe je best en ga zo door!!! ![]() ![]() De wereld is echter niet zo; De wereld is hard. Leer ermee leven.
||
Citaat:
bij t bekijken/bekritiseren van werk gaat t niet om mooi , maar om of t werkt/goed is. dat de keuzes die gemaakt zijn weloverwogen zijn, en op een goede manier zijn toegepast. kortom: -Aan de manier van schilderen te zien, kan je afleiden dat ze dit niet voor t eerst doet, en dus bewust heeft gekozen het figuur niet realistisch te schilderen. (duidelijke keuze lijkt me) -door het donkere kleurgebruik krijgt het beeld een wat duister karakter mee. (gaat goed samen met een "misvormd" figuur lijkt me) - door er een strak tekstwolkje erin te hebben geplaatst met een hartje erin, ontstaat ineens een contrast met de rest. want t tekstwolkje geeft in tegenstelling tot de rest weer een vriendelijk karakter aan het beeld, tevens het hartje dat symbool staat voor liefde, geeft t nog meer contrast, door t stip-achtige tegenover het schilder-achtige te zetten onstaat nog meer contrast, en contrast levert spanning op in een beeld. Als een beeld spanning heeft, blijf je er langer naar kijken, en heeft t meer tijd om op je in te werken (comuniceren) Neem je daarintegen een hyperrealistich schilderij, dan kijk je ernaar, je ziet wat t is, en dat was t. niet boeiend, en je ziet de fouten alleen maar beter. Hoop dat dit een beetje verduidelijkt hoe je naar beelden moet kijken, in plaats van maar te roepen dat je iets niet mooi vind. want mooi heb je helemaal niets aan. waarom besteed ik hier uberhaubt moeite aan ![]() maar goed, ga vooral zo door.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
sneakers..... Fossilsurf | 27 | 10-11-2005 16:07 | |
Muziek |
luister topic Unique Clone | 500 | 18-05-2004 18:47 | |
Muziek |