Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Wel geniaal dit trouwens ![]()
||
Citaat:
![]() Als je naar de Etos gaat moet je even kijken, ze hebben daar iets van Dampo en nog een ander merk (ik dacht Daro zoals de capsules), je moet even goed bestuderen hoeveel mg DXM er nou echt in zit want die verkoopsters die weten dat zelf niet goed, en op die flesjes staat het niet handig vermeld (dan staat er bv. bij de ene hoeveel mg/ml en bij de andere hoeveel mg/5ml, erg misleidend enzo). Ook is er daar een merk (Dampo was het dacht ik) dat alcohol gebruikt om de smaak een beetje te verbeteren. Alcohol en DXM gaan niet goed samen, maar bij die Dampo had ik er niets van gemerkt. Maar als je zekerder wilt zijn moet je eentje nemen zonder alcohol dus. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Project: DXM
Proefkonijn: Lazlow Aanvang: 26/6 - 16:30 ---------------------------- Literatuur: > Handleiding > DXM (by wann) - achtergronden en ervaringen DXM (by passport) - dialogen, waarschuwingen, ervaringen en discussies DXM (by crenshaw) - van alles wat, linkjes, weetjes en achtergronden
|
![]() |
||
Citaat:
Het wil min of meer iets betekenen als 'heel erg' als ik het me goed herinner. 'Ik ben kats moe' enzo. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Drugs (engels woord he) betekent nog immer medicijn in het nederlandsch. De meeste drugs die op dit forum besproken worden zijn echter niet o nauwelijks als medicijn (als in medisch gebruikt) te omschrijven. Vaag en ondoeltreffende term dus, drugs.
||
Citaat:
Hahahahahaha
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||