Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik vond het ook heel leuk om al die verhalen te lezen en te stemmen. zal ik de rest van mn commentaar nog posten? |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Gefeliciteerd!
Ik geloof dat het onderhand een publiek geheim is dat Zladko Vladcik. van mijn hand is. Ik moet iets minder opzichtelijk omgaan met rare namen en Oostblokmensen. ![]() Tijd om op te biechten. De naam Zladko Vladcik en het land Molvanië zijn ontleend aan een satirisch reisboekje en deze site. Als je je best doet (of klikt op 'press releases'), kun je daar een artikel vinden over hoe de Zladko Vladcik electromuzikant mee wilde doen aan het Eurovisie Songfestival met zijn superhit Elektronik – Supersonik, maar gediskwalificeerd werd wegens drugsbezit. Download de clip en je snapt direct waarop Zladko zo geniaal is. Verdoemski is ook niet van mij, maar pikte ik uit een Joop Klepzeiker van Eric Schreurs, waar het gebruikt werd door een Ivan die in de kroeg Wodka! bestelde, met zijn vuist op de toog sloeg en 'Goedverdegoedverdoemski!' zei. De rest is wel van mezelf, hoewel het 'Helaas moet ik de festiviteiten onderbreken' een toespeling is op HAL 9000 uit 2001: A Space Odyssey. LUH-3417 |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() LUH-3417 |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() En gefeliciteerd natuurlijk, Krummeltje, bijna achternaamgenoot ![]() ![]() En we hebben dus nu deze namen bij vehalen compleet: Code:
1. Paarse en witte lentebloemen 10 (Krummeltje) 2. Zladko Vladcik 5 (LUH) 3. Ondersteboven 4 (The Delicious) 4. Er stond “boeven” 3 (Kerboga) 4. Ik mis je voor altijd 3 (Tink*) 6. Verlost 2 (Anetj) 6. Het land van OM 2 (WolterB) 8. Soms hoor ik een schaterlach 1 (Vogelvrij) 8. Morituri te salutant 1 (Quis) 8. Daglicht 1 (Roosje) 8. De wakkere wolf werd een slapend lam 1 (Grimm) 12. Van tweede naar eerste viool 0 (Duivelaartje) 12. Een leven ondersteboven 0 (Ieke) 12. Als een sprong in het diepe 0 (Susjo)
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose. Laatst gewijzigd op 28-03-2006 om 15:56. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Grappig trouwens dat ik helemaal niet op de lijstjes voorkwam ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() dankje ![]() |
![]() |
||
Citaat:
En ontopic: Gefeliciteerd, goed verhaal ook. Als niet iedereen er op gestemd had, zou ik het wel gedaan hebben.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() @Krummeltje: Hun namen hebben trouwens een assonantie hè, geen alliteratie? Maar dat beweer je ook niet. Dat vond ik een leuk stukje ![]() Oké, ik wil gewoon even alle onduidelijkheden verhelderd zien ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Is het echt een assonantie? Verdorie. Ik dacht dat ik het goed had. Maar anyway. Senna heeft dr studie natuurlijk niet afgemaakt, omdat ze ziek werd... ik heb er eigenlijk nooit bij nagedacht hoe oud ze zijn, begin twintig denk ik. Alex is een moeilijke gothic die dus eigenlijk nog thuis woont maar op een gegeven moment niet meer omdat het 'niet meer ging'. Zoiets? Ik weet het zelf ook maar half ![]() Iedereen bedankt voor de felicitaties. Ik voel mij zeer, zeer vereerd (met zowel winnen als felicitaties) ![]() |
![]() |
|
|