Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
verder heb ik met MSI ook zeer vervelende compatibiliteitsproblemen gehad, moederboard pakte de ( eveneens van msi zijnde ) videokaart niet .... werd niet ondersteund. heb ik bij asrock nog geen problemen mee gehad.... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Laatst gewijzigd op 08-04-2006 om 17:17. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Smart is geen B-merk van Mitsubishi en vice versa. ASRock is wel degelijk een B-merk van Asus. Die borden worden in dezelfde fabriek gebouwd met dezelfde kwaliteitseisen. De features die ASRock borden over het algemeen missen zijn de fancy features, zoals 2x Gbit, hardware firewall etc. Die hebben weinig te maken met de stabiliteit van het bord. De features die er wel mee te maken hebben, zoals temp monitoring etc zijn echt wel aanwezig, zou een beetje van de zotte zijn om dat niet in te bakken. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Nu ja, je zou kunnen kijken naar MSI borden, daar wil ook nog wel eens een fijn bord voor een fijne prijs tussen zitten.
Nou is dat wel met meer merken het geval, het is gewoon een kwestie van goed zoeken. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
en dan hebben we natuurlijk ook nog de kans dat ik de TS gewoon niet begrijp..... ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|