Advertentie | |
|
![]() |
|
Ze heeft dan ook een paar geweldige muzikanten in haar band. Helge Lien, bijvoorbeeld, is echt wel één van de betere pianisten die ik ken.
In elk geval: ik kan me perfect vinden in wat je over Silje Nergaard vertelt. Een tijdje geleden heb ik nog een paar optredens van haar gezien in Antwerpen, Gent en Amsterdam + ook een babbeltje met haar gedaan. Ben ondertussen erg benieuwd naar haar nieuwe album. Live, ook op haar DVD "live in köln" komt dat geniale van de muzikanten ook nog wel wat beter uit de verf. Maar al bij al blijft het natuurlijk wel erg brave muziek.Daar heb ik verder dan ook geen moeite mee. Als het gaat over vergelijkbare dingen, kom ik meestal ook wel bij Molly Johnson en Dianne Reeves uit, ook al zijn zij zeker geen kopie van Silje Nergaard. Of andersom. 't Past allemaal in het moderne vocal-jazz-straatje, als je het zo wil noemen.
||
Citaat:
||
Citaat:
Blijkbaar haal ik blonde Noren soms door elkaar. Ik dacht dat Helge Lien al meespeelde op de "live in Köln"-DVD, maar dat klopt niet. Dat was Tord Gustavsen, ook wel een kerel die zijn strepen al lang verdiend heeft.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Welke muziek wil je op je eigen uitvaart? Severus | 123 | 07-02-2011 18:33 | |
Muziek |
[fototopic] je favoriete band/ muzikant azwethinkweiz | 100 | 16-10-2006 07:46 | |
Muziek |
Beste zangeres? Verwijderd | 128 | 29-06-2006 18:50 | |
Muziek |
norah jones mainsupreme | 94 | 09-03-2004 12:33 | |
Muziek |
wat streelt jouw oortjes? Rrr. | 262 | 09-01-2003 12:18 | |
De Kantine |
wat zijn je 10 meeste recente downloads? Talon | 47 | 24-07-2002 18:02 |