Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
IBM heeft nota bene airholes in de schijfziten. Spreekt al boekdelen. Moet je zo'n ding is afsluiten ![]()
||
Citaat:
![]() Extra ruimte in je kast krijg je er niet door ![]()
|
2 Hd's direct boven elkaar plaatsen is natuurlijk niet al te handig, maar dat had je zelf neem ik aan ook al wel door.
Zeker IBM's willen idd nog wel eens flink warm worden, 60GXP serie had hier zoals bekend nogal veel last van. (Met vele uitvallers tot gevolg) Je zou een hd cooler kunnen overwegen, maar over 't algemeen zou een goede airflow en een tactische plaatsing van je hd's wel voldoende moeten zijn. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Juist. Een tactische plaatsing; en daar schort het soms nog wel 'ns aan. Ik pleit daarom ook voor een zo groot mogelijke behuizing, zodat je je HDD fijn weg kunt houden bij andere hitteveroorzakers als videokaarten.
Mijn HD zit in een A-Open HQ08 -- en dan in het bovenste gedeelte. Lekker ver weg van alle andere rotzooi. Mocht het zooitje te warm worden, of mocht ik zin krijgen om m'n behuizing te modden hoef ik daar in feite alleen 2 8x8 fans in te bouwen waar standaard ruimte voor zit. Je hoeft echt geen windtunnel van je PC te maken, maar een zacht, fris knisperend briesje is wel fijn over je HD. |
![]() |
|
ja dat probleem heb ik ook
![]() ![]() de oplossing lijkt mij een bracket met ingebouwde koeling .. en dan in de plaats van die oude hd (die nu dus in bracket zit) een koeler voor die hd die nog op z'n oude plek zit.. idee of niet? bestaan gekoelde brackets trouwens?
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Back-up & 2 harde schijven Verwijderd | 7 | 26-11-2007 21:36 | |
Games |
Xbox 360 (2) onthuld? Verwachtingen en mededelingen. Verwijderd | 99 | 11-11-2006 15:43 | |
Software & Hardware |
Harde schijf blokkeert Verwijderd | 4 | 03-09-2006 12:21 | |
Software & Hardware |
[USB] Poorten werken blijkbaar niet Verwijderd | 32 | 06-01-2006 13:14 | |
Software & Hardware |
[Systeem] Oude HD in nieuwe PC zetten Mois | 19 | 11-07-2005 14:43 | |
Software & Hardware |
[harde schijf] BIOS herkent 'm niet! STP | 5 | 02-02-2004 23:36 |