Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Doe je ogen dicht en voel het plafond zweven Dan lik ik je lippen af. vind ik mooi. Sensueel! Bepaal wel even of je na 'zweven' een punt wilt of 'Dan' zonder hoofdletter? Vervolgens ben ik er niet helemaal zeker van. Ik vang je wanneer de bodem valt ook al schreeuw je nog zo hard naar de sterren aan de muur vind ik ook heel goed (ook zo met dat plafond-bodem-idee), maar dat stukje dat erna komt zegt mij weinig. 'sterren aan de muur' roepen bij mij helemaal niet het gevoel op dat in de voortgaande zinnen zo mooi wordt verbeeld. En ik vind het estetisch gezien niet mooi staan (die 2e zin is te lang). Suggestie? Ik vang je wanneer de bodem valt ook al schreeuw je nog zo hard naar de sterren aan de muur. Vind ik eerlijk gezegd 'rustiger' staan. Verder staat Laat het staal uit je ogen vliegen. me niet zo aan. Ik vind het maar een ongemakkelijk idee en in contrast met de rest. Je eindzin vind ik weer wel heel mooi. Het is misschien wel iets heel simpels, maar daardoor verliest het niet aan kracht vind ik. Er zitten dus al met al zeker sterke dingen in!
||
Citaat:
Ik vind het ook leuk hoe het naar het einde toe meer uitdagend wordt, en je dan ziet dat het begin, wat in eerste instantie meer een soort, eh, sussend/geruststellend is, ook als uitdaging kunt zien. Je interpunctie is verwarrend. Je mist her en der een punt, of je hebt een paar foute hoofdletters. Laatst gewijzigd op 19-04-2006 om 15:53. |
![]() |
||
Citaat:
Hmm, interpunctie is best moeilijk ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
ARTistiek |
Houd je van acteren? Kom dan auditie doen! TG Thomas | 3 | 26-04-2011 12:07 | |
Lifestyle |
Maar welke kleding/lifestyle vind je dan wél aantrekkelijk bij het andere geslacht? JanDeVries | 104 | 29-07-2009 12:54 | |
Studeren |
Kom naar de UvA Open Dag voor Medische Informatiekunde! UvA-AMC | 2 | 03-03-2008 16:45 | |
Seksualiteit |
Zou jij meer dan 6 maanden zonder sex kunnen? anonieme_teddybeer | 36 | 29-03-2003 16:42 |