Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Voor de rest: Ik denk dat jij enkel vriendschap voelt voor Jan. Als je je niet voelt aangetrokken, lijkt het me sterk dat het ooit iets zal worden. Wat Jan voelt, weet ik niet. Ik vind het wel raar dat je niet weet of ie homo is of niet ![]() Edit: topictitel is nogal vaag... Menen is fout gebruikt... |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Met Rik was de relatie passioneel, enorm verliefd, alle 2, niet van elkaar kunnen blijven, maar passie is geen liefde... De relatie met Rik was een wervelwind, op een bepaald moment stonden we zelf op het punt bij elkaar te gaan wonen, het ging allemaal te rap... Dan ga ik vergelijken, heeft een relatie die meer op verstandelijke liefde is gericht niet meer toekomst dan een relatie die op passie is gericht? QUOTE]Muchacha schreef op 17-04-2006 @ 12:41 : :Wat Jan voelt, weet ik niet. Ik vind het wel raar dat je niet weet of ie homo is of niet ![]() Edit: topictitel is nogal vaag... Menen is fout gebruikt... [/QUOTE] Ik denk niet dat hij homo is, hij heeft allesinds nooit zoiets laten merken of iets gezegd in die richting. Wel hebben we het al over zijn liefdesleven gehad en dan waren het vrouwen... Hij is een nogal 'moderne' man, hij gebruikt crème's, is altijd piekfijn gekleed (iedere dag een vers gestreken hemd), gaat om de 3 weken naar de kapper... daarop zou je hem misschien kunnen aanspreken als wat 'vrouwelijker' maar ik zie wel kleurencombinaties waarvan ik zeg 'nee' of zijn nagels zijn bv. niet verzorgd, dus zal ik zeker niet gaan zeggen dat hij te verzorgd is om hetero te zijn. Ik heb het eens geprobeerd aan te halen dat Rik hem een homo noemde, misschien iets te subtiel, maar ik was bang een verontwaardigend gezicht te krijgen als antwoord (net omdat ik het niet geloof). Het is gewoon een onopgeloste vraag voor mij 'Waarom zei Rik dat hij homo is als hij dat niet is?' zo voel ik het aan... Competitie wou is zeggen, denk ik, en waarom is 'menen' niet goed?
||
Citaat:
![]() ![]() Competitie is trouwens meer in spelverband ofzo, maar ik snap wat je bedoelde. Menen had duidelijker geweest als je denken had gebruikt. "Wat denken jullie?"... Ik dacht toen ik je topictitel las dat het ging gaan over wat je meent in een relatie (van dingen die je zegt of doet) en wat niet... Never mind ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() (maar goed... je hebt mn post denk ik dus n beetje verkeerd geinterpreteerd..)
||
Nee hoor ik deed een poging grappig te zijn, hier komt er nog één:
Citaat:
(nee he?...)
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
Wat is jullie mening over Fitness? Kim Verbeek | 24 | 05-07-2012 15:39 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Hoofddoeken wat vinden jullie? Barb4 | 187 | 06-12-2007 13:43 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
jullie mening gevraagd, wat zouden jullie doen? poezewoefke | 2 | 07-05-2004 14:28 | |
Psychologie |
Verticale leefgroep, wat vinden jullie ervan? phensicske | 11 | 03-03-2004 17:11 | |
Liefde & Relatie |
Wat vinden jullie hiervan? Some | 7 | 24-07-2003 08:27 | |
Software & Hardware |
[internetten] wat is jullie mening over dat draadloos internetten Beyoned | 6 | 23-11-2002 14:13 |