hey mensen,
ik was wel even benieuwd wat jullie meing is over het zo opkomende draadloos internetten.
een vriend van me loopt momenteel stage bij introweb (computer bedrijf in hengelo,dat bedrijf is de eerste in heel nederland die daar mee bezig is.
ze hebben momenteel een schotel op het stadhuis van losser geplaatst en daar zijn ze aan het experimenteren.
aangezien helaas het noodlot toesloeg op de UT twente was bij mijn stageplek: Saxion hoge school enschede, 2 dagen de internetverbinding eraf.(onze internet verbinding liep via surfnet dat gevestigd was in dat gebouw)
nu is vanaf vanochtend onze nood internetverbinding reeds afgerond.We zitten nu ook draadloos,een hele grote antenne op het dak was alles wat nodig was.
nu hoorde ik al enige tijd geleden dat dat zo super snel moest zijn en zo super goed.
Dit valt me nog wel zeer tegen
Download
Download van een bestand (128KB ~ 1MB afhankelijk van uw verbinding) vanaf een server in Nederland Klaar 620.7 KByte/sec
Upload
Upload van gegenereerde gegevens naar een server in Nederland om de upload snelheid te bepalen Klaar 181.3 KByte/sec
Connection
Veelvuldig maken van een connectie naar een server in Nederland. Klaar 297.0 Conn/min
(bron

peedtest.nl)
wat is jullie mening hierover?