Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-06-2002, 20:48
** Phoebe **
** Phoebe ** is offline
hey,
ik zit diep in de sh*t....ik weet echt nie wat ik moe doen....Ik dacht dat ik bi was....
Ik heb een tijdje geleden iemand ontmoet op het net....we hebben toen afgesproken.....toen ben ik gebruikt door haar.....(aangerand)
Ik durf het aan niemand te vertellen....of moet ik dat wel doen??? m“n ouders zijn fel tegen zulke internet contacten...duzzz zij weten van nix....
Ik zou het wel aan een leraares willen vertellen.....waarmee ik goed bevriend ben.....maar is dit geen gezeur????

xxxxjes
Phoebe

en alvast bedankt
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-06-2002, 20:51
CodeName Egg
CodeName Egg is offline
praten over een aanranding is GEEN gezeur! Je hebt het volste recht om over te praten met iemand, of dat nou een vertrouwenspersoon op school is of iemand anders.
Sterkte enzo

Jenneke
Oud 22-06-2002, 10:56
Verwijderd
Erover praten is absoluut geen gezeur, jij voelt je er rot om en dat is genoeg reden om erover te willen praten.

En je ouders zijn toch ook de kwaadste niet? Ze zullen wel iets hebben van zie je wel, maar het ook heel erg voor je vinden. En ze snappen ook wel dat jij je lesje meteen hebt geleerd. Nou ga ik hier wel een beetje uit van mijn ouders, hoe die zouden reageren, want ik weet natuurlijk niet hoe jou ouders zijn.

Maar ga iig met iemand praten, schoolpsychologe ofzow, of een lerares, of een familielid, vriendin, vriend. Iemand die je vertrouwt in ieder geval.

Heel veel sterkte!
Kim

en blijf hier ajb niet mee zitten!!
Met citaat reageren
Oud 23-06-2002, 16:55
Little miss NAUGHTY
Little miss NAUGHTY is offline
Ok je kunt het mischien beter vertellen, maar verwacht niet teveel hulp. Je krijgt van die adviezen als vergeet het maar gewoon. Nou ik heb het zelf meegemaakt en heb er nog steeds nachtmerries van. Mijn ouders weten van nix, en ik ga het ook niemand meer vertellen. Waarom elke keer die oude wonden openhalen. Vergeten, dat kan ik niet.
Sterkte ermee
Met citaat reageren
Oud 24-06-2002, 17:01
Maximillian
Maximillian is offline
Yepz je ken het beter aan iemand vertellen, erzelf mee zitten tobben is nie echt prettig.. Maar ge moet het alleen vertellen als je echt de behoefte voelt dat je die last van je af wil.. en denk na aan wie je het vertelt, maar dat spreekt voor zich
enne ik vraag me dan toch af he waarom je met haar afgesproken had? snaktje je naar een ontmoeting of zoiets?
Oud 26-06-2002, 20:29
Janicha
Janicha is offline
Lieve meid, ik voel erg met je mee.
En vertellen.... aan je ouders?? Ik weet niet wat voor een band je met je ouders hebt maar vraag eerst af wat je er van verwacht.
Want ik heb ook iets soortgelijks meegemaakt en ik heb het nooit tegen mijn ouders verteld..wel tegen mijn beste vriendin, en mijn vriend. Dat is voor mij genoeg.
Oud 27-06-2002, 17:01
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Meissie toch..

Dit is echt geen gezeur hoor.. tis goed dat je erover praat, anders ga je het allemaal opkroppen en wordt het alleen maar erger..

Praat er met iemand uit je omgeving over.. Dat hoeven niet perse je ouders te zijn, maar dat kan ook bijvoorbeeld de vertrouwens persoon op school zijn. Al is het natuurlijk voor jezelf misschien beter om het aan je ouders te vertellen, want ik weet uit ervaring dat die het uiteindelijk toch te weten komen, en ik denk dat het beter is als ze het van jezelf horen.

Maar goed, das aan jou, ik weet natuurlijk ook niet wat jou band met je ouders is...

*dikke knuffel*

Sterkte,

Laura
Oud 28-06-2002, 10:48
AlmereGirl
AlmereGirl is offline
Ben zelf ook aangerand en het enige wat je moet doen is....praten, praten, praten en nog eens praten!

Succes
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten