Advertentie | |
|
![]() |
|
Wat betreft je ex zou ik niet opnieuw een relatie met haar nemen om basis van de druk die anderen op je uitoefenen. Je moet immers geen relatie beginnen omdat anderen dat van je verwachten, zeker niet als jij niet meer verliefd op haar bent. Ook niet omdat ze zielig is. Zou jij een relatie willen hebben met iemand die niet verliefd op je is, maar bij je blijft omdat je anders zo alleen bent, of omdat andere mensen zeggen dat je dat moet doen?
Je kunt met dit "nieuwe" meisje best vrienden zijn, maar ik snap dat het wat gevoelig in de groep kan liggen als jullie heel snel na jouw break up alweer een relatie krijgen. Je kunt haar wel helpen door er voor haar te zijn, met haar te praten en misschien eens voor te stellen dat ze hulp zoekt. Dat hoeft niet gelijk heel groots, maar kan ook heel "veilig" en anoniem, bijvoorbeeld door eens te chatten met hulpverleners van Chris *klik*. Probeer de boosheid van je vader hier los van te zien, dat heeft waarschijnlijk niks te maken met de andere dingen waar je je druk over maakt.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Onderzoek zelfbeeld eindwerk: Help me alstublieft!! Dede | 0 | 25-02-2017 08:47 | |
Verhalen & Gedichten |
[VO] De dwerg die het woord ‘help’ niet kende flyaway | 11 | 22-01-2006 11:43 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
[WI] kansberekening wanhoopje | 2 | 12-11-2004 12:54 | |
Psychologie |
Helpen Nomen Est Omen | 4 | 22-06-2004 11:00 | |
Software & Hardware |
Help! help! help! help! help! help! help! help!!!!!!!!!!! Opiate | 6 | 19-01-2002 17:56 | |
Verhalen & Gedichten |
You need help A loved one | 7 | 02-12-2001 08:28 |