Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Aan Joris, Hercules, Mansha, Taika, Noortje, Ploef, Pluis, Thié, Storm, Doerak, Bliksem, Donder, Vlekkie, Mickey, Vlekkie junior, Mickey junior, Vlekkiegekkiebekkiemetz'nlangenekkiestrekkie (zo 'heette' dat beest, maar hij werd wel gewoon Vlekkie genoemd ![]() Aan het huis waar we nu in wonen, daar voel ik me nl echt thuis. ![]() Aan de eerste musical waar CJ en ik samen heen gingen (Aida). Toen gingen we ook naar het strand en dat vind ik sowieso fijn. ![]() ![]() ![]() En...euhm...de verjaardag van Maaike en de keer dat ik met haar met koninginnedag naar Utrecht ben geweest. En brieven en mails die ik van haar heb gehad. Datzelfde geldt voor alles mbt nog iemand van het forum. ![]() ![]() ![]() Aan bepaalde dingen van mijn stage. Ik heb nu twee erg leuke stages achter de rug en ook de stage die ik nu loop is erg leuk. Bepaalde dingen van kinderen zal ik nooit meer vergeten. ![]() Ow, en het bijbaantje wat ik nu heb vind ik ook erg leuk. ![]() Nog meer? ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Herrinneringen ..*LR*.. | 14 | 24-09-2005 00:25 | |
Liefde & Relatie |
Het 'missen' van je ex...of toch niet..? TranceGirl | 50 | 01-01-2004 18:47 | |