Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Tis echt vervelend... Ik moet maar snel iemand tegen komen waar ik super gek op word ofzo...en jij ook... ![]() |
![]() |
|
Bij mij is het ook precies hetzelfde, het is nu al bijna een jaar uit en ik heb bijna 2 jaar met hem gehad en hij was ook mijn eerste vriendje. Nu zie ik hem nog heel vaak en we zoenen eigenlijk ook nog geregeld met elkaar, maar dat is juist heel stom want ik ben dan bijna altijd weer een beetje verliefd op hem maar hij niet op mij
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() In elk geval is mijn langste officiële verkering niet van belang omdat het zoog. Verder mis ik wel sommige mensen waar ik gek op ben geweest, maar dat komt omdat het allemaal goede vriendinnen van me zijn, en die zie ik niet altijd even regelmatig. ![]() |
![]() |
|
Ik kan wel begrijpen wat je bedoelt...
je hebt natuurlijk ook een geweldige tijd met hem gehad ![]() Soms lijkt het alsof je dat dan met niemand meer kan hebben, maar eigenlijk kan dat met hem ook niet meer.... Denk aan de laatste maanden van jullie relatie, toen ging het niet meer toch? daar waren vast wel redenen voor, blijf daaraan denken.... Het ging niet voor niets uit! Het is gewoon een mooie herinnering, maar je wil er graag weer midden in zitten in die tijd, maar dat kan niet meer.... leg je daar bij neer en ga gewoon rustig verder met je leven, er zijn echt wel andere lieve jongens waarmee je zo'n leuke tijd kunt hebben. Alleen je moet ze wel toelaten ( en hij jou)!
|
Het gaat hard als je iemand anders tegenkomt. Je mist volgens mij niet zozeer die persoon (tenzij de ander het uitgemaakt had en jij het daar helemaal niet mee eens bent) maar al die dingetjes die je samen doet. Agelopen zomer is het uitgegaan met m'n ex, met wie ik 2 jaar wat gehad heb. Ik miste haar ook nog regelmatig, totdat ik een nieuwe vriendin kreeg, en dat gevoel is nu dus helemaal weg.
|
![]() |
|
Ja... Als ik aan de laatste 3 maanden dacht dan was het niet meer fijn nee en dan krijg ik ook niet echt het gevoel dat ik hem mis...alleen als ik aan de eerste maanden denk, dan wast dat fijn.
Het is denk ik gewoon inderdaad een kwestie van een ander leuk iemand tegen komen (over een tijd) en dan zal ik het gevoel wel snel kwijt raken... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik heb het twee jaar verkering gehad met een jongen en het is nu anderhalve maand uit.. Het ging bij ons ook gewoon echt niet meer, ruzie om de kleinste dingen en het botste aan alle kanten.. En ik wou mijn vrijheid terug, ik wil nog wel ff van mijn vrijheid kunnen genieten en nog niet helemaal vast zitten aan iemand op mijn 18e.. Maar toch, nu is het dan uit, heb ik mijn vrijheid terug, maar ben daar dus absoluut niet happy mee.. het beste zou gewoon zijn, zoals jij al eerder zei, een super leuke jongen tegenkomen zodat ik HEM ff kan vergeten ofzo.. |
![]() |
||
Citaat:
![]() dat wil ik dus ook ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar om nou heel snel gek te worden op iemand anders is ook niks voor mij. Het uitgangspunt is dan vind ik een beetje verkeerd (namelijk het missen van het hebben van een partner of een partner willen zodat je de oude kan vergeten). Voor de relatie hoeft het niks uit te maken, je kan daarna een prima tijd hebben. Maar ik zou het in ieder geval niet doen. Ik kom liever iemand gewoon tegen zonder vooraf bepaalde intenties te hebben ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Mja ik wil niet op zoek gaan ofzo, ik wil het gewoon rustig aan doen en ik denk dat als ik mij er niet zo veel mee bezig houdt dat er dan wel opeens weer iemand is waar ik heel erg gek op word en die mij ook leuk zal vinden. Maar het is niet zo dat ik hopeloos op zoek ben naar iets. Ik zou het gewoon weer fijn vinden als ik iemand tegen zou komen waar ik weer veel plezier mee kan beleven en mee kan lachen en dat soort dingen... ![]() |
![]() |
|
Je wordt echt wel weer verliefd...als je er zelf klaar voor bent. Wat wil je anders? Een troostjongen? Zo eentje met wie het twee maanden leuk is maar van wie je best weet dat dit het niet is? Het is ook niet eerlijk tegenover die jongen, want die is wel echt verliefd op jou....
Je kunt niet de een uitwissen met de volgende, als die een nog veel te diep zit. Voorlopig zul je moeten "behelpen" met je gewone vrienden. Niks mis mee, toch? |
![]() |
||
Citaat:
Maar ik ga ook echt geen jongens gebruiken. Ik wacht echt gewoon totdat ik dat verliefde gevoel heb...Niet eerder, want dat is inderdaad oneerlijk tegen over die jongen... |
![]() |
||
Citaat:
(het lijkt me dat jullie elkaar vrij vaak zagen en niet echt veel vrijheid gunden; als je dit verbetert ofzo, misschien dat 't dan wel goed kan gaan...) zelf is m'n exvriendin nou ook weer bij me terug (ook al was dat lang niet zo lang uit) en totnutoe gaat 't heel goed enzo...veel beter dan eerst heb ik 't idee...
||
Citaat:
|
![]() |
Nou het leek wel of je het over mij had... Ik heb echt precies t zelfde. Ik heb 3 jaar een relatie gehad, en het is nu 4 maanden uit. Wel logisch dat ik m nog niet vergeten ben, maar het is echt erg. We zien elkaar nog best wel vaak, en dat maakt het zo moeilijk... Maar ik ben nu dus wel iemand anders tegen gekomen, en we vinden elkaar erg leuk maar het is nog niks. Maar ondanks dat hou ik nog heel van van mijn ex. En hij wil "vrienden"zijn maar dat werkt gewoon niet. Hij heetf geen gevoelens meer voor mij, maar ik dus wel voor hem. Het zijn soms wel van die bevliegingen, dat ik hem opeens mis.
Maar sterkte er mee... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ja, maar is makkelijker gezegd dan gedaan he.. Ik zou graag weer een nieuwe relatie willen, maar weet nog niet of dat allemaal al wel gaat enzo.. Zit toch nog met emoties enzo..
Dat is het 'voordeel' van een relatie op afstand, dat je elkaar als het uit is niet echt vaak tegenkomt (kan ook weer nadeel zijn..)
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Dit zal wel voorbij gaan als ik een nieuwe relatie heb, dat denk ik wel (en hoop ik ook). Ik zie het vanzelf wel, ben niet op zoek, en zie wel wat mijn pad mag kruisen..
||
Citaat:
![]() ![]() Maaruh herinneringen heb ik ook last van ja... ![]() |
![]() |
|
Op zich zijn de herinneringen zelf niet echt slecht (zijn tot nu toe altijd goede herinneringen, heb ook alleen goede), maar toch.. Misschien wel juist omdat ze zo goed zijn, kunnen ze soms pijnlijk zijn..
Ik zou denk ik niet gaan vergelijken bij een nieuwe relatie (misschien onbewust, maar toch), maar wel nog terug denken.
||
Citaat:
|
![]() |
|
Ik heb eigenlijk alleen maar goede herinnering.. Hebben ook maar één keer ruzie gehad, maar toen was het al uit (lang verhaal, geen zin om t hier op t forum te gaan zetten)..
Voor mij is het mogelijk een voordeel, dat zij zelden hier is geweest (klinkt ook lekker fout, maar ik had OV). Ik zat zo goed als ieder weekend bij haar, dus ik kom hier niet veel plaatsen ofzo tegen, die me aan haar herinneren, en we hebben dus ook niet echt gemeenschappelijke vrienden (spreek ik alleen soms nog op msn).
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Wij waren in het begin bijna een jaar gewoon goede vrienden, en na een keertje afspreken klikte het.. En dat is 14 maanden goed gegaan, tot ze me opeens meer zei te zien als haar beste vriend. ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Is er bij jullie dan geen contact meer, omdat jij het niet wil, of omdat zij het niet wil? Mailen jullie dan ook nooit? Ik mail haar wel nog regelmatig, omdat we toch als vrienden uit elkaar zijn gegaan (hoewel het toch zij was die het uitmaakte..)
|
Wij zouden ook vrienden blijven, maar dat werkt totaal niet. Er is gewoon geen zinnig gesprek meer te voeren. Er is teveel gebeurd tussen ons zoals zij het zegt. En daarnaast elke keer als ik haar spreek moet ik weer aan alles denken. Alle leuke dingen en zeer zeer pijnlijke dingen en hoe het er nu aan toe gaat
|
![]() |
heb ik ook...
we zouden als vrienden uit elkaar gaan (zijn in de tussentijd wel veel vage dingen gebeurd?) maar als we elkaar nu spreken komt het steeds terug op een gesprek met stomme opmerkingen om niets...echt een normaal gesprek lukt.... terwijl ik (en ook hij) het zo graag zou willen..gewoon goede vrienden zijn...maar het werkt niet (nog niet...hopelijk)
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Ex terugnemen na vreemdgaan Huppeldepups | 9 | 10-07-2012 19:47 | |
Liefde & Relatie |
Echte liefde vanaf het begin, Maar of er ooit een einde aan komt? Miss_Little | 8 | 23-03-2010 01:40 | |
Liefde & Relatie |
relatiecrisis; weet het echt niet meer groovy | 33 | 06-12-2005 15:13 | |
Liefde & Relatie |
Zucht, wat moet ik nou doen... TranceGirl | 36 | 08-01-2004 10:19 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
nederlands boekverslag ard16slot | 2 | 22-05-2003 18:51 | |
Muziek |
De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!] Verwijderd | 12 | 01-04-2003 08:40 |