Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-05-2006, 21:04
Streepjescode
Streepjescode is offline
Ter balans ben ik benieuwd naar jullie mening over de andere kant.

Als je een idee hebt van wat een meisje moet doen om het label 'slet' te krijgen, wat moet een jongen dan doen voor hetzelfde label?
Oud 05-05-2006, 21:07
Verwijderd
slet (de ~ (v.), ~ten)
1 [pej.] losbandige vrouw => een afgelikte boterham, lellebel, slettenbak, sloerie, slons

slet·ten·bak (de ~ (v.))
1 [grof] slet

Nooit!
Met citaat reageren
Oud 05-05-2006, 21:14
Verwijderd
en opnieuw het verkeerde gebruik van 'stelling'.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2006, 21:20
Zwoek
Zwoek is offline
Ik vind nog steeds dat een jongen geen slet is dan, meer een 'player'
En hij moet hetzelfde doen als het meisje om een slet te zijn.
Oud 05-05-2006, 21:22
Verwijderd
Dit kan prima in het topic over slutty meisjes, lijkt me. En daar hebben we het ook al flink over jongens.

Jongens zijn net zo sletterig wanneer ze net zo doen als sletterige meisjes. Ik zou dat ook een player noemen, en nu niet denken dat dat dan ineens een coole term is die compleet iets anders dekt dan de term slet; dat vind ik níet. Player = een mannelijke slet.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2006, 21:55
Optima
Optima is offline
exact hetzelfde als wanneer een vrouw een slet is

no dubble standard
Oud 05-05-2006, 21:58
Verwijderd
AAAH! In het vorige topic is gezégd dat een stelling niet hetzelfde als een vraag is, dan ga je toch niet diezelfde fout maken?

Anyway:
Citaat:
Sarah schreef op 04-05-2006 @ 22:57 :
Ik vind een meisje jongen een slet als ze hij met mensen seks heeft omdat ze hij seks wil in het algemeen in plaats van dat ze hij seks wil met een bepaald iemand. Of ze hij dat nou wil alleen omdat die bepaalde iemand sexy is, of ook omdat ze hij verliefd op 'm 'r is, maakt me daarbij niet uit. Voor meisjes vind ik hetzelfde gelden.

Oh in sommige situaties vind ik het wel verschil maken of iemand eerlijk is. Iemand die twee of meer sekspartners afwisselt (omdat hij/zij die allemaal alleen sexy vindt bijvoorbeeld) en daarover eerlijk is tegen diegenen, vind ik geen slet, maar iemand die dat achter de rug van diegenen om doet wel.

Eigenlijk gebruik ik het woord slet nooit, behalve voor de grap, maar ok
Met citaat reageren
Oud 05-05-2006, 22:22
interbellum
interbellum is offline
Een player is geen mannelijke versie van de vrouwelijke slet.
Een slet is namelijk gewillig en een player is een versierder. Een klein doch wezenlijk verschil, want een gewillig persoon is niet perse een versierder en vice versa.
Oud 05-05-2006, 22:25
Verwijderd
Citaat:
Nala schreef op 04-05-2006 @ 21:41 :
Ik vind je een slet wanneer je (en het maakt geen flikker uit of je nou een man of vrouw bent, de actie blijft hetzelfde) vaak met mensen zoent zonder dat je daar een relatie mee hebt, maar gewoon voor het zoenen. Als je regelmatig met zomaar iemand het bed in duikt voor de seks. Als je er iemand op na houdt terwijl je een relatie hebt.

Overigens: Dat je een slet bent wil voor mij niet meteen zeggen dat je een negatief karakter hebt. Hoe vaak heb ik wel niet zien gebeuren dat mensen even een periode de slet uithangen, bijvoorbeeld na het verbreken van een relatie. Oftwel, het 'slettebakken'

Typische hoer uit categorie 2
Ja, ik heb samen met een lading vrienden 'hoeren' ingedeeld in categorieën in het café toen we even niets beters te doen hadden
Met citaat reageren
Oud 05-05-2006, 22:50
Verwijderd
Citaat:
interbellum schreef op 05-05-2006 @ 23:22 :
Een slet is namelijk gewillig en een player is een versierder. Een klein doch wezenlijk verschil, want een gewillig persoon is niet perse een versierder en vice versa.
true, maar uiteindelijk komt het op hetzelfde neer.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2006, 23:57
Zebra
Zebra is offline
Citaat:
True, al ben ik van mening dat het uiteindelijk allemaal op hetzelfde neerkomt en vooral net zo hopeloos is, en ik vind het hoe dan ook al verre van positief.

In mijn ogen hoeft een jongen echt niet meer/minder te doen dan zijn vrouwelijk collega om van mij de benaming 'slet/player' te krijgen. Met een willekeurig persoon zoenen, met een willekeurig persoon seks hebben, scharrels oppikken bij een discotheek, one night stands, meerdere mensen tegelijk maar op een ander moment afwerken zonder er eerlijk over te zijn, en whatever... - vaak nog met de meest stijlloze figuren ook -
Oud 06-05-2006, 00:05
bamiPoep
bamiPoep is offline
jongens zijn geen sletten. jongens zijn standaard stoer.
Oud 06-05-2006, 00:10
Warsocket
Warsocket is offline
Citaat:
Streepjescode schreef op 05-05-2006 @ 22:04 :
Ter balans ben ik benieuwd naar jullie mening over de andere kant.

Als je een idee hebt van wat een meisje moet doen om het label 'slet' te krijgen, wat moet een jongen dan doen voor hetzelfde label?
precies hetzelfde
Oud 06-05-2006, 02:31
Dinalfos
Dinalfos is offline
Als mannen sletten kunnen zijn, dan zijn vrouwen ook mietjes wanneer ze huilen.
Oud 06-05-2006, 09:26
Streepjescode
Streepjescode is offline
Citaat:
Sarah schreef op 05-05-2006 @ 22:58 :
[B]AAAH! In het vorige topic is gezégd dat een stelling niet hetzelfde als een vraag is, dan ga je toch niet diezelfde fout maken?
schat, get over yourself. Ik wilde dit topic een duidelijke tegenhanger van het andere maken. Verder niet zoveel in je leven om je druk over te maken ofzo?
Oud 06-05-2006, 09:31
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Streepjescode schreef op 06-05-2006 @ 10:26 :
schat, get over yourself. Ik wilde dit topic een duidelijke tegenhanger van het andere maken. Verder niet zoveel in je leven om je druk over te maken ofzo?
Nou, t irriteerde mij ook behoorlijk, hoor...
Oud 06-05-2006, 09:42
Verwijderd
Citaat:
Een slet kan mijns inziens net zo goed een versierder zijn, en een player net zo goed gewillig. Het komt uiteindelijk toch op hetzelfde neer.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2006, 12:41
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 04-05-2006 @ 22:59 :
Ik vind iemand een slet (en jongens kunnen dat ook prima zijn) als het ze domweg niet meer uitmaakt wie ze pakken, als het alléén maar om de seks gaat.

Nou ja... *denkt even na* Ik ken iemand die dat wel ongeveer doet (alhoewel, ze moet ze geloof ik wel leuk vinden), maar toch vind ik haar ook niet echt een slet - zo'n type is ze namelijk niet. Sommige mensen zijn gewoon van het type 'slet', of ze nou veel vozen of niet
Met citaat reageren
Oud 06-05-2006, 13:06
Skreature
Skreature is offline
Volgens urban dictionary, gezocht op de term player[list=1][*]guy who is sustaining supposedly exclusive relationships with multiple girls simultaneously

that guy is a player[*]A male who is skilled at manipulating ("playing") others, and especially at seducing women by pretending to care about them, when in reality they are only interested in sex. Possibly derived from the phrases "play him for a fool", or "play him like a violin". The term was popularized by hip-hop culture, but was commonly recognized among urban American blacks by the 1970s.

A certain class of low-rent, slack-jawed fuckups has decided that backstabbing and misogyny are totally radical, so the word is sometimes used as a compliment or term of endearment between male friends, as in the greeting "what's up, player?".

Gina thought she had found the love of her life when she met Sean, but after she found out he had slept with three of her best friends, she realized that he was nothing but a player.[*]a guy who:
(1) doesn't understand the meaning of relationship
(2) is in full reproductive mode
(3) is very good at making girls think he is into them (also very proficient at breaking said girls hearts)
(4) often "dates" several girls at several schools (girls are often unaware of each other)
(5) is an asshole!

don't hate the player, hate the game? yeah right![*]One who utilizes game to his advantage to be able to date or fuck multiple women at once without being caught by the other women or having enough game that the other women end up not caring any way.

"ObliQ is fucking Chandra and Aquanetta, and they're both fine as hell! He is a player for real!"[*]Male form of "complete slut"

He slept with her and he doesn't even like her? What a player[*]a selfish bastard who only goes out with a bunch of girls for sex and uses them

My boyfriend max Quinn is a player but is still super hot[*]The male version of the female slut or bimbo.[/list=1]

Zie http://www.urbandictionary.com/define.php?term=player voor meer verklaringen van het woord
Met citaat reageren
Oud 06-05-2006, 16:47
underthabridge
underthabridge is offline
Citaat:
snoopy schreef op 06-05-2006 @ 10:31 :
Nou, t irriteerde mij ook behoorlijk, hoor...
Oud 06-05-2006, 17:02
Al Murphy
Al Murphy is offline
Citaat:
Streepjescode schreef op 06-05-2006 @ 10:26 :
Zoals "Help, onrecht, waarom kunnen meisjes wel een slet zijn en jongens niet?"
Oud 06-05-2006, 19:29
Streepjescode
Streepjescode is offline
Citaat:
Al Murphy schreef op 06-05-2006 @ 18:02 :
Zoals "Help, onrecht, waarom kunnen meisjes wel een slet zijn en jongens niet?"
Op de schaal van wereldproblemen vind ik ongelijke behandeling van mannen en vrouwen hoger scoren als taalmisbruik, ja.
Oud 06-05-2006, 19:47
Papillonne
Papillonne is offline
Citaat:
Streepjescode schreef op 06-05-2006 @ 20:29 :
Op de schaal van wereldproblemen vind ik ongelijke behandeling van mannen en vrouwen hoger scoren als taalmisbruik, ja.
Dannnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
Met citaat reageren
Oud 06-05-2006, 19:47
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 05-05-2006 @ 22:22 :
Jongens zijn net zo sletterig wanneer ze net zo doen als sletterige meisjes.
Groot gelijk.
Oud 06-05-2006, 20:00
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
underthabridge schreef op 06-05-2006 @ 17:47 :
wat?
Oud 06-05-2006, 20:12
Al Murphy
Al Murphy is offline
Citaat:
Streepjescode schreef op 06-05-2006 @ 20:29 :
Maar, maar, maar, ... dat jongens en meisjes die hetzelfde doen niet allebei een slet genoemd worden, is ook hooguit een taalprobleem, hoor.

Hier worden de mannen benadeeld, want voor hun 'losbandig' gedrag bestaat er nog niet eens een woord. Dus zo'n kerel kan je hooguit een SOA-bom, aankwakker of zoiets noemen. Of ééntje-die-alleen-maar-met-zijn-lul-kan-denken. Bij meisjes is het gemakkelijk. Slet. Punt, nieuwe lijn.
Oud 06-05-2006, 21:58
Verwijderd
Citaat:
Al Murphy schreef op 06-05-2006 @ 21:12 :
Maar, maar, maar, ... dat jongens en meisjes die hetzelfde doen niet allebei een slet genoemd worden, is ook hooguit een taalprobleem, hoor.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2006, 22:17
EggeD
EggeD is offline
Wat een TMF-stellingen inderdaad.
Oud 07-05-2006, 00:33
MTpower
MTpower is offline
Hetzelfde als bij een meisje, al noem ik een jongen geen slet (want dat is vrouwelijk )
Oud 07-05-2006, 10:38
Skreature
Skreature is offline
Volgens mij is een mannelijke slet gewoon een player!
Met citaat reageren
Oud 07-05-2006, 10:43
hmmmm
hmmmm is offline
TMF for life yo...

De reden waarom een man geen slet kan zijn is omdat mannen over het algemeen andere opvattingen hebben wat betreft seksualiteit en intimiteit.
Sletten gaan tegen de vrouwelijke norm in. Bij mannen wordt het min of meer gerechtvaardigd.
Players kunnen beiden zijn...

Nu kun je zeggen als vrouw zijnde dat dat onrechtvaardig is. Ieder gedrag heeft echter zijn voor- en nadelen en ik denk nou niet dat vrouwen graag zouden willen zien dat de norm hetzelfde zou zijn als onder mannen.
Het is de natuur, live with it...

Laatst gewijzigd op 07-05-2006 om 10:46.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2006, 13:13
Verwijderd
Wahaha
Met citaat reageren
Oud 07-05-2006, 13:58
Verwijderd
Citaat:
Krummeltje schreef op 05-05-2006 @ 15:57 :
seks zonder liefde vind ik wel slutty
Met citaat reageren
Oud 07-05-2006, 14:02
ZerO
ZerO is offline
als je betaald wordt om seksuele handelingen te verrichten zowel voor mannen als vrouwen geldt dat
Oud 07-05-2006, 15:32
Zebra
Zebra is offline
Citaat:
ZerO schreef op 07-05-2006 @ 15:02 :
als je betaald wordt om seksuele handelingen te verrichten zowel voor mannen als vrouwen geldt dat
Dat noem ik dan weer een hoer.
Oud 07-05-2006, 17:39
Verwijderd
Even vaak als ze ongesteld zijn.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2006, 17:53
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
ZerO schreef op 07-05-2006 @ 15:02 :
nee, juist als ze die dingen gratis doen.
Oud 07-05-2006, 18:24
punxnotdead
punxnotdead is offline
Citaat:
Helemaal mee eens.
En ik denk niet dat je een gewillige man een slet kan noemen. (maar hoe zou je die dan zou moeten noemen weet ik niet)
Oud 08-05-2006, 10:06
Verwijderd
Citaat:
Sal schreef op 07-05-2006 @ 19:24 :
Helemaal mee eens.
En ik denk niet dat je een gewillige man een slet kan noemen. (maar hoe zou je die dan zou moeten noemen weet ik niet)
Gewoon 'niet-aseksuele man'.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2006, 10:11
EggeD
EggeD is offline
Ik zag laatst een knaap fietsen die ik echt een mannelijke lesbie zou kunnen noemen, mollige kerel met fout geblondeerd haar en een scoutingblouse. Misschien dat hij een slet kan zijn !
Oud 08-05-2006, 10:13
Verwijderd
He is not afraid of “COMMITMENT” - He is “RELATIONSHIP CHALLENGED.”
He is not “HORNY” - He is “SEXUALLY FOCUSED.”

http://www.soweirdproductions.com/?m=200604
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten