Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() ot: ik noem iemand pas een slet als deze openlijk met anderen flirt, kust enz.. terwijl ze relatie heeft. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Een slet vind ik iemand die mensen gebruikt, dus bijv. valse hoop oproept bij jongens, of jongens van andere meisjes afpakt of met jongens gaat die ze helemaal niet ziet zitten om de een of andere reden. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En om ook nog even antwoord te geven op de vraag : Ik vind dat mensen (meiden) zelf moeten weten wat ze doen en dat anderen daar geen label op hoeven te plakken. Oké, is nog steeds geen antwoord op de vraag... Zomaar met allerlei verschillende jongens naar bed gaan, is mss wel behoorlijk slettig. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Dat lijkt me nogal een ouderwets idee. Als een vrouw van sex houd en dat graag heeft met een man die ze ergens ontmoet, is dat sletterig? Ze mag het initiatief niet nemen?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar goed, ik vind die 'is daar niet eerlijk over tegenover die partners' geen noodzakelijke toevoeging; als hij/zij wel eerlijk is, is het net zo goed een slet. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
slet (de ~ (v.), ~ten) 1 [pej.] losbandige vrouw => een afgelikte boterham, lellebel, slettenbak, morgan, slons |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() *kuch, wanhopig, kuch* Overgens, definieer serieuze relatie. Ontopic: Slet: meerdere contacten, meerdere jongens op 1 avond, zoenen met verschillende mensen waar zij toch geen relatie mee wil of iets voor voelt...
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Serieuze relatie: een relatie met iemand waarin je hebt aangegeven de enige voor elkaar te zijn, elkaar te vertrouwen, en van elkaar houdt. En met vreemdgaan bedoel ik dan systematisch (regelmatig) vreemdgaan met één of meer anderen, zonder dat de ander er vanaf weet. |
![]() |
||
quote:
-------------------------------------------------------------------------------- Zebra schreef op 04-05-2006 @ 21:28 : zich makkelijk laat pakken door jongens zonder dat zij er al teveel moeite voor hoeven te doen. -------------------------------------------------------------------------------- Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar je hoeft toch niet per se van iemand te houden om seks te hebben? |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Liefde & Relatie |
Stelling: Wanneer is een jongen een slet? Streepjescode | 40 | 08-05-2006 10:13 | |
Liefde & Relatie |
Wat vinden jullie slettengedrag? Muchacha | 65 | 07-04-2005 19:45 | |
Verhalen & Gedichten |
Weten jullie nog... Vlooienband | 146 | 02-12-2004 13:50 | |
Verhalen & Gedichten |
Een treinbrief ( beetje lang weer ) Verwijderd | 14 | 15-09-2004 14:45 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 |