Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-05-2006, 20:20
Myrtille
Myrtille is offline
Stelling: Wanneer is een meisje een slet?

Wat vinden jullie? Ben je al een slet als je vaak nieuwe flirts hebt, hen uitgebreid versierd en er verder niks mee doet? Of als je op één avond met veel jongens zoent? Of als je nog nooit een relatie bent begonnen, maar wel elke zaterdagavond met een ander loopt te feesten? Of.. eigen invulling?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-05-2006, 20:22
Qimm
Qimm is offline
IEMAND is een slet wanneer deze persoon er vele losse en gemixte contacten op nahoudt
Oud 04-05-2006, 20:24
Zwoek
Zwoek is offline
Als ze met iedereen het bed induikt, of als jongens makkelijk iets met/bij haar kunnen doen zonder dat ze er veel moeite voor doen.
Oud 04-05-2006, 20:24
Verwijderd
Citaat:
Qimm schreef op 04-05-2006 @ 21:22 :
IEMAND is een slet wanneer deze persoon er vele losse en gemixte contacten op nahoudt
niet mee eens
Met citaat reageren
Oud 04-05-2006, 20:25
Zwoek
Zwoek is offline
Citaat:
Kristaco schreef op 04-05-2006 @ 21:24 :
niet mee eens
Wat is je argument?
Oud 04-05-2006, 20:25
Verwijderd
Das geen stelling, das een vraag.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2006, 20:28
Zebra
Zebra is offline
Ik vind een meisje een slet wanneer ze er veel (losse) contacten op na houd, en zich makkelijk laat pakken door jongens zonder dat zij er al teveel moeite voor hoeven te doen. Hoevaak, wanneer, en waarom doet voor mij dan niet eens ter zaken.
Oud 04-05-2006, 20:30
whertus
whertus is offline
Citaat:
mmmarieke schreef op 04-05-2006 @ 21:25 :
Het is gewoon een vraagstelling

ot: ik noem iemand pas een slet als deze openlijk met anderen flirt, kust enz.. terwijl ze relatie heeft.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2006, 20:34
Ruby
Ruby is offline
ik vind een meisje een slet als ze eigenlijk een relatie heeft maar wel mooi doorflirt en avances naar anderen maakt. En dan vlak na de relatie even een paar jongens erdoorheen jaagt
Oud 04-05-2006, 20:36
Verwijderd
Citaat:
Zwoek schreef op 04-05-2006 @ 21:25 :
Wat is je argument?
Als iemand wisselende contacten heeft hoeft diegene nog geen slet te zijn. Als het gewoon van beide kanten duidelijk is dat het voor een keer is ofzo, dan is dat gewoon fatsoenlijk omdat beide partijen daarmee kunnen leven.

Een slet vind ik iemand die mensen gebruikt, dus bijv. valse hoop oproept bij jongens, of jongens van andere meisjes afpakt of met jongens gaat die ze helemaal niet ziet zitten om de een of andere reden.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2006, 20:39
santje17
santje17 is offline
Voor mij is een slet iemand die snel het bed induikt met iemand, of zelfs al zoent om zo dingen te krijgen van andere personen. Iemand die die dingen doet omdat ze zichzelf niet belangrijk vindt, iemand die denkt dat ze dingen voor elkaar krijgt door met iemand naar bed te gaan, of iets dergelijks. En iemand die heftig doorflirt terwijl ze een relatie heeft.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2006, 20:40
Verwijderd
Citaat:
whertus schreef op 04-05-2006 @ 21:30 :
Het is gewoon een vraagstelling
Oow, op die manier

En om ook nog even antwoord te geven op de vraag : Ik vind dat mensen (meiden) zelf moeten weten wat ze doen en dat anderen daar geen label op hoeven te plakken. Oké, is nog steeds geen antwoord op de vraag... Zomaar met allerlei verschillende jongens naar bed gaan, is mss wel behoorlijk slettig.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2006, 20:41
Verwijderd
Ik vind je een slet wanneer je (en het maakt geen flikker uit of je nou een man of vrouw bent, de actie blijft hetzelfde) vaak met mensen zoent zonder dat je daar een relatie mee hebt, maar gewoon voor het zoenen. Als je regelmatig met zomaar iemand het bed in duikt voor de seks. Als je er iemand op na houdt terwijl je een relatie hebt.

Overigens: Dat je een slet bent wil voor mij niet meteen zeggen dat je een negatief karakter hebt. Hoe vaak heb ik wel niet zien gebeuren dat mensen even een periode de slet uithangen, bijvoorbeeld na het verbreken van een relatie. Oftwel, het 'slettebakken'

Typische hoer uit categorie 2
Ja, ik heb samen met een lading vrienden 'hoeren' ingedeeld in categorieën in het café toen we even niets beters te doen hadden
Met citaat reageren
Oud 04-05-2006, 20:42
Myrtille
Myrtille is offline
Losse contacten en makkelijk te krijgen vind ik niet zo sletterig. Het betekent al snel dat je helemaal niet meer los kunt gaan op feestjes.

Een jongen aan 't lijntje houden dat hij speciaal is, en dat bij vijf jongens tegelijk vind ik wel sletterig. En meisjes die vreemdgaan en andermans vriendjes afpakken zijn ook sletjes.

@ whertus; Idd een vraagstelling,
Met citaat reageren
Oud 04-05-2006, 20:44
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Kristaco schreef op 04-05-2006 @ 20:36 :
Als iemand wisselende contacten heeft hoeft diegene nog geen slet te zijn. Als het gewoon van beide kanten duidelijk is dat het voor een keer is ofzo, dan is dat gewoon fatsoenlijk omdat beide partijen daarmee kunnen leven.
Oke, ik vind iemand een slet als er vele en wisselende contacten op nahoud (elke week een ander)
Oud 04-05-2006, 20:51
Muchacha
Muchacha is offline
Een slet (mannelijk of vrouwelijk) is voor mij iemand die:
- wisselend seksuele contacten heeft, de ene week persoon A, de week erna persoon B, dan persoon C, dan terug persoon B, dan nog eens persoon A,...
- zoent/seks heeft met iemand die iets voelt voor hem/haar of zonder duidelijk te maken dat het niets betekent. Als je gewoon seks hebt met iemand en de situatie is duidelijk, dan ben je in mijn ogen geen slet maar een levensgenieter (tenzij argument 1 van toepassing is)
- iemand die vreemd blijft gaan
- iemand die met iedereen het bed kan induiken en geen criteria hiervoor nodig heeft.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2006, 21:38
Orpheo
Orpheo is offline
stelling: wanneer is een meisje een slet?

per definitie toch?
Oud 04-05-2006, 21:45
Streepjescode
Streepjescode is offline
Citaat:
Zebra schreef op 04-05-2006 @ 21:28 :
zich makkelijk laat pakken door jongens zonder dat zij er al teveel moeite voor hoeven te doen.
Want? Vrouwen mogen geen plezier hebben in sex en moeten zich dapper blijven 'verzetten' totdat een man genoeg moeite heeft gedaan?
Dat lijkt me nogal een ouderwets idee. Als een vrouw van sex houd en dat graag heeft met een man die ze ergens ontmoet, is dat sletterig? Ze mag het initiatief niet nemen?
Oud 04-05-2006, 21:45
Verwijderd
Iemand die walgelijk vreemdgaat, iemand die walgelijk veel (seksuele) contacten heeft met walgelijk veel verschillende mensen en het eigenlijk allemaal doet voor aandacht (dat is niet zo raar op zich natuurlijk, maar wel dat iemand zo ver gaat voor een beetje aandacht).
Met citaat reageren
Oud 04-05-2006, 21:46
Verwijderd
Citaat:
Streepjescode schreef op 04-05-2006 @ 22:45 :
Want? Vrouwen mogen geen plezier hebben in sex en moeten zich dapper blijven 'verzetten' totdat een man genoeg moeite heeft gedaan?
Dat lijkt me nogal een ouderwets idee. Als een vrouw van sex houd en dat graag heeft met een man die ze ergens ontmoet, is dat sletterig? Ze mag het initiatief niet nemen?
Als dat ieder weekend zo gaat, met telkens weer een andere jongen, dan is ze een sletje Maar een jongen die ieder weekend een ander meisje neemt, is net zo goed een slet
Met citaat reageren
Oud 04-05-2006, 21:48
Streepjescode
Streepjescode is offline
Ik protesteer tegen de vraagstelling... een slet m/v is niet noodzakelijk een meisje. Helaas is in onze taal een meisje dat met veel verschillende mensen sex heeft een slet, en een jongen die hetzelfde doet een coole gast. Lekkere dubbele standaard weer.

Dus. Anyway.

Slet m/v:
- Heeft veel wisselende contacten die elkaar snel opvolgen, en is daar niet eerlijk over tegenover die partners. Want zolang alle betrokken partijen weten waar ze aan toe zijn en het gebeurd veilig, zal het me een rotzorg wezen.
Oud 04-05-2006, 21:56
Verwijderd
Citaat:
Streepjescode schreef op 04-05-2006 @ 22:48 :
Ik protesteer tegen de vraagstelling... een slet m/v is niet noodzakelijk een meisje. Helaas is in onze taal een meisje dat met veel verschillende mensen sex heeft een slet, en een jongen die hetzelfde doet een coole gast. Lekkere dubbele standaard weer.

Dus. Anyway.

Slet m/v:
- Heeft veel wisselende contacten die elkaar snel opvolgen, en is daar niet eerlijk over tegenover die partners. Want zolang alle betrokken partijen weten waar ze aan toe zijn en het gebeurd veilig, zal het me een rotzorg wezen.
Ik vind jongens die dat doen niet cool hoor...

Maar goed, ik vind die 'is daar niet eerlijk over tegenover die partners' geen noodzakelijke toevoeging; als hij/zij wel eerlijk is, is het net zo goed een slet.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2006, 21:56
Verwijderd
Altijd
Met citaat reageren
Oud 04-05-2006, 21:57
Verwijderd
Ik vind een meisje een slet als ze met mensen seks heeft omdat ze seks wil in het algemeen in plaats van dat ze seks wil met een bepaald iemand. Of ze dat nou wil alleen omdat die bepaalde iemand sexy is, of ook omdat ze verliefd op 'm is, maakt me daarbij niet uit. Voor jongens vind ik hetzelfde gelden.

Oh in sommige situaties vind ik het wel verschil maken of iemand eerlijk is. Iemand die twee of meer sekspartners afwisselt (omdat hij/zij die allemaal alleen sexy vindt bijvoorbeeld) en daarover eerlijk is tegen diegenen, vind ik geen slet, maar iemand die dat achter de rug van diegenen om doet wel.

Eigenlijk gebruik ik het woord slet nooit, behalve voor de grap, maar ok
Met citaat reageren
Oud 04-05-2006, 21:59
Verwijderd
Ik vind iemand een slet (en jongens kunnen dat ook prima zijn) als het ze domweg niet meer uitmaakt wie ze pakken, als het alléén maar om de seks gaat.

Nou ja... *denkt even na* Ik ken iemand die dat wel ongeveer doet (alhoewel, ze moet ze geloof ik wel leuk vinden), maar toch vind ik haar ook niet echt een slet - zo'n type is ze namelijk niet. Sommige mensen zijn gewoon van het type 'slet', of ze nou veel vozen of niet
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-05-2006, 22:14
Verwijderd
Dat is waar, je moet je sletterig gedragen én van het type 'slet' zijn om echt een 'slet' genoemd te mogen worden. Uitleggen wat het type 'slet' inhoudt, gaat eigenlijk niet. 't Omvat veel kleine dingen die samen een groot geheel vormen; de slet

Ik geloof dat iemand zélfs een slet kan zijn, wanneer hij/zij van het type 'slet' is zónder dat deze zich sletterig gedraagt. Dat is toch een bizar fenomeen.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2006, 22:25
EggeD
EggeD is offline
Citaat:
mmmarieke schreef op 04-05-2006 @ 21:25 :
Oud 04-05-2006, 22:39
Bruut
Bruut is offline
Citaat:
Ik vind een meisje een slet wanneer ze er veel (losse) contacten op na houd, en zich makkelijk laat pakken door jongens zonder dat zij er al teveel moeite voor hoeven te doen. Hoevaak, wanneer, en waarom doet voor mij dan niet eens ter zaken.
Oud 04-05-2006, 22:40
Thee Muts
Thee Muts is offline
Het is bij mij inderdaad vaak de uitstraling en houding die iemand aanneemt waarbij ik iemand als slet bestempel. Dan hoef ik niet eens precies te weten wat diegene allemaal uitspookt, maar puur de uitstraling zegt al genoeg voor mij. Als toevoeging nog even in termen van gedrag: iemand die heel losbandig, nonchalant, ongeïnteresseerd en zonder veel zelfwaarde intiem contact met anderen opzoekt en aangaat. Of dat dan heel frequent is of niet, maakt nog niet eens zo veel uit. Zoals gezegd, het gaat vooral om de houding van die persoon.
Oud 04-05-2006, 23:10
Verwijderd
Ik vind een meisje een slet als ze vreemdgaat in een serieuze relatie

en/of

met meerdere jongens op een avond zoent (terwijl de andere jongens dat kunnen zien)

en/of

liegt over (seks-)verhoudingen met anderen tegenover een jongen
Met citaat reageren
Oud 04-05-2006, 23:12
Verwijderd
Citaat:
N00dles schreef op 05-05-2006 @ 00:10 :

en/of

met meerdere jongens op een avond zoent (terwijl de andere jongens dat kunnen zien)

en/of

Met citaat reageren
Oud 04-05-2006, 23:23
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 05-05-2006 @ 00:12 :
ja, jij ja!

slet (de ~ (v.), ~ten)
1 [pej.] losbandige vrouw => een afgelikte boterham, lellebel, slettenbak, morgan, slons
Met citaat reageren
Oud 04-05-2006, 23:28
Frostbite
Frostbite is offline
Je stelling is een vraag en een meisje is een slet wanneer ik dat zeg.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2006, 23:30
Verwijderd
Citaat:
N00dles schreef op 05-05-2006 @ 00:23 :
ja, jij ja!

slet (de ~ (v.), ~ten)
1 [pej.] losbandige vrouw => een afgelikte boterham, lellebel, slettenbak, morgan, slons
Wie had er ook al weer drie meiden van het forum gedaan?
Met citaat reageren
Oud 04-05-2006, 23:43
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 05-05-2006 @ 00:30 :
Wie had er ook al weer drie meiden van het forum gedaan?
"gedaan" Twee overigens, tenzij je de trio van afgelopen weekend meetelt
Met citaat reageren
Oud 05-05-2006, 08:37
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
N00dles schreef op 05-05-2006 @ 00:10 :

en/of

en/of

Tering, jij gaat écht alleen met sletten om dan. Zegt wel wat over jou denk ik

*kuch, wanhopig, kuch*

Overgens, definieer serieuze relatie.

Ontopic: Slet: meerdere contacten, meerdere jongens op 1 avond, zoenen met verschillende mensen waar zij toch geen relatie mee wil of iets voor voelt...
Oud 05-05-2006, 10:21
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 05-05-2006 @ 09:37 :
Tering, jij gaat écht alleen met sletten om dan. Zegt wel wat over jou denk ik

*kuch, wanhopig, kuch*

Overgens, definieer serieuze relatie.
Reken je er jezelf toe?

Serieuze relatie: een relatie met iemand waarin je hebt aangegeven de enige voor elkaar te zijn, elkaar te vertrouwen, en van elkaar houdt.
En met vreemdgaan bedoel ik dan systematisch (regelmatig) vreemdgaan met één of meer anderen, zonder dat de ander er vanaf weet.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2006, 10:26
Verwijderd
Ik ben toch best blij dat ik onder geen van de genoemde criteria onder slet val.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2006, 10:46
Zwoek
Zwoek is offline
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
zich makkelijk laat pakken door jongens zonder dat zij er al teveel moeite voor hoeven te doen.
--------------------------------------------------------------------------------

Citaat:
Streepjescode schreef op 04-05-2006 @ 22:45 :
Je kunt ook zeggen dat de jongens graag seks willen en dat de meisjes zoiets hebben van 'wat maakt het ook uit'. Dan laat ze dus gemakkelijk iets bij haar doen zonder dat de jongens 'moeite' hebben gedaan.
Oud 05-05-2006, 13:13
herr renz
herr renz is offline
'k vind dat "slet" zijn, in houdt dat ze gasten versiert/neukt/whatever om er iets van gedaan te krijgen, met de "verkeerde intenties" zeg maar...

Flirten vind ik nooit een probleem aangezien dat jaloezie er toe leidt dat zelfs vriendschappelijk contact vanop een afstandje al op flirten kan lijken... (NEE het is niet omdat het meisje met een andere gast dan uzelf praat en met zijn grapjes lacht dat ze er mee flirt).

En als ze vaak kortstondige sexrelaties heeft dan is dat toch zeker geen probleem. Als zij dat wilt dan is dat zo ze gaat daardoor zeker niet als "minderwaardig" worden bezien in mijn ogen.

Het gedacht dat meisjes nooit zomaar met een gast zoude mogen neuken/kussen/... zonder dat hij er veel moeite voor heeft gedaan (subjectief trouwens) komt enkel voor in het hoofd van mensen die liever zelf in de plaats van die gast hadden gestaan (meestal is die gast dan ook uiteraard een "player").

Samengevat, ik vind da het woord "slet" meestal gewoon wordt gebruikt uit jaloezie. ("waarom doet ze niet tegen mij zo?")
Met citaat reageren
Oud 05-05-2006, 13:25
ikhouvanschaap
ikhouvanschaap is offline
een slet ben je als je met iemand gratis in bed ga, voor sexs zonder relatie of toestanden. Anders gezegd, een sexsverslaafde
Met citaat reageren
Oud 05-05-2006, 14:13
Crimson
Crimson is offline
Een slet is iemand (m/v) die naar bed gaat met een ander iemand (m/v) en daar dan geld voor vraagt cq. krijgt.
Wisselende contacten heeft niks met sletterigheid oid te maken.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2006, 14:40
Escapism
Escapism is offline
Citaat:
ikhouvanschaap schreef op 05-05-2006 @ 14:25 :
een slet ben je als je met iemand gratis in bed ga, voor sexs zonder relatie of toestanden. Anders gezegd, een sexsverslaafde
haha hoe belachelijk ben jij.
Oud 05-05-2006, 14:57
Verwijderd
seks zonder liefde vind ik wel slutty
Met citaat reageren
Oud 05-05-2006, 15:48
Pruts0r
Pruts0r is offline
Als ze gewoon alles neemt wat ze krijgen kan en ze neemt en daarna dumpt en dan een week later al gewoon weer een ander heeft voor een weekend..

Ze zijn ook een slet als ze heel groot lopen te doen over hoeveel mensen ze wel niet genomen en gehad hebben en als ze alles bij zich laten doen
Oud 05-05-2006, 15:51
Pruts0r
Pruts0r is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 05-05-2006 @ 15:57 :
seks zonder liefde vind ik wel slutty
Oud 05-05-2006, 16:08
Crimson
Crimson is offline
Wat hebben mensen hier 'harde' opvattingen. Had verwacht medestanders te hebben..
Met citaat reageren
Oud 05-05-2006, 16:16
Sultan_of_Swing
Sultan_of_Swing is offline
Citaat:
Crimson schreef op 05-05-2006 @ 15:13 :
Een slet is iemand (m/v) die naar bed gaat met een ander iemand (m/v) en daar dan geld voor vraagt cq. krijgt.
nee, dat is een hoerrr
Oud 05-05-2006, 16:54
Verwijderd
Citaat:
Crimson schreef op 05-05-2006 @ 17:08 :
Wat hebben mensen hier 'harde' opvattingen. Had verwacht medestanders te hebben..
Medestanders waarin?

Citaat:
Crimson schreef op 05-05-2006 @ 15:13 :

Seriële monogamie vind ik trouwens niet sletterig, maar iemand die elke avond met iemand anders in bed duikt, daar geloof ik niet zo van dat hij cq zij ook daadwerkelijk van elk van die personen houdt. Mjah, dat leek me nogal sletterig.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2006, 17:20
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 05-05-2006 @ 17:54 :
Medestanders waarin?

Seriële monogamie vind ik trouwens niet sletterig, maar iemand die elke avond met iemand anders in bed duikt, daar geloof ik niet zo van dat hij cq zij ook daadwerkelijk van elk van die personen houdt. Mjah, dat leek me nogal sletterig.
Moet je even omhoog lezen naar mijn vorige post.
Maar je hoeft toch niet per se van iemand te houden om seks te hebben?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten