Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-02-2006, 11:33
freaQiegirl
freaQiegirl is offline
Ik ben al een tijdje op zoek naar een leuke bestemming in Nederland om met mijn vriendinnen op vakantie te gaan. Maar het zit zo: We gaan met de caravan van iemands vader, dus we mogen daar niet mee naar een jongerencamping. Wel willen we naar een camping waar veel jongeren zijn.

Het grootste probleem is dat op de meeste familiecampings alleen gezinnen worden toegelaten en geen groepen jongeren zonder begeleiding. Wij zijn allemaal 16, 17 of 18, dus misschien weten jullie een camping waar wij heen kunnen als we iemand van 18 bij ons hebben.

Alvast bedankt!
Advertentie
Oud 28-02-2006, 11:45
Roxy
Roxy is offline
je zoekt in nederland dus gaat deze naar het Europa subforum.
Oud 28-02-2006, 14:27
HybridTheory
HybridTheory is offline
Waar in Nederland willen jullie naartoe?
Oud 28-02-2006, 17:01
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
http://www.rsttexel.nl

Als het niet veranderd is ten opzichte van een aantal jaren geleden, heb je daar zowel een familieterrein als een jongerenterrein. Kun je dan op het familieterrein gaan staan en wat contacten zoeken op het jongerenterrein. Er loopt wel wat begeleiding rond (gewoon campingpersoneel), maar volgens mij van wat ik me kan herinneren is dat (vooral overdag) geen groot probleem. Het ligt ook kort bij zowel het strand als het plaatsje, dus dat is ook nog eens ideaal.
Oud 14-03-2006, 08:15
sunshine86
sunshine86 is offline
Misschien ergens in Zeeland. Maar als het niet lukt, waarom ga je dan niet met een tent ofzo, kan je tenminste heen gaan waar je wil en zo erg is een tent ook niet!

Succes!!
Oud 14-03-2006, 09:12
Verwijderd
Op de koog in texel is er een camping waar families komen maar ook een apart jongeren gedeelte, is erg leuk geloof ik .
Oud 15-03-2006, 22:09
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Anneka schreef op 14-03-2006 @ 10:12 :
Op de koog in texel is er een camping waar families komen maar ook een apart jongeren gedeelte, is erg leuk geloof ik .
Zie mijn eerste post in dit topic.
Oud 16-03-2006, 09:31
Verwijderd
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 15-03-2006 @ 23:09 :
Zie mijn eerste post in dit topic.
ik wist niet dat dat dezelfde was
Oud 16-03-2006, 18:14
catootje
catootje is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 28-02-2006 @ 18:01 :

Als het niet veranderd is ten opzichte van een aantal jaren geleden, heb je daar zowel een familieterrein als een jongerenterrein. Kun je dan op het familieterrein gaan staan en wat contacten zoeken op het jongerenterrein. Er loopt wel wat begeleiding rond (gewoon campingpersoneel), maar volgens mij van wat ik me kan herinneren is dat (vooral overdag) geen groot probleem. Het ligt ook kort bij zowel het strand als het plaatsje, dus dat is ook nog eens ideaal.
Klopt, ik ben er vorig jaar geweest, was een geslaagde vakantie (ook al was er erg veel regen en was onze tent niet waterdicht )
Ik heb alleen 's avonds security gezien, die bij de toiletten stonden om zo het terrein een beetje te overzien. Had je verder geen last van, ook niet als je iets te veel lawaai maakte.
Oud 17-03-2006, 14:53
remy476
remy476 is offline
leistert in N-Limburg
Oud 29-04-2006, 16:42
MieX
MieX is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 28-02-2006 @ 18:01 :

De Bremakker op texel laat jongeren vanaf 16 zelfstandig kamperen, maar ik betwijfel wel of er nog plek is. In ieder geval wel aan te raden, staan veel gezinnen waarvan de kinderen (ook als ze ouder dan 16 zijn) meegaan
Oud 05-05-2006, 12:42
zoef de haas
zoef de haas is offline
www.deduinhoeve.nl is een jongerecamping vlakbij renesse

daar mag je staan met je caravan dat deden een aantal meiden vorig jaar ook
Oud 05-05-2006, 18:12
remy476
remy476 is offline
Citaat:
remy476 schreef op 17-03-2006 @ 15:53 :
leistert in N-Limburg
ga er maar niet meer heen. Ben gister weer eens op visite geweest daar. Wat is het een kindertent geworden daar. Sinds die nieuwe eigenaar is de leeftijd alleen maar omlaag gegaan.
Oud 08-05-2006, 11:17
zoef de haas
zoef de haas is offline
Citaat:
remy476 schreef op 05-05-2006 @ 19:12 :
ga er maar niet meer heen. Ben gister weer eens op visite geweest daar. Wat is het een kindertent geworden daar. Sinds die nieuwe eigenaar is de leeftijd alleen maar omlaag gegaan.
je mag er in het hoogseizoen ook niet staan zonder ouders. Of in ieder geval het is dan echt enkel gezinnen wat ze toelaten, staat ook op hun site geloof ik

Regels voor berichten