Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ja ik heb het dus wel volgehouden hoor, dus het kan prima. Je ziet elkaar in het weekend, hij komt door de weeks nog een keer langs. Gelukkig bestaat de telefoon internet... het is niet altijd even ideaal om je vriend ergens anders te hebben wonen, maar het kan prima hoor! Zolang je er beide voor gaat. Citaat:
TS: ik zou wel lekker naar Leeuwarden gaan, en je vriend 'achterlaten". Ik heb dat ook gedaan, omdat ik daar anders, later, hoogstwaarschijnlijk spijt van zou hebben gehad. Ik heb er nu nooit spijt van gehad dat ik op kamers ben gaan wonen, weg van hem. Natuurlijk is het soms echt rot en niet ideaal maar het kan prima. Als het echte liefde is dan zit het wel goed... Ik heb mijn vriend in het begin wel echt gemist. Ik zag hem eerst elke dag en dat ging ineens naar alleen het weekend. Dat was dus wel even een verschil. Maar ach het went je krijgt daar je eigen leven en je dingen. Je ziet hem in het weekend en dat is dan extra leuk. Je vriend zou kunnen overwegen om te kijken of er geen mogelijkheid is tot een dagje meelopen met de opleiding, mocht het een serieus plan zijn dat hij ook naar Leeuwarden gaat. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Als je samenwoont tijdens je studie hoeft dat niet meteen te betekenen dat je huisje boompje beestje altijd bij elkaar moet zitten. Lol maken met vriendinnen, uitgaan ed kan dan even goed denk ik, zolang je elkaar geen beperkingen oplegt en er een beetje moeite in steekt ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik ben ook in Leeuwarden gaan studeren en mijn vriend woont in Tilburg. Dat is dus VIER uur reistijd elk weekend. En wij zijn ook al 2.5 jaar samen ![]() Samenwonen zou ik NIET aanraden. Dat doe je dan om verkeerde redenen en dat werkt niet. Bovendien wil je van je studententijd kunnen genieten zonder dat je vriend je elke keer op je neus kijkt ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Probeer het eerst eens een tijdje. 5 kwartier in de trein zijn zo voorbij en bovendien heb je dan even de gelegenheid om je huiswerk te maken. (ik weet nog van mezelf dat die stages verweg heel handig waren, anders maakte ik het nooit) Je zou zelfs kunnen kijken of hij volgend jaar die opleiding daar niet zou kunnen doen. Dan heb je het allebei gedaan: en samenwonen met een vriendin en daar van genieten en dan later samenwonen... ofzo |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saaicademy Awards #1788 Noedelhap | 500 | 27-02-2013 16:35 | |
Werk, Geld & Recht |
au pair zijn of in supermarkt gaan werken, dilemma, help me!! Verwijderd | 20 | 29-01-2003 15:09 | |
ARTistiek |
T begin hebbik hier wel es neergezet Eend | 48 | 18-05-2002 18:12 | |
Liefde & Relatie |
Weglopen naar je lief... Soullar | 42 | 15-03-2002 19:18 | |
ARTistiek |
Een verhaaltje van mij... Eend | 5 | 03-12-2001 14:58 | |
Verhalen & Gedichten |
QuaTro by Q-Wi-Q Q-Wi-Q | 3 | 06-08-2001 22:44 |