![]() |
|
gisteren gezien in 013; Drop the Lime
21-jarige breakcore dj uit New York die breakcore heel anders benaderd dan 'de anderen'. Fris en fruitig, waardoor het een groot plezier wordt deze man live te zien. Het ene moment rammend op zijn titanium Powerbook G4, het andere zelf pittend in het publiek met onvergetelijke emo-moves! Kortom, kopen al dat vinyl! 1 mp3: http://www.enduro-disks.de/mp3/dtl_dodgeydaggers.mp3 www.dropthelime.com (wordt vergeleken met: Venetian Snares ![]() ![]() ![]() check deze shit uit! |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
dat moet ik stiekem zien |
![]() |
||
Citaat:
Hij heeft trouwens ook een EP uit op mijn favo netlabel, binkcrsh (onder ESSENCE). BK006. Drop The Lime - I'm The Bully EP Uiteraard gratis te downloaden. |
![]() |
||
Citaat:
en uitchecken doe je op het vliegveld, aapie maar ik zal even gaan soulseekieren
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() op www.dropthelime.com kun je een stukje lezen over z'n mini-europa tour en er is een toffe radioshow met hem te downloaden (van een of ander belgisch radiostation). |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Spoiler
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
up (omdat een nieuw topic toch niet zou lopen)
totaal nieuwe sound, check zijn myspazz http://www.myspace.com/dropthelime ik vind het echt kkvet, luister died in your arms(girl talk!!!), briljant. ik had het wel een beetje gehad met zijn breakcore, laatst nog live gezien en zijn performance was ook gaaf. nog meer mensen? ![]() brapbrap!
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Breakcore aanraders Ymir | 50 | 20-06-2012 20:24 | |
Muziek |
Dour Festival 2009 Verwijderd | 44 | 25-07-2009 11:30 | |
Muziek |
Dubstep or STFU Whaxx | 87 | 13-11-2007 15:37 | |
Muziek |
Breakcore gives me wood part 14 @ vooruit gent (B) 16 - 06 Metal de pettal | 90 | 18-06-2006 18:55 | |
Lifestyle |
Un peu de WOW. botulismf | 499 | 10-03-2006 12:31 | |
Muziek |
Het volgende grote Electro/IDM topic NERD | 500 | 04-08-2004 12:34 |