Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
De vraag of Ilias aangenomen zou worden is er één van 3 weken terug hoor... hij is niet aangenomen toen. Hij heeft niet gesolliciteerd nu ofzo?
Hmm m'n huisgenote zag wel snel dat die Casper homo was en dat is ie nog ook. Was me niet direct opgevallen eik, die Just ofzo heeft wel wat ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Sanne komt erachter dat julia contact heeft met mark. Chris gaat bezuinigen waaronder op zijn salaris. Meer was er niet echt. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
* Julia komt achter de code van de kluis van Marc.
* Kyra wordt gek/ziek van Elmer en zijn gelach met haar mam. Ze snoept en dan komt Daan binnen en verbergt het. * Iris heeft 't er moeilijk mee dat ze telkens tegen Niels moet liegen over Toronto en de baby. * 1 verwarde Bettina vraagt aan Ilyas of hij een plan wil schrijven voor neurologie. Ilyas en Elif zijn verbaasd, Ilyas zal erover nadenken. * Als Marc gaat golven, probeert Julia de code van de kluis. Werkt niet. * Op advies van Shirina overweegt Iris nu toch een punctie om van de moeilijke gesprekken met Niels af te zijn. * Chris komt op bezoek bij Julia. "Volgende keer als je 'm smeert wis dan even je e-mailtjes" of iets dergelijks. * Elmer en mams willen Kyra meenemen naar Madamme Tussaud. Kyra wil niet en valt een beetje uit. * Julia hangt een verhaal op aan Chris dat ze het voor hem doet. Dan komt Marc thuis, einde aflevering. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Lingerie enquete ! Help jij me ? (moet er 40 hebben !!!!) Debora v Hoven | 31 | 09-04-2008 15:19 | |
Algemene schoolzaken |
Cupmaat D en/of groter Help me en vul mijn enquete in !!!! Debora v Hoven | 1 | 10-03-2008 17:48 | |
Lifestyle |
Lingerie enquete ! Help jij me ? Debora v Hoven | 3 | 05-03-2008 17:28 | |
Algemene schoolzaken |
hulp nodig bij invullen enquete! fietske | 19 | 01-02-2007 14:37 | |
Films, TV & Radio |
meest gekeken 2001 top 5 diamondvoodoo | 25 | 07-01-2002 10:56 | |
ARTistiek |
JOHN!!!!!!(deel 1,2,3 en 4!!!!!) An | 5 | 02-09-2001 16:35 |