Citaat:
Vice schreef op 17-05-2006 @ 16:58 :
Leuk bedacht, alleen is de linker schouder van die vrouw een beetje te hoog.
|
Hoewel het volgens mij wel fysiek mogelijk was je schouder zo te houden heb ik het toch veranderd omdat het er zo onnatuurlijk uitzag. Ze maakt natuurlijk een handstand verder, maar toch.
Citaat:
Fishy schreef op 17-05-2006 @ 18:15 :
ieder zo zijn ding.
alleen lijken de poppetjes alsof ze van klei zijn.
|
Uehm tja.. Vanwege de kleur? Of vanwege het grove kleurverloop?
Citaat:
z0pje schreef op 17-05-2006 @ 19:34 :
de rechterarm van de man is ook veel korter dan de linker.
|
Perspectief.
Zie ook:
Verder:
Citaat:
Frostbite schreef op 17-05-2006 @ 19:40 :
Ik vind 'm echt cool man. Zowel de houding als de uitwerking.
|
Dank je! Ik wilde eerst een snelle serie maken, maar blijkbaar ging er steeds meer tijd in deze tekening zitten.
Citaat:
N00dles schreef op 17-05-2006 @ 19:48 :
Lijnwerk is soms wat slordig (schetserig) en simplistisch; met name de linkerhand (rechts voor ons) en de rechtervoet (links voor ons) van de man.
Het kleurgebruik is redelijk. Mooie schaduw-overgangen, al zie ik plekjes waar het iets beter/gedetailleerder kan.
In mijn ogen dus nog verre van af. Maar er zit potentie (ha-ha) in.
|
Bedankt voor je commentaar, mijn eerste intenties waren niet om dit een supergedetaileerde tekening van te maken, maargoed, als ik eenmaal bezig ben dan wil ik dingen mooier maken en dan moet ik de rest eigenlijk ook doen (zoals nu blijkt en jij opmerkt). Ik heb eraan verder gewerkt.
Citaat:
Myuki schreef op 17-05-2006 @ 23:40 :
Waarom is die vrouw zo klein, moest ze onderop en kijkt ze alsof ze moet lachen voor de foto?
|
Die vrouw is denk ik zo'n 1.60m, de man 1.85 ofzo. Dat soort proporties kom je wel tegen in partners toch?. Ze moest onderop omdat het toevallig zo in een houtsnijdwerk waarop dit gebaseerd is bedacht was.
Citaat:
Leeuwtje schreef op 18-05-2006 @ 10:06 :
Het lijkt alsof die man er zo af kan flikkeren. 
Maar verder vind ik het wel erg mooi gedaan.
|
Dank je.. Je ziet het niet zo goed, maar misschien probeert hij zijn evenwicht te houden ghahah.
Citaat:
Dusjcrib schreef op 18-05-2006 @ 10:15 :
Ik snap de uitdrukking van de vrouw ook niet helemaal. Die man zit in een soort extase, en die vrouw ziet er uit alsof ze gewoon ondersteboven aan het klimrek hangt. Het breekt de sfeer een beetje, imho.
(en de man is zn linkerarm (voor ons rechts) vergeten te trainen in de sportschool? In ieder geval lijkt de andere arm een veel grotere spierbal te hebben)
|
Ja uit de uitdrukking van de vrouw ben ik nog niet helemaal, ik zoek nog een alternatief, maar ik vond de open ogen wel passend, alleen nog niks voor de mond bedacht. Misschien dat ik de ogen iets meer dicht doe en dan een kreunende mond.
En die arm.. Tja, misschien teveel met rechts gedaan

(wel beetje aangepast ondertussen)
Hij is dus nogsteeds niet af. Ik ben nog niet helemaal uit hoe ik haar linkervoet (voor ons rechts) ga maken. Verder nog wat opruim en verfijnde schaduw-werk.
Nog opmerkingen, verbeteringen of feedback? Het is zeer welkom!