Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ze zeggen dat er te veel beschadigingen zitten op me mp3-speler. Daardoor nemen ze hem niet aan. Maar dit is helemaal het werkelijke probleem niet. Het probleem is namelijk dat hij niet meer aan wil, ook niet als de mp3-speler volledig is opgeladen. Dus dat lijkt mij dan niks met de buitenkant te maken te hebben, alhoewel ik niet zo heel veel verstand heb van electronica. Maar ik zit binnen het jaar en heb dan standaard het recht op garantie? Dat zou heel fijn zijn. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En je gebruikt een mp3speler ook vrij intensief dus is het toch ook wel logisch dat er een paar kleine krasjes opzitten? Je gaat er mee wandelen, doet hem in je tas voor je school, werk etc.etc. Niet dat ik jou nu aanval of iets dergelijks ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik heb eens een ruzie van vier maanden gehad met alternate.nl over een kapot moederbord. Ze meenden dat een krasje op het metaal van een van de slots de oorzaak was dat het hele ding niet meer werkte. Correspondentie en bellen werkte niet. Ik ben in de auto gesprongen naar fokking Ridderkerk (waar hun enige filiaal zit) en heb ze het ding daar onder de neus gewreven en hoppa, geregeld. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |