Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-07-2002, 19:40
Lakini's Juice
Lakini's Juice is offline
eminem vermoordt moby
23-07-2002

In zijn huidige hitsingle Without Me maakt hij al grapjes over Moby en diens muziek. Nu heeft rapper Eminem zijn vete tegen de kleine dansproducer/artiest verder voortgezet op het podium. Tijdens de eerste shows die hij in Amerika heeft gedaan in het kader van zijn Anger Management Tour, heeft Eminem namelijk een Moby look-alike vermoord op het podium. Tijdens de show wandelt de Moby look-alike het podium op en zegt 'Look at me, I'm a spaceboy!' Hierop vraagt Eminem zijn collega MC Obie Trice om een pistool, waarmee de Moby look-alike wordt neergeschoten. Moby heeft zelf nog niet gereageerd op zijn 'moord'.

Eminem denkt echt dat ie zelf zo geweldig is, vin Moby 100 x origineler muziek afleveren dan mijnheer Mathers.
Oud 23-07-2002, 19:41
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
ja hier wordt ik niet warm of koud van, hoewel ik het met je eens ben. Gewoon kinderachtig gedoe.
Oud 23-07-2002, 19:42
funest
funest is offline
boeie

eminem is een gefrustreerd mannetje die graag op andere mensen pist....veel inhoud heeft et nie, maar soms wel grappig....
voor de rest vin ik et ook maar een irritante lul....
Met citaat reageren
Oud 23-07-2002, 19:44
Rhinus
Rhinus is offline
"Moby look-alike", dat is toch een pop he?
Met citaat reageren
Oud 23-07-2002, 19:50
lennert
lennert is offline
Ik haat Eminem, maar als hij eenmaal in de top-40 staat is iedereen er helemaal weg van. Daardoor denkt hij dat ie goed bezig is. Erg jammer, want zo iemand hebben we echt niet nodig.
Oud 23-07-2002, 19:55
Rhinus
Rhinus is offline
Citaat:
birthmark schreef:
nee joh, dat was z'n tweelingbroer
Zielige Moby .
Met citaat reageren
Oud 23-07-2002, 19:57
sublime
sublime is offline
Citaat:
birthmark schreef:

nee joh, dat was z'n tweelingbroer
Met citaat reageren
Oud 23-07-2002, 19:59
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
lennert schreef:
Ik haat Eminem
oke jij weet niet wat haat inhoudt, want je kent de persoon niet eens.
Oud 23-07-2002, 20:02
Rhinus
Rhinus is offline
Citaat:
jnieuwelaar schreef:
oke jij weet niet wat haat inhoudt, want je kent de persoon niet eens.
Moet je iemand echt kennen om hem te haten? (Kan best hoor, ik weet het niet.) Ik denk nu namelijk ook best zeker van mezelf te zijn dat ik bijvoorbeeld Mark Detroux (ik noem maar wat) haat.

Waneer is iets haten? Hmmzz.. Ik ga hier eens overna denken.

Auw..
Met citaat reageren
Oud 23-07-2002, 20:04
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
Rhinus schreef:

Moet je iemand echt kennen om hem te haten? (Kan best hoor, ik weet het niet.) Ik denk nu namelijk ook best zeker van mezelf te zijn dat ik bijvoorbeeld Mark Detroux (ik noem maar wat) haat.

Waneer is iets haten? Hmmzz.. Ik ga hier eens overna denken.

Auw..
Nou ja dat van Mrc Dutroux is gebaseerd op waargebeurde feiten. Dit is de zoveelste sensatietrek van eminem.
Oud 23-07-2002, 20:06
Rhinus
Rhinus is offline
Citaat:
jnieuwelaar schreef:
Nou ja dat van Mrc Dutroux is gebaseerd op waargebeurde feiten. Dit is de zoveelste sensatietrek van eminem.
Ja, maar zijn songteksten bedenkt ie toch echt zelf. Daar kun je 'm dan toch ook om haten. Denk ik..
Met citaat reageren
Oud 23-07-2002, 20:10
Lakini's Juice
...dus hij is gewoon mediageil?
Oud 23-07-2002, 20:10
Verwijderd

wat zou hij er van vinden?
Met citaat reageren
Oud 23-07-2002, 20:11
Rhinus
Rhinus is offline
Weet ik niet Ufke..

Maare, The Offspring deed dat ook bij poppen van de Backstreet Boys. Dat vond ik leuk. Dus eigelijk moet ik dit ook leuk vinden?
Met citaat reageren
Oud 23-07-2002, 20:14
Ce-El-Wan
Ce-El-Wan is offline
tss... hoe je het ook wendt of keert, Eminem verkoopt legio platen en is op de een of andere manier een heel slim mannetje, wat ook nog eens af en toe geniale muziek maakt (absoluut niet mijn stijl, maar toch geniaal). Die nieuwe (inmiddels alweer oude "without me") single heeft "het" gewoon, en daar kan niemand omheen.
Oud 23-07-2002, 20:37
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
Rhinus schreef:

Ja, maar zijn songteksten bedenkt ie toch echt zelf. Daar kun je 'm dan toch ook om haten. Denk ik..
Ja dat klopt, maar dan nog denk ik dat je de persoon persoonlijker moet kennen om echt een oordeel kunt vellen.
Oud 23-07-2002, 20:39
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
Rhinus schreef:
Weet ik niet Ufke..

Maare, The Offspring deed dat ook bij poppen van de Backstreet Boys. Dat vond ik leuk. Dus eigelijk moet ik dit ook leuk vinden?
ja maar punk/metal Vs. Boybands is algemeen geaccepteerd en wordt ook echt als grap gezien. Dit zie ik niet als grap, omdat moby muziek maakt die vele malen beter is dan die van eminem.
Oud 23-07-2002, 20:44
Ce-El-Wan
Ce-El-Wan is offline
Citaat:
jnieuwelaar schreef:

ja maar punk/metal Vs. Boybands is algemeen geaccepteerd en wordt ook echt als grap gezien. Dit zie ik niet als grap, omdat moby muziek maakt die vele malen beter is dan die van eminem.
vind jij... ik vind het alletwee niks eigenlijk, maar de 'leuke' nummers van Eminem zijn naar mijn mening leuker dan die van Moby. Hoewel beide laatste clips van beide artiesten allebei geniaal zijn
Oud 23-07-2002, 20:57
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
Ce-El-Wan schreef:

vind jij... ik vind het alletwee niks eigenlijk, maar de 'leuke' nummers van Eminem zijn naar mijn mening leuker dan die van Moby. Hoewel beide laatste clips van beide artiesten allebei geniaal zijn
Die laatste van moby heb ik laatst gezien. Relaxed nummer, relaxte clip. Clip van eminem heb ik nog nooit helemaal gezien
Oud 23-07-2002, 21:00
Verwijderd
heel leuk en grappig, echte humor
Met citaat reageren
Oud 23-07-2002, 21:43
Verwijderd
Citaat:
Ce-El-Wan schreef:
tss... hoe je het ook wendt of keert, Eminem verkoopt legio platen en is op de een of andere manier een heel slim mannetje, wat ook nog eens af en toe geniale muziek maakt (absoluut niet mijn stijl, maar toch geniaal). Die nieuwe (inmiddels alweer oude "without me") single heeft "het" gewoon, en daar kan niemand omheen.
Exact!

Without Me vind ik gewoon echt een te gek nr. Swingende beat, übermelige clip (waaruit duidelijk naar voren komt dat-ie zichzelf niet zo serieus neemt) en dat typische irritante stemmetje van Eminem. Helemaal op 't einde, als hij dat melodietje gaat zingen. Typisch zo'n kindertoontje wat iedereen op de basisschool ooit wel eens gedaan heeft, "nana-ne-nana".

Without Me is gewoon top.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2002, 22:15
R
R is offline
Offtopic: mensen, Rot toch is op met die stukies uit revu !

Ontopic: Sjah.. Eminem dist nouw eenmaal graag weerloze mannetjes, zie jij Moby al over zingen, nope..
Ik ben een fan van Eminem, Maar ik wadeer Moby's muziek ook.
Eminem gaat gewoon zn deadlist af, Laat hem..
Met citaat reageren
Oud 23-07-2002, 22:19
R
R is offline
Citaat:
jnieuwelaar schreef:

ssssssttttt, Je suggereert maar wat
Omdat jij het beter vindt IS het niet gelijk beter vriend
Met citaat reageren
Oud 23-07-2002, 22:27
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
R schreef:

ssssssttttt, Je suggereert maar wat
Omdat jij het beter vindt IS het niet gelijk beter vriend
maar het is wel zo. Dat ik moby beter vind dan eminem is een kwestie van smaak, maar het verschil tussen metal/punk en boybands si groot genoeg om daar probleemloos grappen over te kunnen maken.
Oud 23-07-2002, 22:49
Lakini's Juice
Eminem is gewoon een sneu figuur geworden, hij zeikt alleen maar mensen af in z'n teksten en clips, het wordt gewoon super eentonig. Waar blijven nummers als The Way I Am enzo???
....alleen die Osama parodie is meesterlijk maarjah, daar is iedereen wel met me eens denk ik he
Oud 23-07-2002, 23:10
R
R is offline
Citaat:
Lakini's Juice schreef:
Eminem is gewoon een sneu figuur geworden, hij zeikt alleen maar mensen af in z'n teksten en clips, het wordt gewoon super eentonig. Waar blijven nummers als The Way I Am enzo???
....alleen die Osama parodie is meesterlijk maarjah, daar is iedereen wel met me eens denk ik he
Je hebt dr duidelijk geen kaas van gegeten
Zn hele album zit vol met nummers als The Way I Am
En Without Me is alleen een nummertje om zn album te promoten
Met citaat reageren
Oud 23-07-2002, 23:11
R
R is offline
Citaat:
jnieuwelaar schreef:

maar het is wel zo. Dat ik moby beter vind dan eminem is een kwestie van smaak, maar het verschil tussen metal/punk en boybands si groot genoeg om daar probleemloos grappen over te kunnen maken.
Het is wel zo ?, Wat ?, Dat JIJ het beter vindt, Mjah, Zal best
Met citaat reageren
Oud 23-07-2002, 23:21
White Cluster
White Cluster is offline
eminem is gewoon een getraumatiseerde sukkel
Met citaat reageren
Oud 24-07-2002, 11:23
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
R schreef:

Het is wel zo ?, Wat ?,
nee dat tussen metal/punk en boybands.
Oud 24-07-2002, 11:30
Infaustus
Infaustus is offline
ik vind het maar een triest mannetje......ik vind z'n muziek ook bagger....
Oud 24-07-2002, 12:53
Rhinus
Rhinus is offline
Citaat:
jnieuwelaar schreef:
nee dat tussen metal/punk en boybands.
Is het ook niet zo tussen 'van die' Rappers en andere mensen/muziek?
Met citaat reageren
Oud 24-07-2002, 12:54
Vinzz
Vinzz is offline
hm dit vind ik ook wel een beetje zielig hoor .. die opblaaspoppen van icp waren leuker
Met citaat reageren
Oud 24-07-2002, 13:25
Rick FSB
Rick FSB is offline
Moby is heel wat sneuer dan Eminem...
Met citaat reageren
Oud 24-07-2002, 14:07
fruitmand
fruitmand is offline
ik zou me er niets van aan trekken
verlaag me niet naar eminem's niveau om me er kwaad om te maken...
ik ben het wel met je eens dat moby wat meer talent heeft dan eminem
Oud 24-07-2002, 14:19
Bienie
Bienie is offline
Citaat:
Ufke schreef:

wat zou hij er van vinden?
Oud 24-07-2002, 14:52
Verwijderd
Citaat:
Bienie schreef:

Moet je nou per sé foto's quoten?
Met citaat reageren
Oud 24-07-2002, 16:49
Stevill
Stevill is offline
beiden vinnik niks aan die moby dude probeert zo hard mogelijk vreemde muziek te maken waardoor het allemaal zo ver gezocht klinkt, en eminem is gewoon een arrogant klere balletje die denkt dattie de eerste blanke rapper is waardoor hij alles mag ofzo.

en thijs bosma is gangstah
Oud 24-07-2002, 18:14
ESCO
ESCO is offline
Gewoon een zielig ventje dat niet met teksten mensen kan beledigen maar met popetjes en dan ook van die volwassen mensen gaat beledigen die toch alleen maar kinderachtig vind.
Kijken of die het bij personen als Willie D of Flesh Bone durft.
Lijkt wel leuk om KRS te zien battle tegen eminemkneus.
Oud 24-07-2002, 20:34
Bitchy16
Bitchy16 is offline
Waarom loopt iedereen zo te zeiken over Eminem, waarschijnlijk kennen jullie alleen zijn `top 40 liedjes´ liedjes van bijvoorbeeld z´n nieuwe cd gaan echt wel ergens over. En Eminem is niet de enige die mensen disst in z´n liedjes!
Oud 24-07-2002, 20:37
Built to last
Built to last is offline
both of them should be killed.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2002, 20:55
Vinzz
Vinzz is offline
Citaat:
Bitchy16 schreef:
Waarom loopt iedereen zo te zeiken over Eminem, waarschijnlijk kennen jullie alleen zijn `top 40 liedjes´ liedjes van bijvoorbeeld z´n nieuwe cd gaan echt wel ergens over. En Eminem is niet de enige die mensen disst in z´n liedjes!
als je heb gelezen, dan is het je opgevallen dat hij OP HET PODIUM een moby dubbelganger "dood" schiet... dat is dus gewoon zielig

(al vind ik zijn muziek beter dan van moby)
Met citaat reageren
Oud 25-07-2002, 09:04
Bitchy16
Bitchy16 is offline
Citaat:
Alkahol!K schreef:

als je heb gelezen, dan is het je opgevallen dat hij OP HET PODIUM een moby dubbelganger "dood" schiet... dat is dus gewoon zielig

(al vind ik zijn muziek beter dan van moby)

Dat ben ik ook wel met je eens, het gaat een beetje ver ja. Maar er zijn meer mensen die dat soort rare dingen doen toch? Maar ik vind wel dat dit verder niets met zijn muziek te maken heeft
Oud 25-07-2002, 09:59
Rhinus
Rhinus is offline
Citaat:
birthmark schreef:
Maar het is het idee rondom eminem; dat ie moet shockeren om aan aandacht te komen... dat is triest! net marilyn manson
't Hadden mijn woorden kunnen zijn.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2002, 10:11
Verwijderd
Citaat:
birthmark schreef:
maar het is het idee rondom eminem; dat ie moet shockeren om aan aandacht te komen... dat is triest! net marilyn manson
Wat voor 'schokkends' heeft MM dan wel niet gedaan?

Als je op zijn uiterlijk doelt, waarom valt Mortiis dan niet op die manier in de spotlights? Juist. Mortiis' muziek is niet zo makkelijk als 'evil' te bestempelen. Marilyn Manson heeft intelligente teksten die niet altijd even 'netjes' zijn. Leg dat bij z'n imago, en zie daar fijn voer voor de pers.

Laat je niet zo gek maken door de media, broer.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2002, 11:20
Mr`Mugatu
Mr`Mugatu is offline
Citaat:
ESCO schreef:
Lijkt wel leuk om KRS te zien battle tegen eminemkneus.
Daar zal je je nog lelijk in vergissen wie dat zou winnen. Maar zo'n battle zal toch niet plaatsvinden.
Oud 25-07-2002, 11:31
Rhinus
Rhinus is offline
Citaat:
Dobermann schreef:
Laat je niet zo gek maken door de media, broer.
Bijna alle actuele informatie die je krijgt over de wereld krijg krijg je via de media. Moet je die maar gewoon negeren? Ik denk 't niet..
Met citaat reageren
Oud 25-07-2002, 15:32
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
Rhinus schreef:

Bijna alle actuele informatie die je krijgt over de wereld krijg krijg je via de media. Moet je die maar gewoon negeren? Ik denk 't niet..
nee maar kritisch beoordelen is nog steeds niet verboden. Al die roddels over marilyn manson moet je eens met een korrel zout nemen. Bekijk/lees voor de gein eens een interview met MM, hij heeft echt wel intelligentie hoor.
Oud 25-07-2002, 15:40
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Limp Bizkit had ook al een anger management tour.. ach..
Met citaat reageren
Oud 25-07-2002, 15:40
Verwijderd
Citaat:
Rhinus schreef:

Nee, maar er zijn ook veel hardnekkige geruchten die de ronde doen. Bijvoorbeeld dat Marilyn Manson puppy's in 't publiek gooide e.d. Hoe is dat gerucht ontstaan?
Met citaat reageren
Oud 25-07-2002, 16:11
Rhinus
Rhinus is offline
Citaat:
jnieuwelaar schreef:
nee maar kritisch beoordelen is nog steeds niet verboden. Al die roddels over marilyn manson moet je eens met een korrel zout nemen. Bekijk/lees voor de gein eens een interview met MM, hij heeft echt wel intelligentie hoor.
Citaat:
Dobermann schreef:
Nee, maar er zijn ook veel hardnekkige geruchten die de ronde doen. Bijvoorbeeld dat Marilyn Manson puppy's in 't publiek gooide e.d. Hoe is dat gerucht ontstaan?
Ik geloof ook niet dat Eminem dom is eigelijk. En waarom zouden
we dat van die puppy niet moeten geloven en dit van Moby wel?

En ik heb intervieuws met MM gezien. En daarin vind ik hem toch best wel heel erg ontieglijk vreemd (kan even geen voorbeeld geven). En ik denk dat als hij zeg maar 'normaal' was en dezelfde muziek zou maken. Veel minder mensen 'm goed zouden vinden.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten