Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
als het zo ver van de mensen ligt en het nooit de bedoeling had kunnen zijn, waarom zijn mensen er dan toe in staat?
persoonlijk geloof ik dat alles wat bestaat natuurlijk is en daarom best de bedoeling had kunnen zijn ![]() ik geloof sowieso niet in goed of slecht.
|||
Citaat:
Speculeren is wel leuk hoor maar niet concreet. Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Vaak helpt het omdat het tussen de oren zit, maar het gaat er toch om dat het helpt? |
![]() |
||
Citaat:
|
Er is ook wel een wereld van verschil tussen KI en glaasje draaien. Uberhaupt vind ik dat je veel dingen niet over een kam kan scheren, het is gewoon te wijds. En om dan meteen al het paranormale als slecht te bestempelen vind ik ietwat oenig.
||
Citaat:
En hoe kom je erbij dat het te ver van de mensen ligt?
|
![]() |
ik denk juist dat het andersom is.... misschien is het in de loop van tijd juist "versleten"bij de mens. want als we er zo ver vanaf zouden staan, hoe komt het dan dat veel mensen er baat bij hebben. de mensen van nu "willen"er gewoon niet open meer voor staan...
![]() *BB*
||
Citaat:
En als je dat dan doet, word je voor gek versleten met je 'zweverige gedoe', of het is 'kwaad' oid, je word gestenigd door fanatieke christenen, whatever. *zucht* ...
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Niet alle haaien eten mensen. Stukje dat ik quote van jou is onwaar, een vooroordeel en bevorderd niet de relatie tussen christenen en mensen die in het paranormale geloven. Top. Leer omgaan met mensen die oppervlakkig tegen je hobby/werk/interesses aan kijken. Ik maak het ook dagelijks mee en da's echt niet altijd even makkelijk. Frustrerend om steeds maar weer hetzelfde uit te leggen of de meest domme vragen te moeten beantwoorden maar 't is niet anders. Deal with it. (welliswaar met iets anders dan spiritualiteit, maar toch...)
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() Ik heb veel problemen gehad met mijn ouders over de dingen waar ik me voor interesseer. Ze konden er niet mee omgaan en wilden niet begrijpen dat het een goede kant heeft. We hebben vaak gesprekken gehad en ik werd doodgegooid met vooroordelen. Ik sta nu op 'non-actief', puur omdat ik geen zin meer heb in aanvaringen en de mening van mn ouders respecteer, ik woon wel onder hun dak. Ik kan best met oppervlakkigheid omgaan en mensen die interresse tonen wil ik het graag uitleggen, het is enkel het denigrerende wat me irriteerd. En de miereneukerige dingen zoals een anti-Harry Potterbeweging (okee slecht voorbeeld ![]()
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
dromen bedrog of niet Verwijderd | 78 | 06-07-2013 14:58 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
ER IS ZOVEEL MEER - Googlen met Robbert van den Broeke Char Margolis | 8 | 29-12-2005 22:18 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] Ronnie het medium Verwijderd | 10 | 27-04-2005 22:10 | |
Beleidszaken |
Christenen QueenOfSpades | 201 | 10-09-2003 21:23 | |
Psychologie |
homosexualiteit is een geestelijke ziekte Verwijderd | 266 | 11-04-2003 13:46 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
ik ben Christen en... JediJoel | 58 | 31-03-2002 19:21 |