Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-06-2002, 20:15
majiti
majiti is offline
hoe vaak ben je al een kledingstuk tegen gekomen die je gewoon moest hebben totdat je de prijs zag of je ouders de prijs zagen?

ik bijna altijd. door mijn ouders vinden bijna alles te duur!!!
Oud 14-06-2002, 20:18
Verwijderd
Ik heb volgens mij nog nooit iets laten liggen omdat ik het te duur vond.. ben nog nooit veel te dure leuke kleding tegengekomen geloof ik...
Met citaat reageren
Oud 14-06-2002, 20:21
de
de is offline
nooit zo'n moeite mee, eigenlijk...
gewoon puur een kwestie van je prioriteiten stellen.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2002, 20:22
S
S is offline
Citaat:
majiti schreef:
hoe vaak ben je al een kledingstuk tegen gekomen die je gewoon moest hebben totdat je de prijs zag of je ouders de prijs zagen?

ik bijna altijd. door mijn ouders vinden bijna alles te duur!!!
Das kut... Maar dan moet je met je ouders gaan praten. Dan komen jullie vanzelf eruit.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2002, 20:26
Built to last
Built to last is offline
kleding is over het algemeen te duur. als je ziet waarvoor het gemaakt word. waar het vervolgens aan de winkels voor word verkocht. en wat jij er dan voor betaald. its just madness
Met citaat reageren
Oud 14-06-2002, 20:41
punkyfish
punkyfish is offline
ach ja, duur. ik probeer gewoon het goedkoopste te vinden.
Oud 14-06-2002, 20:45
Dark Enchantress
Dark Enchantress is offline
Ach, gothicjurken zijn meestal erg duur, maar daar heb ik dan ook geen kast vol mee.
Ik wacht gewoon tot ik de mooiste zie en die koop ik dan
Oud 14-06-2002, 20:49
Roxy
Roxy is offline
ow ik vind heel vaak iets te duur, nou iets minder dan eerst... maar ik ben gewoon een krent... het zijn maar een paar lapjes stof hoor daar wil ik gewoon nie zo veel geld aan uitgeven, kan je zoveel leuke dingen mee doen... vink zonde zo belangrijk zijn kleren nie voor mij..
Oud 14-06-2002, 20:53
majiti
majiti is offline
weet je...
ik probeer het zo te zien het hoeft niet duur te zijn als het maar mooi is.

maar de mooie zijn meestal duur!!!
Oud 14-06-2002, 20:54
punkyfish
punkyfish is offline
Citaat:
majiti schreef:
weet je...
ik probeer het zo te zien het hoeft niet duur te zijn als het maar mooi is.

maar de mooie zijn meestal duur!!!
dat probleem heb ik gelukkig niet
Oud 14-06-2002, 20:55
~blue christal~
~blue christal~ is offline
Sja, als ik iets zie wat ik echt te duur vind zoek ik gewoon naar iets anders wat ik ook leuk vind en wél aan mijn prijsdingiets voldoet. Tis natuurlijk niet altijd even leuk dat dingen die je echt leuk vind zo duur zijn, maar ik ben dan nog wel tevredener als ik later een kledingstuk vind wat ik én leuk vind, én niet zo duur is.
Oud 14-06-2002, 21:05
Verwijderd
ik zie wel eens dingen die mijn ouders te duur vinden, maar die vind ik zelf soms ook wel te duur,
maar soms vind ik het echt heel mooi en dan vind ik het niet te duur
Met citaat reageren
Oud 14-06-2002, 21:21
Ingrid3
Ingrid3 is offline
als ik iets zie en dat wil ik per se hebben, omdat ik ut super mooi vind, koop ik het wel. Maakt dan niet zo heel veel uit wat de prijs is. Maar dit komt gelukkig niet zo heel vaak voor.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2002, 21:40
utopian me
utopian me is offline
als ik iets heel leuk vind en ik zie de prijs en zie dat het heel duur is kijk ik gewoon of ik het dat waard vind en of ik dan liever bijvoorbeeld dat ene truitje heb dan iets anders ofzo.. als het het echt waard is koop ik het wel, maar ook heel vaak zie ik er dan vanaf..
tja..... weet echt niet hoevaak... maar best vaak denk ik..... vind best gauw iets te duur voor kleding...
Oud 14-06-2002, 22:06
Secreet
Secreet is offline
Ik knap af en toe zelf wel af als ik de prijs zie...maar voor iets wat ik ECHT leuk vind heb ik het er wel voor over...
Oud 14-06-2002, 22:19
acid-star
acid-star is offline
als ik iets ECHT ECHT ECHT wil hebben koop ik het.. hoe duur het ook is....

maar over het algemeen als ik een leuk topje zie,, en het is 50 euro ofzo dan "boycot" ik het merk vaak al omdat ze hun kleding zo duur maken en koop ik het niet....
Oud 14-06-2002, 22:27
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Besides sommige broeken,komt veel van mijn kleding echt niet boven de 15 euro uit.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2002, 23:37
maar
maar is offline
Als het een merk is waar ik goede ervaringen mee heb en weet dat het kledingstuk lang mee zal gaan (prijs-pret verhouding moet redelijk lijken) en ik ben er helemaal weg van, is de prijs vaak niet zo'n issue. Heb eigenlijk maar een keer iets gezien, een galajurk, waar ik helemaal verliefd op was maar die zo ontzettend veel te duur was dat ik hem niet heb gekocht/gekregen. Heb daarna overigens zo mogelijk een nog mooiere gevonden voor een paar honderd dollar minder
Met citaat reageren
Oud 15-06-2002, 01:03
little lady
little lady is offline
Koop eigenlijk altijd te dure kleren.. Ook al weet ik dat ze veel te duur zijn en dat mn ma gaat zeiken.. Kan gewoon niej laten hanggen!
Oud 15-06-2002, 03:03
beuk
beuk is offline
ik heb wel een mooie zomerjas gezien, maar ht is nu al zo warm dat ik mijn huidige jas nauwelijks draag en die is pas 1 seizoen oud, en ik heb er eigenlijke geen 150 euro voor over...
Oud 15-06-2002, 09:46
marlies
marlies is offline
Het kan misschien aan mij liggen, maar ik vind dat de prijzen van kleding de laatste tijd erg gestegen zijn.. Ik was gisteren bij Didi aan het kijken voor een broek 69,98 euro voor een broek..en er hingen er een hoop voor die prijs..Nou was didi nooit goedkoop maar zo duur was het nooit..
Als ik iets te duur vind dan koop ik het niet..alleen als ik heeel erg lang gezocht heb en het past gewoon heel goed en ik vind het echt leuk koop ik het wel, maar meestal ga ik verder zoeken..
Oud 15-06-2002, 10:12
*Fallen_Tear*
*Fallen_Tear* is offline
Citaat:
Roxy schreef:
ow ik vind heel vaak iets te duur, nou iets minder dan eerst... maar ik ben gewoon een krent... het zijn maar een paar lapjes stof hoor daar wil ik gewoon nie zo veel geld aan uitgeven, kan je zoveel leuke dingen mee doen... vink zonde zo belangrijk zijn kleren nie voor mij..
Ik ook, ik probeer altijd het goedkoopste van het goedkoopste vinden. Vind ik het wel heel mooi, maar is het 'te duur' koop ik het niet, jammer dan.

Maar ik vind ook wel veel dingen duur, dus blijft er weinig over, zodat ik snel in 2ehands zaakjes terecht kom ( maar daar hangen óók hele leuke dingen )

€50,- voor een broek vind ík duur, maar helaas zijn de meeste broeken rond die prijs
Oud 15-06-2002, 10:20
*~*DOOR*~*
*~*DOOR*~* is offline
Als ik iets echt wil hebben koop ik het wel ook al is het duur . (maar wel als het een beetje redelijke prijs is in verhouding tot de kwaliteit enzo) Maar meestal zie ik wel normale-prijs dingen.
Oud 15-06-2002, 11:23
sunnevot
sunnevot is offline
Ik koop meestal wel goedkope kleding, maar soms als ik echt iets helemaal gewelidig vind en het is erg duur neem ik het wel mee. Maar liever goedkopere kleding dus
Oud 15-06-2002, 13:04
diamonde
diamonde is offline
Hey Hoi,

Het komt op zich wel vaak voor dat mijn ouders sommige kleding wat te duur vinden maar kleding is nou eenmaal duur...
Merkkleding sowieso!!
Maar meestal betaal ik die hele dure dingen toch wel zelf dus dan maakt het niet echt uit....

Ciao,
Diamonde
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-06-2002, 14:09
StarGlitter
StarGlitter is offline
ik heb weleens dat ik een heeeeul mooi iets zie en dat het dan heel duur is, maar dan probeer ik altijd wel of ik het zelf kan maken en als dat niet lukt dan ga ik het toch maar kopen
Met citaat reageren
Oud 15-06-2002, 14:44
shanli
shanli is offline
Citaat:
*Fallen_Tear* schreef:

Ik ook, ik probeer altijd het goedkoopste van het goedkoopste vinden. Vind ik het wel heel mooi, maar is het 'te duur' koop ik het niet, jammer dan.

Maar ik vind ook wel veel dingen duur, dus blijft er weinig over, zodat ik snel in 2ehands zaakjes terecht kom ( maar daar hangen óók hele leuke dingen )

€50,- voor een broek vind ík duur, maar helaas zijn de meeste broeken rond die prijs
ja,heb ik ook,maar ik heb een heeeel leuk tweedehands winkeltje gevonden,dussuh,geen probleem.
En t-shirtjes, .... zijn toch niet zo duur(zeker niet in de H&M, en de Zeeman wil soms ook wel es meewerken)
Oud 15-06-2002, 14:52
Fr@ukje
Fr@ukje is offline
[QUOTE]maar schreef:
[B]Als het een merk is waar ik goede ervaringen mee heb en weet dat het kledingstuk lang mee zal gaan (prijs-pret verhouding moet redelijk lijken) en ik ben er helemaal weg van, is de prijs vaak niet zo'n issue. QUOTE]

Same here
Met citaat reageren
Oud 15-06-2002, 16:21
Chrisjuh
Chrisjuh is offline
ik heb eigenlijk nooit dat iets te duur is .. hmm.. das op zich best fijn
Met citaat reageren
Oud 15-06-2002, 16:28
Bluesummers
Bluesummers is offline
ja, net nog.. praaaaaachtige broek, met allemaal dingutjes erop, en kant.. 750 euro, ja dan issut wel logisch
Oud 16-06-2002, 12:06
kirsten
kirsten is offline
Ik maak er meestal een principe van van kledingstukken te kopen van niet meer dan 25 euro. Gewoon omdat ik niet wil meedoen aan dat kapitalisme van tegenwoordig. Ik wil gewoon geen 75 euro voor een broek betalen. Het is tenslotte maar wat stof. Aan schoenen besteed ik meestal niet meer dan 50 euro en liefst minder. Dus ik winkel meestal in H&M, Pimkie en C&A (Clockhouse dan meestal). Af en toe wil ik wel eens wat duurder kopen, maar over het algemeen niet... En meestal vindt ik ook niets leuks in de dure winkels, dus da's makkelijk.

Laatst gewijzigd op 16-06-2002 om 14:00.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2002, 12:13
Nuck
Nuck is offline
Citaat:
maar schreef:
Als het een merk is waar ik goede ervaringen mee heb en weet dat het kledingstuk lang mee zal gaan (prijs-pret verhouding moet redelijk lijken) en ik ben er helemaal weg van, is de prijs vaak niet zo'n issue.
Oud 16-06-2002, 12:14
Nuck
Nuck is offline
Citaat:
kirsten schreef:
Ik maak er meestal een prinsipe van van kldeingstuuken te kopen van niet meer dan 25 euro. Gewoon omdat ik niet wil meedoen aan dat kapitalisme van tegenwoordig. Ik wil gewoon geen 75 euro voor een broek betalen. Het is tenslotte maar wat stof. Aan schoenen besteed ik meestal niet meer dan 50 euro en liefst minder. Dus ik winkel meestal in H&M, Pimkie en C&A (Clockhouse dan meestal). Af en toe wil ik wel eens wat duurder kopen, maar over het algemeen niet... En meestal vindt ik ook niets leuks in de dure winkels, dus da's makkelijk.
Iedereen doet mee aan het kapitalisme, of je het nou wilt of niet.
Oud 16-06-2002, 13:03
Diana's~Acolyte
Diana's~Acolyte is offline
Als ik iets tegenkom dat ik echt heel erg leuk vind en graag wil hebben dan koop ik het ook wel meestal, als ik geld heb
Maar ik denk dat ik niet meer dan 150 euro voor een kledingstuk zou uitgeven....
Met citaat reageren
Oud 16-06-2002, 13:12
Elysian-Tragedy
Elysian-Tragedy is offline
ik ga schoenen kopen van 450 gulden
hehe

en jassen mag ook wel duur
maar anders niet te, idd, niet meer dan 150 euro
Oud 16-06-2002, 14:03
kirsten
kirsten is offline
Citaat:
Nuck schreef:
Ja, tuurlijk doe ik daaraan mee, maar wat ik dus bedoelde was, de hoge prijzen voor bepaalde merknamen, die meestal nog van slechte kwaliteit zijn ook.
Oud 17-06-2002, 16:48
Paulaah
Paulaah is offline
Als ik het echt MOET hebben dan koop ik het gewoon
ik heb ook een truitje die ik MOEST hebben maar die beetje duur was.. naja toch maar gekocht maar na 1 avondje wastie al helemaal lelijk met haken eruit
Zonde
Met citaat reageren
Oud 17-06-2002, 19:28
konflict
konflict is offline
heb 't op zich redelijk vaak, dat ik iets graag wil hebben maar dat t eigenlijk niet in m'n budget past... (te) vaak denk ik dan 'boeien' en voordat ik me kan bedenken heb ik m'n pincode al ingetoetst...
Met citaat reageren
Oud 17-06-2002, 21:51
S
S is offline
Citaat:
Nuck schreef:

Ja. Je kunt je er niet tegen verzetten. Tenzij je gaat emigreren naar een huisje op een eiland ver, ver hier vandaan .
Met citaat reageren
Oud 18-06-2002, 10:41
vixen
vixen is offline
Ik koop geen dingen die ik te duur vind, dan kijk k gewoon even verder en vind k vast wel bijvoorbeeld een andere coole broek die goedkoper is, zoniet, dan bedenk ik me of k zoveel geld aan 1 ding wil besteden. Meestal niet dus.
Oud 19-06-2002, 14:40
Masked Mage
Masked Mage is offline
veel, heb nu wat gezien voor 600 eurow
Oud 19-06-2002, 14:51
Verwijderd
Citaat:
Masked Mage schreef:
veel, heb nu wat gezien voor 600 eurow
600 pleuro's voor een enkel kledingstuk?
wow

Laatst gewijzigd op 19-06-2002 om 14:53.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2002, 14:53
Masked Mage
Masked Mage is offline
Citaat:
Paranoide schreef:
\

600 pleuro's voor een enkel kledingstuk?
wow
yepz
Oud 20-06-2002, 14:14
Pink panter
Pink panter is offline
mijn mamsje zegt alstijd: áls je iets koopt, koop dan iets goeds.
Dus soms heb ik best hele dure kleren.
maarja ik mag ook niet alles duur hebben hoor.

Oud 20-06-2002, 14:17
Verwijderd
ja mijn ma vind 't ook nogal eens te duur...maarja... 'k kan er mee leven.....

(zeeuwen bin zuunig ey)

Met citaat reageren
Oud 20-06-2002, 19:34
Nuck
Nuck is offline
Citaat:
S schreef:

Ja. Je kunt je er niet tegen verzetten. Tenzij je gaat emigreren naar een huisje op een eiland ver, ver hier vandaan .
Kan ook leuk zijn natuurlijk, maar dan wel je eigen (merk-) kleding meenemen, dat snap je .
Oud 20-06-2002, 19:35
Nuck
Nuck is offline
Citaat:
kirsten schreef:

Ja, tuurlijk doe ik daaraan mee, maar wat ik dus bedoelde was, de hoge prijzen voor bepaalde merknamen, die meestal nog van slechte kwaliteit zijn ook.
Mmkay, ik snap wat je bedoelt .
Oud 20-06-2002, 21:23
maudje
maudje is offline
Citaat:
de schreef:
nooit zo'n moeite mee, eigenlijk...
gewoon puur een kwestie van je prioriteiten stellen.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2002, 21:50
Carl Johnson
Carl Johnson is offline
Dan is je smaak duurder dan de grootte van je bankrekening jammer voor jou...
Met citaat reageren
Oud 24-06-2002, 22:06
Gaia
Gaia is offline
pffffffffffff
tja ik werk in een kledingzaak (Netjes in Utrecht)
en als ik dat zie....gewoon ongelooflijk die prijzen..... echt gewoon 37,50 euro voor een heel dun truitje..... ongelooflijk, dan geloof ik gewoon niet dat zoveel mensen dat geld zo snel uitgeven. Want de stoffen waar die truitjes en broeken van gemaakt zijn zijn over het algemeen heel dun, vooral voor broeken....
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten