Advertentie | |
|
![]() |
|
ow ik vind heel vaak iets te duur, nou iets minder dan eerst... maar ik ben gewoon een krent... het zijn maar een paar lapjes stof hoor daar wil ik gewoon nie zo veel geld aan uitgeven, kan je zoveel leuke dingen mee doen... vink zonde zo belangrijk zijn kleren nie voor mij..
|
Sja, als ik iets zie wat ik echt te duur vind zoek ik gewoon naar iets anders wat ik ook leuk vind en wél aan mijn prijsdingiets voldoet. Tis natuurlijk niet altijd even leuk dat dingen die je echt leuk vind zo duur zijn, maar ik ben dan nog wel tevredener als ik later een kledingstuk vind wat ik én leuk vind, én niet zo duur is.
|
![]() |
als ik iets heel leuk vind en ik zie de prijs en zie dat het heel duur is kijk ik gewoon of ik het dat waard vind en of ik dan liever bijvoorbeeld dat ene truitje heb dan iets anders ofzo.. als het het echt waard is koop ik het wel, maar ook heel vaak zie ik er dan vanaf..
tja..... weet echt niet hoevaak... maar best vaak denk ik..... vind best gauw iets te duur voor kleding...
|
als ik iets ECHT ECHT ECHT wil hebben koop ik het.. hoe duur het ook is....
maar over het algemeen als ik een leuk topje zie,, en het is 50 euro ofzo dan "boycot" ik het merk vaak al omdat ze hun kleding zo duur maken en koop ik het niet....
|
Als het een merk is waar ik goede ervaringen mee heb en weet dat het kledingstuk lang mee zal gaan (prijs-pret verhouding moet redelijk lijken) en ik ben er helemaal weg van, is de prijs vaak niet zo'n issue. Heb eigenlijk maar een keer iets gezien, een galajurk, waar ik helemaal verliefd op was maar die zo ontzettend veel te duur was dat ik hem niet heb gekocht/gekregen. Heb daarna overigens zo mogelijk een nog mooiere gevonden voor een paar honderd dollar minder
![]() |
![]() |
|
Het kan misschien aan mij liggen, maar ik vind dat de prijzen van kleding de laatste tijd erg gestegen zijn.. Ik was gisteren bij Didi aan het kijken voor een broek 69,98 euro voor een broek..en er hingen er een hoop voor die prijs..Nou was didi nooit goedkoop maar zo duur was het nooit..
Als ik iets te duur vind dan koop ik het niet..alleen als ik heeel erg lang gezocht heb en het past gewoon heel goed en ik vind het echt leuk koop ik het wel, maar meestal ga ik verder zoeken..
||
![]() |
Citaat:
Maar ik vind ook wel veel dingen duur, dus blijft er weinig over, zodat ik snel in 2ehands zaakjes terecht kom ( maar daar hangen óók hele leuke dingen ) €50,- voor een broek vind ík duur, maar helaas zijn de meeste broeken rond die prijs ![]()
|
Als ik iets echt wil hebben koop ik het wel ook al is het duur . (maar wel als het een beetje redelijke prijs is in verhouding tot de kwaliteit enzo) Maar meestal zie ik wel normale-prijs dingen.
||
![]() |
Citaat:
En t-shirtjes, .... zijn toch niet zo duur(zeker niet in de H&M, en de Zeeman wil soms ook wel es meewerken)
|
![]() |
Ik maak er meestal een principe van van kledingstukken te kopen van niet meer dan 25 euro. Gewoon omdat ik niet wil meedoen aan dat kapitalisme van tegenwoordig. Ik wil gewoon geen 75 euro voor een broek betalen. Het is tenslotte maar wat stof. Aan schoenen besteed ik meestal niet meer dan 50 euro en liefst minder. Dus ik winkel meestal in H&M, Pimkie en C&A (Clockhouse dan meestal). Af en toe wil ik wel eens wat duurder kopen, maar over het algemeen niet... En meestal vindt ik ook niets leuks in de dure winkels, dus da's makkelijk.
Laatst gewijzigd op 16-06-2002 om 14:00. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
pffffffffffff
tja ik werk in een kledingzaak (Netjes in Utrecht) en als ik dat zie....gewoon ongelooflijk die prijzen..... echt gewoon 37,50 euro voor een heel dun truitje..... ongelooflijk, dan geloof ik gewoon niet dat zoveel mensen dat geld zo snel uitgeven. Want de stoffen waar die truitjes en broeken van gemaakt zijn zijn over het algemeen heel dun, vooral voor broeken.... |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Online sites om pc's samen te stellen met wat (oudere low end onderdelen) Warsocket | 13 | 14-12-2008 23:30 | |
Lichaam & Gezondheid |
Gekneusde vinger: hoe lang hoort dat te duren? Verwijderd | 11 | 25-02-2008 18:19 | |
Vrije tijd |
Witsche te duur voor NAC? mrhanky | 35 | 20-08-2003 15:15 | |
Flora & Fauna |
Wie weet ongeveer hoe duur dit paard zou kunnen kosten? Eend | 31 | 08-04-2003 15:12 | |
Software & Hardware |
[Geheugen] Te duur? zo ja, goed alternatief. twim | 6 | 19-03-2003 08:46 | |
Games |
stelling: games zijn te duur Verwijderd | 54 | 08-04-2002 22:25 |