Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 01-06-2006 om 17:03. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Met dat soort dingen wil je niet te maken krijgen, veel te veel gezeik, dus ik zou idd even informeren wat er nu precies onder die garantie valt of niet.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb mijn garantie voor vier jaar afgesloten, omdat de kans dat ik binnen de volgende vier jaar geen nieuwe laptop kan kopen, voor mij best groot is. (En zelfs al zou ik het wel kunnen doen, dan is er altijd nog wel een familielid die *erg* graag een laptop heeft/over wil nemen.) Voor mij is die garantie gewoon een stukje zekerheid dat als er iets mee gebeurt, wat toch erg waarschijnlijk is, daar ik er zowat elke dag mee reis, dat het gewoon vergoed wordt. Maakt niet uit wat ik ermee doe, de komende vier jaar heeft mijn laptop een gegarandeerd gezond leven. Als jij weet dat je de komende tijd geen nieuwe laptop aan kan schaffen en je kan het geld missen, raad ik je aan het echt serieus te overwegen. Het geeft je toch wat meer zekerheid als er iets doorbrand, etc. De kans is niet groot dat hij kapot gaat, maar zoals in de garantievoorwaarden van dell staan, als er iets kaptop gaat, vervangen ze het product voor of hetzelfde, of iets van vergelijkbare prestaties. Dit staat er bij mij in, weet niet of dat bij jou ook is. Dan heb je niet het gedoe met een miniscuul bedragje terugkrijgen en dat je daar niet echt iets voor kan kopen, maar je houdt er gewoon dezelfde (min of meer) laptop aan over. |
![]() |
|
|