Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik eet alles. Wat heeft iedereen toch tegen witlof, vroeger was het echt bitter, nu alleen de kern en lichtjes de witlof zelf. Lekker in de oven met ham en kaas <3. Of witlof salade, met mayo, spekjes, augurkjes, uitje,<3
Laatst gewijzigd op 18-03-2006 om 10:52. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik houd van zure dingen en bittere dingen vind ik ook niet vreselijk ranzig oid, maar van witlof krijg ik echt kotsneigingen en ook dingen als zuurkool en spruitjes vind ik niet super smakelijk. Smaken verschillen nu eenmaal, het is dan toch niet zo vreemd dat iemand iets niet lust wat jij misschien wel lust en omgekeerd...? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Grapefruits zijn vaak ook bitter en toch lusten meer mensen die wel dan bv. witlof en spruitjes. Ik ken bv. geen enkel warm eten dat wel fris is. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Spruitjes vind ik niet zo bitter...ik vind ze gewoon niet lekker. |
![]() |
||
Citaat:
Zo bitter waren spruitjes dus ook.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mbt je andere post: ik maak niet van dat soort sausjes/gerechten. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En ik vind andere dingen veel meer 'fun' dan dergelijke sausjes maken. ![]() Maar dat is offtopic. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Kijkend naar de betekenis van het woord 'vies' vind ik dat eten best vies kan zijn (eten kan vuil/vervuild zijn, eten kan onaangenaam zijn van smaak of reuk en eten kan afkeer oproepen): vies (bn.) 1 vuil, vervuild 2 onaangenaam van smaak of reuk => onappetijtelijk; <=> lekker 3 afkeer oproepend of uitdrukkend 4 onzedelijk, onfatsoenlijk 5 [Belg., inf.] slechtgehumeurd 6 [Belg., inf.] vreemd, zonderling, raar |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Wat ik écht niet lekker vind, niet kan eten is: rundvlees en koude komkommer.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Een treinbrief ( beetje lang weer ) Verwijderd | 14 | 15-09-2004 14:45 |