Advertentie | |
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Het simpelste om mee te beginnen is een akoustische gitaar. Als het je dan bevalt kan je een elektrische gitaar kopen. TIP: boek van Ralph Denver "De Gitaar" is errûg handig. Staat alles in, van akkoorden, strumming technieken, tot stemmen en opnemen. Voor akoustische gitaar, bas-gitaar en elektrische gitaar.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Het hangt helemaal af van wat de topicstarter wil gaan doen. Klassiek gitaar leren is alleen nodig als je ook gelijk je volledige muziektheorie erbij wil leren. Anders heb je genoeg aan gewoon je akkoorden en de minor, major en pentatonic toonladders voor het soleren. (en natuurlijk een acoustische staalsnaar of electrische gitaar) Ik persoon raad de topicstarter aan gewoon meteen te gaan waar je naartoe wil ipv de omwegen te bewandelen. Wil je lekker gaan rocken? Meteen die electrische gitaar aanschaffen en het daar op leren. Wil je heerlijke "kampvuur songs" doen. Meteen die staalsnaar aanschaffen. Moeilijke composities leren en de theorie erachter samen met een afschuwelijk moeilijke speeltechniek, schaf die nylonsnarige klassieke gitaar aan. Maar begin niet op klassieke gitaar als je eigenlijk punk wil gaan spelen want dan heb je er gegarandeerd na een maand geen zin meer in en dat zou zonde zijn.
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
Verwijderd
|
www.akkoord.be
Nette site om akkoorden te leren. Zelf nu beetje aan het pingelen op een akoustische gitaar, te weinig centen om les te nemen en dus vermaak ik me zo wel. |
![]() |
||
Citaat:
Squier (maar niet de affinities) Dean (maar niet de playmates) OLP
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar dat is mijn mening, het beste kan je zelf wat uitzoeken.
||
Citaat:
yup heb ik ook, niets over te klagen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
foto? |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() Zo heb ik `m, maar hij is er ook in blauw en rood. ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 09-05-2006 om 15:47. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Gitaar leren spelen (linkshandig?) Lollige | 9 | 28-09-2017 15:08 | |
Muziek |
tips gitaar spelen??? Marijk. | 282 | 02-04-2004 20:55 | |
Muziek |
leren gitaar spelen Mjoez | 25 | 28-06-2003 11:10 | |
Muziek |
zelf gitaar spelen aanleren.....een paar goeie inet adressen daarvoor G.T.C. | 12 | 16-03-2003 14:55 | |
Muziek |
Gitaar spelen G.T.C. | 29 | 11-03-2003 21:28 | |
Muziek |
NTI Cursus - gitaar spelen. Is dat aan te raden? Dr_Love | 3 | 24-08-2002 14:39 |