Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Geheugen produceert wel degelijk warmte, FYI. |
![]() |
||
Citaat:
Je kunt zelf ook wel begrijpen dat als iets zonder heatsink draait, nooit veel warmte kan produceren; anders zou zo'n chip binnen no-time gebakken worden. ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
vraagje: cpu cooler zit met snoertje vast aan moderbord, kan ik die gewoon uit moederbord trekken?
en ook ander probleem, heb geen voeding snoeren meer, kan ik dan geen case aansluiten? en is er een oplossing voor? EDIT: heb trouwens nieuw probleem, ik blijk nog een ouderwet pc te hebben, mijn cpu socket is nog namelijk die soort met 2 van die ijzere staafjes, kan ik deze gewoon vervangen door een 478 socket? http://www.alternate.nl/html/shop/pr...?artno=HQZV01& deze? Laatst gewijzigd op 24-05-2006 om 14:00. |
![]() |
||
Citaat:
Als ik het echt niet kwijt kan raken zet ik het op cd en/of schrijf ik het ook weg naar de 2e pc die ik heb. Linux en geen aansluiting op internet. Kans is nihil dat dat ding de vernieling in gaat. Zelf heb ik geen casefan... omdat de aansluitingen voor stroom daarvoor op het moederbord op schijnen te zijn, ook de grafische kaart moet het daarom met slechts een heatsink stellen.
|||
Citaat:
![]() Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Nadeel is dat sommige onboard fanheaders maar weinig stroom kunnen leveren; maarja niet iedereen wil Delta HF Black-Label 120mm fans met een CFM waarbij het woord "windtunnel" een understatement is. ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
PS. Was er niet zoon IBM serie welke er echt HEEEL slecht tegen kon? |
![]() |
||
Citaat:
![]() Anyway, ook geen casefans. Ik had nog CPU en moederbord fans over en daarvan heb ik gecheckt of ik ze aan kon sluiten. Ik kon er geen slots voor vinden, en gaan vogelen met dingen die maar half over een slot passen leek me niet gezond. Nog meer geld wegsmijten voor een speciale casefan... tja, ik zie wel. Ik ben verder dik tevreden met de temperaturen die het systeem haalt, dus if it aint broke, don't fix it.
||
Citaat:
Maar behalve 19" servers zijn er ook genoeg tower servers, en die hebben vaak koelers die tegen de onderkant worden aangeplakt. Als je dan gaat meten zie je dat de schijf sowieso erg koel is, en dat het verschil tussen bovenkant en onderkant niet heel groot is. Het is niet alsof in het midden 40W geproduceerd wordt ofzo; 8W en dan koelen zorgt ervoor dat je geen grote temperatuursverschillen krijgt. Metaal geleid warmte best goed namelijk. ![]() Je kunt hardeschijven gewoon aan een kant koelen, dan blijft de hele schijf koel en verhoog je de levensduur van je schijf.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() En ik lach mensen uit die een fortuin uitgeven aan een SLI-patser machine en daar de komende 4 jaar mee moeten doen.
||
Citaat:
![]() ![]() moet je m natuurlijk wel zelf in elkaar zetten ![]()
||
Citaat:
Koel genoeg? |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Verpest de wens #2 Daboman | 500 | 24-06-2005 17:03 | |
Software & Hardware |
[Systeem] error > valt uit Johnnie-mannuh | 2 | 23-05-2005 16:18 | |
Software & Hardware |
[Win XP] PC loopt vast bij spelen spelletjes Maradinus | 46 | 13-10-2004 12:56 | |
Software & Hardware |
[videokaart] start net meer op Tampert | 16 | 27-08-2003 07:23 | |
Games |
X-Box Rulez. Mister_Ralph | 48 | 28-10-2001 18:55 | |
Software & Hardware |
M'n computer blijft vastlopen........ Diskette | 13 | 26-07-2001 15:04 |