Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Misschien kan hij er niet mee overweg dat ik nu samen ben met een vriend van hem. Nochtans heeft hij ons aangemoedigd en geholpen bij elkaar te komen. of bedoel je iets anders? |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ja, daar doelde ik op, volgens mij is dit het probleem... het fenomeen van jongere kinderen: de jongen die aan de het meisje aan het wenen brengt door aan haar haar te trekken en haar pop kapot te maken, omdat hij haar eigenlijk leuk vindt 'meisjes plagen is om liefde vragen' cliché, maar achter cliché-uitspraken zit vaak een generalisatie die je kan toepassen! als hij je heeft aangemoedigd heeft hij wel bewezen dat hij echt veel om je geeft, dat hij wil dat jij gelukkig bent... hij heeft er op dat moment waarschijnlijk geen rekening mee gehouden dat hij het er moeilijk mee zou krijgen Is hij altijd zo met je, of alleen als je vriend of andere mensen erbij zijn? Aangezien je zei dat hij je vertrouwenspersoon is, neem ik aan dat hij zich heel normaal gedraagt als je alleen met hem bent. Waarschijnlijk weet hij zich geen houding te geven als je vriend/andere mensen erbij zijn, en om zeker te zijn dat niemand hem gaat beschuldigen dat hij wat diepere gevoelens voor je koestert, gaat hij je lastigvallen... dat doe je toch niet met iemand waar je verliefd op bent Ik opper maar iets, denk er eens over na...
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
en zelfs dat hoeft niet met opzet te zijn.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Fijn dan dat hij het toch nog opgepakt heeft! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Ik misbruik het forum even als persoonlijke Klaagmuur Verwijderd | 8 | 21-06-2012 17:20 | |
De Kantine |
The Vampire Saaieries 704 Verwijderd | 500 | 29-09-2009 20:40 | |
Verhalen & Gedichten |
Stelling. Raakvlak | 109 | 31-08-2004 16:15 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
sluierverbod (betoog) Nederlands bayirgul | 12 | 26-03-2004 10:59 | |
Liefde & Relatie |
Wie moet nou eigenlijk wie opvoeden??? SuperSanne | 18 | 09-04-2003 14:20 | |
Liefde & Relatie |
Wat zoek jij in 'n vriend/vriendin? Methuselah | 81 | 24-01-2003 00:29 |