Advertentie | |
|
![]() |
|
bij ons is het echt supersaai!!!
niemand doet wat en die vent lult super saai uit zijn nek... we moeten kijken naar plaatjes van de grieken en romeinen en zeggen van welke tijd het is, waaraan je dat ziet en verder moet je bij bijv. schilderijen enzo kijken waarmee het gemaakt is en op wat voor drager... nou, echt niks aan hoor!
|
Verwijderd
|
Wij behandelen verschillende stromingen door middel van katernen. Die heten History en zijn echt zo heel story/weekend/privé-achtig.. wel simpel.. en onze leraar is heel koel, en vertelt heel veel.. nu zijn we bezig over de jaren 60 en 70, allemaal die muziek luisteren enzo.. das heel leuk!!
|
![]() |
|
![]() |
Nouw
![]() Op ons boek (ook de bespiegeling) staat dat CKV2 t belangrijkste profielvak van C&M is, maar wij hebben t maar 1 uurtje per week en we leren echt geen reet. Hoe zit dat bij jullie??
|
Verwijderd
|
Wij hebben het boek "De Bespiegeling". We doen allerlei stromingen. Omdat ik havo doe hoef ik alleen maar de 19de en 20ste eeuw (nou ja, alleen maar). Op vwo doen ze alles.
Nu zijn we bezig met massacultuur, dat is best wel leuk. Allemaal geinige muziek uit de jaren '60-'70. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
vragenlijst over ckv Verwijderd | 7 | 08-03-2004 05:52 | |
Algemene schoolzaken |
Weg met CKV! davidjoost | 52 | 04-03-2004 14:39 | |