ik doe nu dus vmbo en in de 3de is nu veel verranderd, zo heb je nu toetsen weken, met toetsen die 3 x tellen, keej dat heeft elke school en ieder niveau maar meestal is het zo dat je dan de toetsen hebt en verder geen extra huiswerk meer en de week daarvoor en daarna geen veel toetsen en vaak is t zo dat behalve de lessen dat je de toetsen hebt, dat de rest uitvalt, maar nu hebben wij dus toetsen+ so-tjes+ ander huiswerk + 33 uur school. Das wel erg veel vind ik, nu heb je dus geen toetsenweken meer maar gewoon elke week toetsen, en af en toe wel een toetsenweek maar wel met evenveel huiswerk en lessen, het is dus een stuk lastiger geworden en daarbij, moeten we heeeel veel werktukken maken!
voor nederlands al 8 en voor engels ook, dan nog 2 practische opdr88 1 handelingsopdracht 4 grote ckv werkstukken, zelfs voor gym al 3 werkstukken, en dan krijg je dus nog eens de andere werkstukken

van de andere vakken wat natuurlijk ook al wel snel zon 3 a 4 per jaar telt.
Ik zelf vind t echt gigantisch veel hoor aangezien ik wel iets van 4 overhoringen per dag heb, en 1 werkstuk sowieso per week moet inleveren.
en owjah elk cijver telt vanaf nu gelijk mee voor je examen, daar ben je in de 3de dus al veel mee bezig.
dus nu zou ik graag reacties willen van jullie nl...
-hebben jullie ook zoveel?
- is het bij jullie ook meer geworden nu jullie in de 3de zitten en theoretisch doen.
-kortom wat vinden jullie ervan, is het leerwerk en aantal werkstukken niet te veel geworden?
i kzou graag reacties willen hebben van mensen die ook (3) vmbo (theoretisch/gemengd) doen! Verder ist nie zo dat t niveau te hoog gegrepen is hoor want de stof snap ik wel, ik vind het alleen te veel!
knuff Gwenny