![]() |
|
Hallo leden,
Weet niet of het topic op deze plaats thuis hoort, maar kon geen betere plaats vinden. Zat te twijfelen tussen hier en sport. Mocht het niet goed staan dan hoor ik het graag, en dan ook graag verplaatsen. Het probleem is het volgende. Ik korfbal al z'n 12 jaar. Het is een leuke sport daar niet van, maar er zit toch iets wat mij niet goed zit. Sinds 2 jaar hebben wij binnen onze vereniging kunstgras gekregen van de gemeente. Deze is overigens ingestrooid met rubberkorrels. De thuiswedstrijden worden op kunstgras gespeeld en de meeste (niet alles) wordt op gewoon natuur gras gespeeld. Ik heb kunstgrasschoenen met kleine nopjes, zie hieronder. http://www.perrysport.nl/product/sch...nike/zoek_yes/ Op gewoon gras speel ik op voetbalschoenen. De worden ook gewoon gebruikt met de sport voetbal. Mijn probleem is dit: Elke keer als ik speel op andere schoenen, dus ene week kunstgras andere week natuurgras heb ik elke keer last van blaren. Wat kan ik hieraan doen om het volgende keren te voorkomen? En hoe kan ik er nu het best mee omgaan komende week. Alvast dankt voor het lezen, en ik hoop dat iemand mij hier mee kan helpen. Met vriendelijke groeten, Brands
||
Citaat:
![]() Bedankt voor de tips iedereen ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #64 deel 2 Verwijderd | 266 | 12-12-2009 15:45 | |
Psychologie |
Lucht je hart topic deel 129! Verwijderd | 495 | 28-05-2008 15:11 | |
Lichaam & Gezondheid |
Ontstoken (?) teen Poeperd | 7 | 06-12-2005 14:14 | |
Lichaam & Gezondheid |
Wat heb je nou altijd al willen weten over het menselijk lichaam? Verwijderd | 498 | 19-12-2004 09:34 | |
Verhalen & Gedichten |
Philip cottoncandy | 7 | 18-01-2003 13:46 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nederland in verval.... TefnachT | 101 | 22-08-2002 00:01 |