Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-11-2009, 05:48
Verwijderd
En dan hopen dat iemand het lijstje nog kan quoten...
Spelleiders..?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-11-2009, 08:01
Tink*
Tink* is offline
Fb's wel.

1. JasperJD
2. Lucky Luciano (evilziener)
3. Allure
4. Archont (leerlingverrader)
5. grl
6. Absinthe
7. Wammus (ziener)
8. VeGs
9. Abzg
10. Batave
11. fizzle-fluffy (dorpeling/geliefde)
12. flyaway (verrader)
13. ggcy8 (dorpeling)
14. testout.com/barabas
15. Trophus
16. Toddish
17. Kleinmeisje (weerwolf/geliefde)

Blauw: Opgehangen tijdens hangronde
Rood: Opgegeten tijdens eetronde
Oud 28-11-2009, 08:57
Verwijderd
Zie hier de reden dat ik bovenaan in het stemlijstje wou staan
Met citaat reageren
Oud 28-11-2009, 09:59
Batave
Batave is offline
Okee, er zijn voor mij drie verdachten:
JasperJD
Grl
Azbg,

eerst even kijken wat de wolfjes doen.
Oud 28-11-2009, 10:11
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Zie hier de reden dat ik bovenaan in het stemlijstje wou staan
Zij zeiden juist dat dat misschien wel een wolf zou zijn hoor.. Maar ik vind het best, in mijn definitieve lijstje stond je ook bovenaan. In m'n lijstje schrijf ik normaal gesproken wel alleen maar definitieve stemmen op, dus als je in het lijstje wil en het een voorlopige stem is, zet er dan bij als je het wel gePM'd hebt. Er zijn zoveel mensen die continu van stem wisselen dat het anders te rommelig wordt.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2009, 12:40
Verwijderd
*kuch* wie had alweer de geliefde te pakken *kuch*
Met citaat reageren
Oud 28-11-2009, 13:05
Bright Blue
Bright Blue is offline
Citaat:
Toddish
Trophus

Grl
Absinthe

Abzg
JasperJD
Grl
kleinmeisje (weerwolf)
Batave

Kleinmeisje
Barabas
Abzg
VeGs
Absinthe
Allure

Trophus
Fizzle-fluffy
Toddish

Niet gestemd: Abzg

Uitslag: Kleinmeisje
Oke, het stemlijsjte is best logisch Al denk ik dat er meer(dere) wolven zitten onder het stemlijstje van mij.

Ik ga volgende ronde voor JasperJD
Oud 28-11-2009, 13:09
Lorelei
Lorelei is offline
Archont: doden praten niet

Ik wacht nog even af wat de wolven doen.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2009, 15:49
Verwijderd
Ik denk op het moment dat Grl en Abzg wolven zijn. En daarbij... Trophus, denk ik.
Want als Fizzle en Kleinmeisje slim zijn geweest, probeerden ze de wolven eruit te spelen. Fizzle heeft volgens mij meerdere keren op Trophus gestemd. En ook geprobeerd anderen mee te krijgen om op hem te stemmen.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2009, 16:15
VeGs
VeGs is offline
Citaat:
Ik denk op het moment dat Grl en Abzg wolven zijn. En daarbij... Trophus, denk ik.
Want als Fizzle en Kleinmeisje slim zijn geweest, probeerden ze de wolven eruit te spelen. Fizzle heeft volgens mij meerdere keren op Trophus gestemd. En ook geprobeerd anderen mee te krijgen om op hem te stemmen.
Ben het met je eens dat, als ze slim zijn geweest, ze probeerden om de wolven er uit te spelen. Maar ik ben er nog niet over uit, of ze dat ook gedaan hebben. Juist kleinmeisje probeerde heel erg de aandacht af te leiden van Grl, en later stemde ze op Archont.

Maar ik ben het niet met je eens dat Abzg wolf is. Zie deze post hier:

Citaat:
KUT mensen ik heb iets heel doms gedaan!

Ik ben vergeten te stemmen!
Als ze wolf is, wist ze wie haar medewolven waren. Dan wist ze dus ook, dat kleinmeisje er direct uit zou vliegen.
Tactisch gezien, zou het dus vrij dom zijn om te gaan roepen dat ze vergeten was te stemmen. Het komt veel beter over om als wolf op je medewolf gestemd te hebben. Zelfs als er gelijkspel was gekomen, had dat niet op haar hoeven wijzen.

En ze gaf aan dat ze niet gestemd had, vóór kleinmeisje er uit ging. Dus nee, ik denk niet dat Abzg wolf is.

Daar komt nog bij dat die hele theorie dat Abzg wolf is, omdat ze als eerste op kleinmeisje gestemd zou hebben, ook niet heel sterk is.
Aangezien de eerste die kleinmeisje uberhaupt verdacht en in de picture bracht, ikzelf was... Dus dan zou ik wolf zijn, volgens die theorie.
Maar goed, volgens mij denkt Barabas dat ook.

Citaat:
Toddish
Ik zie niet in waarom ik verdacht ben omdat ik mijn stem gebruikte om fizzel te willen redden. toen ik keek was er een verschil van één persoon toen ik mijn stem veranderde werd dat een verschil van twee stemmen.
In dat geval heb je je stem dus vóór half 9 gewijzigd, en alsnog niet aangegeven in het topic. Dat alleen al is verdacht. Zeker omdat je het pas bekend maakt nadat ik berekend heb dat er maar maximaal één wolf in dat rijtje kan staan.
Nu kleinmeisje inderdaad wolf blijkt, ga ik hierna op jou stemmen. Misschien heb je gelijk, maar als je wolf bent, kunnen we er 4 mensen mee uitsluiten. En dat zou behoorlijk interessant kunnen zijn.

Deze quote is trouwens ook nog wel interessant:
Citaat:
Archont
Aan de ene kant heb je wel weer gelijk grl.

Ik vind trophus raar posten en veel aannames maken.

Mijn verdachtenlijstje:

grl
trophus
fizzle fluffie
Ik vermoed dat hij één wolf noemt. Maar niet twee. Dus ik denk niet dat grl én Trophus allebei wolf zijn.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2009, 16:43
VeGs
VeGs is offline
Oké Toddish, leg dit even uit; graag mét tijden er bij.

Citaat:
Toddish
Ik heb vandaag geen tijd om opnieuw te posten en zal dus nu mijn besluit moeten nemen. Ik blijf bij Trophus. Heb me niet voldoende ingelezen om met een onderbouwde beredenatie te komen.
Dit zeg je om 12.49. Maar blijkbaar heb je later wel degelijk kans gehad om opnieuw te posten? Dan ben ik benieuwd hoe laat...

Bovendien maakte jouw stem deze stand:

Hangronde 3

Fizzle Fluffy
Archont
Trophus

Trophus
Toddish

abzg
JasperJD

Archont
kleinmeisje

Waarom ben je dan niet gelijk voor Archont gegaan als je Fizzle niet verdacht vond?
Maar vooral: er is de hele avond geen enkel punt geweest waarin je het aantal stemmen voor Archont tegenover het aantal stemmen van fizzle hebt kunnen vergroten van 1 stem naar 2 stemmen, wat je hier zegt:

Citaat:
Toddish
Ik zie niet in waarom ik verdacht ben omdat ik mijn stem gebruikte om fizzel te willen redden. toen ik keek was er een verschil van één persoon toen ik mijn stem veranderde werd dat een verschil van twee stemmen.
Archont heeft namelijk, tot half 9, niet eenmaal in het topic meer stemmen gehad dan de rest. Hij heeft alleen eenmalig gelijk gestaan met Fizzle, en daarna stemde Grl alweer op Fizzle. Je hebt hooguit gelijkspel kunnen maken, maar je eerste uitleg zegt duidelijk dat je de kans op gelijkspel wilde verminderen.
Zoals je nu zegt wat je gedaan hebt, is simpelweg niet mogelijk.

Zag overigens later dat zowel kleinmeisje als fizzle voor thropus gaan... Als ze wolven wilden pakken, komt hij wel het meest naar voren, idd... Ben eventueel bereid om Grl nog even te laten schieten voor Thropus.

Maar ik ga eerst voor Toddish; het levert veel informatie op , wat hij ook is.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2009, 19:59
Spelleider
Spelleider is offline
Het tiende bedrijf – Een broodje naar z'n grootje

Toddish kon zichzelf wel voor zijn hoofd slaan, hij had zich wel erg vergist door te denken dat Kleinmeisje de dader van dit alles was. Het was ook nog maar een kind geweest, dom en onwetend. Dit was al de zoveelste moord en het werd hem nu wel een beetje heet onder de voeten. Hij besloot om zijn onrust met iemand te delen. Op de gang kwam hij Allure tegen en dat leek hem de meest geschikte figuur om van gedachten mee te wisselen. Ze had zichzelf nogal afzijdig gehouden, maar dat betekende niet dat ze niet in opstand wilde komen als dat nodig was. Het leek wel of de spelers van het stuk vervloekt waren, één voor één vielen ze bij bosjes. Toddish was bijna zover dat hij het stuk uit wilde stappen maar Allure overtuigde hem te blijven. ‘Dat kun je niet maken Toddish,’ zei ze, ‘we hebben maanden gerepeteerd. Niet alleen dat, maar wil jij weglopen en je collega’s de rug toe keren? Mooi schandaal zal dat zijn, acteur verlaat stuk door moordenaar. Ik zie de krantenkoppen al helemaal voor me. Nee, je moet blijven en ertegen vechten. Die schurk vinden en hem grijpen voordat hij niets nieuws probeert.’ Toddish vond dat Allure gelijk had, hij was niet laf. Hij had alleen geen idee waar hij zou moeten beginnen met zoeken. Hij wist zeker dat de moordenaar niet zou stoppen en dus nog ergens achter de schermen rondzwierf. Misschien was hij op dit moment hen wel aan het begluren. Toddish kreeg de kriebels van dat idee. Allure was gelukkig de perfecte vrouw om hem gerust te stellen, ze had zoveel levenservaring.

Ondertussen liep Barabas nietsvermoedend het cateringhok binnen. Van al dat gedoe had hij honger gekregen. Hij was net aan tafel gaan zitten en nam een hap van zijn worstenbroodje, toen hij aan de achterste tafel een persoon in het zwart zag zitten. Hadden ze het daar niet de hele tijd over? De persoon in het zwart was duidelijk zichtbaar, maar hij of zij had een masker op met een grote neplach. Barabas huiverde. Moest hij op de figuur afgaan? Dan zou die vast en zeker weglopen. Waarom zat ie daar in de eerste plaats? Was hij soms de volgende? Zat de figuur te wachten tot hij dood zou neervallen? Barabas slikte en keek naar zijn aangevreten worstenbroodje. Het zou toch niet…. Hè wacht.. worstenbroodje? Barabas deed het broodje van elkaar en zag toch echt een worst liggen. Hij had om een kaasbroodje gevraagd. Toen hij weer opkeek was de zwarte figuur verdwenen. Barabas liep naar de cateraar om te zeggen dat hij het verkeerde broodje had gekregen. ‘Hé gozer, ik had een kaasbroodje besteld, geen worstenbroodje.’ ‘Sorry meneer.. eh mevrouw.. eh.. eh.. sorry, ik heb waarschijnlijk uw bestelling verwisseld,’ stamelde de cateraar. Op dat moment klonk er een harde klap in de gang naast de catering. Barabas en de cateraar renden er naartoe. Op de grond lag één van de geluidsmannen met een kaasbroodje in zijn hand waar net een hap uit was genomen.

Spoiler
Oud 28-11-2009, 20:15
Toddish
Toddish is offline
Tja je hebt gelijk het is allemaal wat vaag. Ik kan er eigenlijk weinig tegen in brengen. Wel kan ik uitleggen hoe het tot stand gekomen is. Ik ben bestuurslid van mijn studie vereniging en had die avond een filmavond. Daar ging de nodige tijd en zorg in zitten dat ik vergeten was op te stemmen. Dus in de pauze van de flim ben ik naar ons bestuurshok gegaan om nog snel te stemmen. Met een vluchtige blik zag ik dat het close was tussen archont en Fizzle. Ik heb mijn stem op Trophus (die toch niet de dood zou vinden) gewijzigd naar een stem op archont waardoor de kans op zijn dood veel groter zou zijn.

Als eerlijke dorpsbewoner heb ik gereageerd op de oproep van vegs om eerlijk te zijn over het stemgedrag zodat er nuttige informatie naar boven zou komen. Waarom zou ik anders mij zelf verdacht maken door een stemwijzing, waar nooit iemand achter zou zijn gekomen, bekend te maken?

Edit: goeie tovernaar! Of domm wolfjes die niet zijn gaan stemmen.
Oud 28-11-2009, 20:27
VeGs
VeGs is offline
Goeie tovenaar indd. Mijn gok is dat de wolven twee keer dezelfde persoon probeerden te eten in de veronderstelling dat ze de bane hadden, terwijl de tovenaar in werkelijkheid er twee keer achter zat.

Citaat:
Tja je hebt gelijk het is allemaal wat vaag. Ik kan er eigenlijk weinig tegen in brengen. Wel kan ik uitleggen hoe het tot stand gekomen is. Ik ben bestuurslid van mijn studie vereniging en had die avond een filmavond. Daar ging de nodige tijd en zorg in zitten dat ik vergeten was op te stemmen. Dus in de pauze van de flim ben ik naar ons bestuurshok gegaan om nog snel te stemmen. Met een vluchtige blik zag ik dat het close was tussen archont en Fizzle. Ik heb mijn stem op Trophus (die toch niet de dood zou vinden) gewijzigd naar een stem op archont waardoor de kans op zijn dood veel groter zou zijn.

Als eerlijke dorpsbewoner heb ik gereageerd op de oproep van vegs om eerlijk te zijn over het stemgedrag zodat er nuttige informatie naar boven zou komen. Waarom zou ik anders mij zelf verdacht maken door een stemwijzing, waar nooit iemand achter zou zijn gekomen, bekend te maken?
Nja, ik weet niet wat ik er van moet denken. Dit klinkt al een stuk duidelijker dan je vorige verhalen, waarbij je opmerkingen gewoon niet klopten. Maar wat ik eerder al zei: een reden om er over te liegen, is dat je er mensen weer mee verdacht maakt.
Was het bij 5 stemmen gebleven, dan waren de overige spelers die op Archont gestemd hebben sowieso onschuldig, nu Kleinmeisje indd wolf bleek.

Dus daarom wil ik wel heel graag weten of je de waarheid spreekt.
Maar naast jou wil ik Thropus en Grl ook nog wel hangen.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2009, 20:42
Verwijderd
Hell yeah!
(ghehe, eerst hun evilziener opeten, en nu al twee keer mishappen )

Ik ben er denk ik voor om morgen Grl te hangen, want daar zijn de meeste feitelijke aanwijzingen voor.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2009, 20:52
Toddish
Toddish is offline
Was geen leugen, er was gewoon geen tijd om een post te maken.
Oud 28-11-2009, 22:04
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Het is uit het stemlijstje niet echt duidelijk wie er nou opgehangen is en wie er nou doodgegaan is door liefdesverdriet; kleinmeisje of ik?

Wel jammer dat het deze wending heeft moeten nemen, het ging zo goed, wij samen! Maar behalve geliefde ben ik bovenal dorpeling, dus: zet hem op, lieve dorpelingen!
Met citaat reageren
Oud 28-11-2009, 22:14
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Het is uit het stemlijstje niet echt duidelijk wie er nou opgehangen is en wie er nou doodgegaan is door liefdesverdriet; kleinmeisje of ik?

Wel jammer dat het deze wending heeft moeten nemen, het ging zo goed, wij samen! Maar behalve geliefde ben ik bovenal dorpeling, dus: zet hem op, lieve dorpelingen!
Er waren geen stemmen op jou. Dus het lijkt me duidelijk
Met citaat reageren
Oud 28-11-2009, 22:20
Spelleider
Spelleider is offline
Nou ja, het had stiekem gekund natuurlijk, maar Kleinmeisje werd opgehangen en Fizzle stierf aan liefdesverdriet.
Oud 29-11-2009, 01:00
Allure
Allure is offline
Gaat goed zo!
Met citaat reageren
Oud 29-11-2009, 09:15
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
grl schreef:
Ik vind op zich trophus, toddish, jasperjd en abzg niet eens zo'n heel slecht wolvenlijstje
Ik heb vandaag weinig tijd om dit topic bij te houden want ik ga m'n verjaardag vieren. Ik stem deze ronde op Toddish.
Misschien dat ik later nog online ben om even in dit topic te spieken maar ik ga m'n stem niet meer wijzigen, ook niet uit lijfsbehoud. Ik lees vanavond wel of ik het overleefd heb of niet.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2009, 10:25
Verwijderd
Ik ben nog niet zo overtuigd van Toddish´ wolfzijn, zeker niet nu Grl op hem ´stemt´.

Ik ga dus voor Grl en ik hoop dat er mensen meegaan. Belangrijkste reden hiervoor is dat Archont onze aandacht van haar probeerde af te leiden. Daarnaast stemde natuurlijk Flyaway op haar in de eerste ronde.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2009, 10:32
Toddish
Toddish is offline
Ik wacht eerst even af, wie wat gaat doen, als ik uit lijfsbehoud moet stemmen zal ik dat doen. Anders zal mijn stem naar Trophus blijven gaan.
Oud 29-11-2009, 10:35
Toddish
Toddish is offline
Hangronde (4?)

Toddish
Grl

Grl
Absinthe
Barrabas

JasperDJ
Abzg

Laatst gewijzigd op 29-11-2009 om 14:22.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2009, 11:17
Spelleider
Spelleider is offline
De uitslag kan vanavond verlaat zijn, want ik weet niet hoe laat ik weer thuis ben. Dan weten jullie dat alvast!
Oud 29-11-2009, 12:03
Batave
Batave is offline
Of een geweldige tovenaar of een keer bane, een keer tovenaar. Het lijkt me het laatste.
Oud 29-11-2009, 12:46
Bright Blue
Bright Blue is offline
Citaat:
Hangronde (4?)

Toddish
Grl

Grl
Absinthe
Hangronde 5
Oud 29-11-2009, 12:55
Bright Blue
Bright Blue is offline
Doet allure ook nog mee! Ligt het aan mij of heb ik haar helemaal niet zoveel zien posten?
Oud 29-11-2009, 12:56
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Doet allure ook nog mee! Ligt het aan mij of heb ik haar helemaal niet zoveel zien posten?
Allure post nooit veel in WW spellen of ze nou goed of slecht is

Btw Trophus heb ik al lang niet meer iets zien posten zelf niet zijn stem hij staat nu bij mij bovenaan!
Oud 29-11-2009, 13:14
Bright Blue
Bright Blue is offline
Ik vind dat Tropus en Toddish nooit meer samen mogen mee doen in het weerwolf spel, tenzei één van hun een andere naam doet. Want voor een dislect zijn ze heel moeilijk te onderscheiden.. Ik heb bijna het hele spel gedacht dat ze 1 waren
Oud 29-11-2009, 13:59
Bright Blue
Bright Blue is offline
Hier zijn even alle hangrondes met commentaar van mezelf er bij.

Hangronde 1

Spoiler

JasperJD: Staat veilig.
Allure: -
Grl: Zou de 2e wolf in het rijtje kunnen zijn
Absinthe: Zou een hele domme wolf zijn om te switsen naar flyaway. Dus ik denk dat absinthe sowieso geen wolf is
VeGs: Heeft niet gestemd deze ronde
Batave: -
Testout.com/barabas: -
Tropus: Stem niet laten weten in het forum
Toddish: Staat veilig

Hangronde 2

Spoiler

JasperJD: Lastig.. Het stond 3-2 toen jasperJD er bij ging staan, wat vrij logisch zou zijn en dan kan je er als wolf ook wel bij komen staan. Tenzei grl wolf is wat ik denk. Dan zou het 2-2 zijn en dat zou jasper weten. Dus hier hebben we een probleem: Het zou heel dom zijn als ze allebei wolf waren.
Allure: Valt alweer weinig over te zeggen
Grl: Komt hier vrij positief mee weg.
Absinthe: Verdenk ik niet.
VeGs: Verder ik ook niet zo.
Batave: -
Testout.com/barabas: Heeft niet gestemd?
Tropus: -
Toddish: -

Hangronde 3

Spoiler

JasperJD: Vanaf hier begin ik jasper heel erg verdacht te vinden. Want ik weet van mezelf dat ik geen weerwolf ben, dus dat zijn theorieen nergens op slaan.
Allure: -
Grl: Aangezien er nog een wolf in het rijtje van Fizzle moet zitten, kan jij dat heel goed zijn.
Absinthe: Staat ook onder het rijtje van Fizzle.
VeGs: Niet verdacht
Batave: Niet zo verdacht
Testout.com/barabas: Niet zo verdacht
Tropus: Staat onder rijtje van Fizzle, dus verdacht.
Toddish: Opzich niet zo heel erg verdacht. Staat bij een mogelijke wolf..

Hangronde 4

Spoiler

JasperJD: Is nog steeds mijn hoofdverdachte.
Allure: Niet zo heel erg verdacht, is vooral heel erg stil. En dat maakt haar juist verdacht.
Grl: Vind ik ook verdacht, maar is niet mijn hoofdverdachte meer. Als ze weerwolf was wist ze dat JasperJD het ook was dus dat het vrij dom zou zijn ook bij mij te gaan staan. Nee, ik denk niet dat JasperJD én Grl samen wolf zijn.
Absinthe: Verder niet verdacht
VeGs: Verder ook niet verdacht, post goede theorieen! (as always)
Batave: Zou als weerwolf zeine niet zo stemmen denk ik.
Testout.com/barabas: Niet heel verdacht, maar ik pleit hem niet vrij.
Tropus: Staat veilig, en dat vind ik verdacht.
Toddish: Ik weet niet zo goed wat ik van toddish moet denken.

Fizzle Fluffy heeft aangezien ze geliefden was met kleinmeisje, zeer waarschijnlijkj ook op mij gestemd. Maargoed, dat maakt niet zo veel uit volgensmij.

Ik ga vanavond voor JasperJD. Ik ben er bijna zeker van dat hij een wolf is.

Laatst gewijzigd op 29-11-2009 om 14:27. Reden: Batave en Toddish
Met citaat reageren
Oud 29-11-2009, 14:08
Verwijderd
Net stukje
Ik vind jasper en grl verdacht, maar grl verdachter. Ga ook voor grl, en geef stem nu door.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2009, 14:08
Batave
Batave is offline
Hangronde 4 heb ik op jou gestemd.
Oud 29-11-2009, 14:12
Bright Blue
Bright Blue is offline
Citaat:
Hangronde 4 heb ik op jou gestemd.
Oke, ik heb het bij gewerkt

Als ik nog meer fout heb gedaan, in de stemlijstjes bijvoorbeeld, dan moeten jullie het maar even zeggen hoor.
Oud 29-11-2009, 14:13
Verwijderd
Hm, nou, we gaan niet bepaald de boeken in als het best samenwerkende dorpelingenteam ooit.
Lekker verdeeld weer.
Omdat ik het idee heb dat ik niemand mee ga krijgen op Grl, ga ik met degene mee die ik het minst verdenk, op degene die ik, na Grl, het méést verdenk. Ik stem dus, net als JasperJD, op Trophus. Hij werd het meest genoemd door het geliefdenkoppel, waarvan er één wist wie de wolven waren en die er waarschijnlijk uit wilde werken. Daarnaast post hij vreemd, heb ik nu al een hele tijd niets meer van hem gelezen en stemt hij zonder (fatsoenlijke) redenen.

Trophus it is, dus.
Oh wait, Barabas stemt ook op Grl. Dan blijf ik ook bij Grl, want Barabas verdenk ik al helemáál niet. En Grl was ook mijn eerste keus. De tekst hierboven mag je als niet getypt beschouwen.

Grl it is, dus.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2009, 14:20
Bright Blue
Bright Blue is offline
JasperJD
1. Abzg
9. Allure

Toddish
2. VeGs
3. Grl
8. Tropus

Grl
4. Absinthe
7. Barabas
10. Batave

Tropus
5. Toddish
6. JasperJD

Laatst gewijzigd op 29-11-2009 om 18:35. Reden: +Tropus en de rest
Met citaat reageren
Oud 29-11-2009, 14:22
Verwijderd
abzg, lees eventjes goed.
Citaat:
absinthe schreef:
Oh wait, Barabas stemt ook op Grl. Dan blijf ik ook bij Grl, want Barabas verdenk ik al helemáál niet. En Grl was ook mijn eerste keus. De tekst hierboven mag je als niet getypt beschouwen.

Grl it is, dus.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2009, 14:22
Bright Blue
Bright Blue is offline
Citaat:
Hm, nou, we gaan niet bepaald de boeken in als het best samenwerkende dorpelingenteam ooit.
Lekker verdeeld weer.
Omdat ik het idee heb dat ik niemand mee ga krijgen op Grl, ga ik met degene mee die ik het minst verdenk, op degene die ik, na Grl, het méést verdenk. Ik stem dus, net als JasperJD, op Trophus. Hij werd het meest genoemd door het geliefdenkoppel, waarvan er één wist wie de wolven waren en die er waarschijnlijk uit wilde werken. Daarnaast post hij vreemd, heb ik nu al een hele tijd niets meer van hem gelezen en stemt hij zonder (fatsoenlijke) redenen.

Trophus it is, dus.

Grl it is, dus.
Haha, ik zou er net wat van zeggen
Als ik niemand op Jasper kan mee krijgen, stem ik ook op grl.
Oud 29-11-2009, 14:24
Bright Blue
Bright Blue is offline
Citaat:
abzg, lees eventjes goed.
Jaja ik ben bezig
Oud 29-11-2009, 14:24
Toddish
Toddish is offline
Citaat:
Hangronde (5)

Toddish
Grl
Trophus
Vegs (dacht ik??)

Grl
Absinthe
Barabas
Toddish
Batave
Abzg

JasperDJ
Abzg
Allure
Hangronde 4 heb ik gestemd op trophus.

Laatst gewijzigd op 29-11-2009 om 19:02.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2009, 14:27
Verwijderd
Ik vind die stemlijstjes van Abzg maar misleidend overigens. Tuurlijk dacht ik even te gaan wijzigen, maar feitelijk had ik vammorgen of half 12 ofzo mijn stem op Grl al doorgegeven. Nu sta ik ineens als '9e stemmer', terwijl ik uiteindelijk dus helemaal niet gewijzigd heb.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2009, 14:27
Bright Blue
Bright Blue is offline
Oke, je staat er dit keer goed bij.
Oud 29-11-2009, 14:28
Bright Blue
Bright Blue is offline
Citaat:
Ik vind die stemlijstjes van Abzg maar misleidend overigens. Tuurlijk dacht ik even te gaan wijzigen, maar feitelijk had ik vammorgen of half 12 ofzo mijn stem op Grl al doorgegeven. Nu sta ik ineens als '9e stemmer', terwijl ik uiteindelijk dus helemaal niet gewijzigd heb.
Oke, zal ik het gewoon maar weer veranderen dan? moet ik je dan voor of na barabas zetten?
Oud 29-11-2009, 14:31
Verwijderd
Nou ja, vóór, denk ik. Ik vind die cijfertjes ervoor ook vaak maar verwarrend. Mensen moeten het topic gewoon goed lezen, vaak kloppen die cijfertjes sowieso niet echt, omdat iemand misschien als eerste een naam genoemd heeft, maar pas als één van de laatste echt 'definitief' gezegd heeft erop te stemmen. Maar goed, dat is mijn mening.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2009, 15:32
trophus
trophus is offline
Ik ga wederom voor toddish, ik vind de "consequent op iemand stemmen zonder reden totdat anderen haar volgen" tactiek raar en ik durf te wedden dat haar stem niet eens doorkomt
Oud 29-11-2009, 17:33
Allure
Allure is offline
Ik heb op Jasper gestemd, ik vertrouw hem niet en Fizzle heeft hem genoemd.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2009, 18:05
Bright Blue
Bright Blue is offline
Oke, mensen er moet wat veranderen. Zo maken we het de wolven wel heel gemakkelijk.
Oud 29-11-2009, 18:15
Toddish
Toddish is offline
Er zijn nog stemmen, vegs, barabas en batave. Zij moeten het verschil maken.
Oud 29-11-2009, 18:17
Batave
Batave is offline
Ik denk dat ik toch op Grl ga stemmen, ik dacht vanaf het begin al dat ze niet helemaal te vertrouwen is.
Oud 29-11-2009, 18:46
Bright Blue
Bright Blue is offline
Oke ik stem op Grl.
Reageren

Regels voor berichten