Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-06-2006, 13:52
redlily
redlily is offline
heb een vraagje...
Ik ben nog steeds verliefd op mijn ex..
er is heel veel gebeurd tussen ons maar ik zal jullie dat besparen hij heeft het uitgemaakt en heeft me heel erg gekwets met veel dingen.
hij had2 dagen na ons weer een nieuwe vriedin wat ook een van de reden was dat het uit ging tussen ons.. ik heb egt het gevoel dat hij en ik iets speciaals hadden en ik kan hem maar niet vergeten. kortom ik wil hem trug...
het is nu uit met zijn vriedine en hij is er best kapot van.. we hebbe twee weken geleden een paar smsjes gestuurd maar meer heb ik hem nog niet gesproken..
zou ik hem bellen? of kom ik dan wanhopig over?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-06-2006, 14:04
Verwijderd
Ik zou het niet doen. Hij wou jou niet meer, hij wou iemand anders. Als hij echt zo gek op jou was geweest, dan was dat niet gebeurd. Dan was hij bij jou gebleven. Ik kan me goed voorstellen dat je hem nog steeds mist en terug wil, ik heb die dingen ook meegemaakt.. maar het heeft mij altijd goed geholpen hard voor mezelf te zijn en me erover heen te zetten. Tuurlijk kost dat tijd en is dat niet zo makkelijk, maar ik zou het toch proberen.

Want hij maakte het uit met jou voor dat andere meisje. Was hij er toen ook zo kapot van dat het uit ging met jou? Ik geloof daar niks van, want anders was hij wel bij je gebleven. Maar nu is hij er wel erg kapot van dat het uit is met dat andere meisje. Blijkbaar was hij erg gek op haar. Wat wil je nu dan bereiken door hem te bellen? Wil je kijken of je nog een kans maakt bij hem? Ik denk dat dat het alleen maar moeilijker maakt.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2006, 14:07
Kikkertje :D
Kikkertje :D is offline
Hmm, moeilijk...
Als hij je echt diep gekwetst heeft en onredelijk tegen je heeft gedaan, dan vraag ik me af of zo'n jongen het wel waard is om opnieuw iets te beginnen.
En vind jij alleen dat jullie iets speciaals hadden? Of voelt hij dat ook zo (en is ie dan wel oprecht?)
Met citaat reageren
Oud 15-06-2006, 14:33
Nienna*
Nienna* is offline
Hij heeft jou gekwetst in veel dingen, had meteen een nieuwe vriendin... denk eens even na, meisje. Jij verdient beter dan dit. Sta rechtop, ga door met je leven. Je moet hem niet terugwillen, want hij heeft het uitgemaakt en had bovendien meteen een nieuwe vriendin. Heb respect voor jezelf en eigenwaarde. Al weet ik heus wel dat dat moeilijk is...
Met citaat reageren
Oud 15-06-2006, 15:39
Amnesia
Amnesia is offline
Ik zou niet bellen, dat maakt het alleen nog maar moeilijker voor jou.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2006, 15:47
Verwijderd
Hij voelt zich nu rot omdat het uit is met dat andere meisje. Ik denk dat hij liever heeft dat zij belt, dan dat zijn ex belt met wie hij het uit gemaakt heeft.
Als hij echt contact (en misschien meer) wilt, zoekt hij je wel op.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2006, 15:49
Anaïs
Anaïs is offline
Inderdaad, ik zou ook niet bellen. Gewoon afwachten, als hij uit zichzelf wat meer smsjes stuurt, of zelf belt, dan zie je wel.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2006, 16:05
WolterB
WolterB is offline
Nee.

Het is uit tussen jullie, zal wel redenen hebben. Als het ooit weer wat wordt, kan dat weer jullie opbreken. Én hij heeft nu liefdesverdriet, waar je zeker geen misbruik van moet maken.
Oud 15-06-2006, 18:54
botervleug
botervleug is offline
Mis je hem? of mis je wat er tussen jullie zou kunnen zijn?

Ik zou je willen aanraden een half jaartje te wachten voordat je hem eventueel terug neemt.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten