Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-06-2006, 21:05
Mindfields
Mindfields is offline
een goede vriend van me geeft binnenkort een examen/afscheidfeestje (hij gaat een jaar naar Frankrijk). helaas kan ik daar niet bij zijn en hij baalt daar zelf enorm van, net als ik trouwens. om het toch een beetje goed te maken wilde een middag iets leuks met hem gaan doen. Heeft iemand tips? het moet wel een beetje betaalbaar zijn, dus niet meer dan zo'n 25 euro per persoon, maar wel iets wat hij niet vergeet en blijft herinneren als 'dat kreeg ik van / deed ik met / mn beste vriendin'.
Oud 23-06-2006, 21:15
Verwijderd
Wat wil je? Echt een activiteit (dan denk ik aan uhm.. dagje pretpark ofzo), of iets wat ook 'zelf te maken' is?
Ga naar een plek die veel voor hem, of jullie, betekent. Of waar hij graag is. Het bos waar jullie verstoppertje deden, het strand, zoiets.
Vantevoren zorg je dat je spullen bij je hebt om te picknicken, bij goed weer. Bij slecht weer gaan jullie ergens gezellig zitten, in een cafétje ofzo. Die morgen gaan jullie samen kletsend doorbrengen. 'S avonds gaan jullie uit in zijn favo tent (oid), en jij betaalt alles.
Misschien is het leuk om een soort van 'plakboek' voor hem te maken. Met foto's van jullie samen, van hem alleen en jou alleen en dingen die jou aan hem doen denken. Citaten of plaatjes van hem, die voor hem belangrijk zijn.

Ik roep maar iets.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2006, 22:29
Verwijderd
Gezellig samen dronken worden! En dat is vast wel haalbaar met 25 euro!
Met citaat reageren
Oud 23-06-2006, 22:29
Kikkertje :D
Kikkertje :D is offline
samen koken frans natuurlijk
Met citaat reageren
Oud 23-06-2006, 23:07
Mindfields
Mindfields is offline
Dagje pretpark zat ik ook al aan te denken.. Maar met trein erbij wordt dat natuurlijk vrij duur. Niet dat ik dat geld niet wil uitgeven, maar ik heb het gewoon niet.

Plakboek is ook wel leuk, we zijn al vrienden sinds klas 1... Maar helaas kom ik niet verder dan klassefoto's.
Oud 23-06-2006, 23:46
Verwijderd
Geef hem sowieso wat leuke foto's zeg ik, van jezelf of jullie samen. Ik ben zelf 7 maanden van huis geweest en foto's waren toch wel bezit nummer twee om bij me te hebben. Nummer één was een goed boek. Misschien is een goed boek wat? Kan je zelf er nog een klein stukje in schrijven voorin.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2006, 23:52
Verwijderd
Citaat:
Mindfields schreef op 24-06-2006 @ 00:07 :
Dagje pretpark zat ik ook al aan te denken.. Maar met trein erbij wordt dat natuurlijk vrij duur. Niet dat ik dat geld niet wil uitgeven, maar ik heb het gewoon niet.

Plakboek is ook wel leuk, we zijn al vrienden sinds klas 1... Maar helaas kom ik niet verder dan klassefoto's.
Je kan ook foto's aan zijn ouders vragen en die bij een fotowinkel foto van foto laten kopieëren en die dan combineren met jouw foto's. Misschien zitten er wel foto bij die een beetje op elkaar lijken (allebei op de schommel ofzo) dat staat dan wel leuk.
Beetje teksten erbij plakken en op een bladzijde een insteekhoesje maken voor een cd met muziek die je zelf hebt samengesteld.

Maar ja, misschien is dat wel heel erg 'vriendje en vriendinnetje'

Ik zou gaan voor het dagje weg
Met citaat reageren
Oud 24-06-2006, 02:16
Frostbite
Frostbite is offline
Geen idee hoe jullie hierover denken maar voor 15 euro heb je een portie paddo's.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2006, 07:42
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Hier staan ook een hele hoop tips

En kijk anders op http://www.ertussenuit.com of http://www.leukedingendoen.nl

(Die tip van een persoonlijk boek met tekst en van een eigen gemaakte CD of plakboek vind ik ook super )
Oud 24-06-2006, 10:10
Verwijderd
Citaat:
Dukko schreef op 23-06-2006 @ 23:29 :
Gezellig samen dronken worden! En dat is vast wel haalbaar met 25 euro!
Citaat:
Frostbite schreef op 24-06-2006 @ 03:16 :
Geen idee hoe jullie hierover denken maar voor 15 euro heb je een portie paddo's.
Inderdaad: als hij niet gay is, kan je best een middagje tanken/hasj roken/andere chemicaliën innemen in het Vondelpark of op een andere geschikte locatie. Ik zou me wel erg gay voelen met een plakboek, als ik die kerel was.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2006, 12:45
Magican
Magican is offline
Neuken?
Oud 28-06-2006, 10:52
Verwijderd
Citaat:
Magican schreef op 24-06-2006 @ 13:45 :
Neuken?
Niet zo he?
Met citaat reageren
Oud 28-06-2006, 15:24
Magican
Magican is offline
Citaat:
O Rly schreef op 28-06-2006 @ 11:52 :
Niet zo he?
Ik zou het wel een leuk cadeau vinden
Oud 28-06-2006, 18:40
Lynn
Lynn is offline
Ik weet niet waar jullie wonen (geen profiel gecheckt, sorry ), maar kanoën in de Biesbosch is echt leuk, als ik een vriendin van mij moet geloven. Zij is er laatst met haar vriend geweest, je kunt er een kano huren voor 2 of 4 uur en dan gewoon door dat hele gebied kanoën. Volgens mij was een kano voor 2 uur iets van €7, dus heb je nog geld over om daarna ergens te gaan eten/drinken/bios/wat dan ook. Via www.biesbosch.org vind je meer informatie, ook de prijzen enzo.
Reageren

Regels voor berichten