Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-06-2006, 23:28
SilverBlue
SilverBlue is offline
Ik heb geen probleem met mijn borsten maar met 1 van mijn tepels.

De rechterkant (vanuit mijn ogen) komt altijd mooi omhoog. Maar de linkerkant is altijd ingetrokken. Ik heb eens gelezen dat je ook moet op passen voor borstkanker want een ingetrokken tepel kan een klacht zijn. Maar ik voel geen bobbel. Voor de rest komt hij er wel uit als ik dus onder de warme douche sta (niet koud maar warm) en als mijn vriend echt heel erg zijn best doet.

Nu lijkt dit niet een heel groot probleem maar als ik een jurkje aan heb en mijn ene tepel staat helemaal uit en de andere is helemaal plat, hmja ik vind het wat een vreemd gezicht.

Is hier iets aan te doen of zijn er meer mensen die dit hebben ?

alvast bedankt

ps als ik het warm is zijn ze beide goed maar vooral als ik het koud heb staat er 1 op en de ander trekt zich helemaal terug
Oud 12-06-2006, 00:44
Mrs Mojo Risin
Mrs Mojo Risin is offline
Citaat:
SilverBlue schreef op 12-06-2006 @ 00:28 :
Voor de rest komt hij er wel uit als ik dus onder de warme douche sta (niet koud maar warm) en als mijn vriend echt heel erg zijn best doet.

Heb je wel eens onder een warme douche gestaan die niet warm was maar koud?
Oud 12-06-2006, 08:10
Gothic
Gothic is offline
heb je dit opeens gekregen of heb je dit al langer?
Oud 12-06-2006, 10:09
coopergirl
coopergirl is offline
Lijkt me geen klacht die bij borstkanker hoort. Althans, daar heb ik nog nooit van gehoord. Heb je er verder ook pijnklachten of is het puur uit esthetisch oogpunt? In dat laatste geval trek je een voorgevormde (T-shirt) BH aan.
Oud 12-06-2006, 10:22
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
coopergirl schreef op 12-06-2006 @ 11:09 :
Lijkt me geen klacht die bij borstkanker hoort. Althans, daar heb ik nog nooit van gehoord. Heb je er verder ook pijnklachten of is het puur uit esthetisch oogpunt? In dat laatste geval trek je een voorgevormde (T-shirt) BH aan.
Het is wel een klacht die bij borstkanker kan passen. Maar iets anders dan hier beschreven... ik zal wel ff een plaatje zoeken.

[edit] ik dacht dat we op college zo'n plaatje hadden gehad, maar ik kan het niet vinden...

Borstkanker is op haar leeftijd natuurlijk heel onwaarschijnlijk. Daarnaast klinkt dit meer gewoon als een ingetrokken tepel, zoals wel meer mensen hebben. http://www.sexwoordenboek.nl/tepel_ingetrokken.html

http://www.aventbaby.com/nl/overview..._niplette.html

zo kan het geopereerd worden: http://www.heelmeester.nl/ingrepen/c...kken_tepel.htm

Laatst gewijzigd op 12-06-2006 om 10:30.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2006, 10:40
SilverBlue
SilverBlue is offline
Nou het bovenste plaatje klopt als hij normaal staat bij mij. Mijn bovenste puntje is gewoon een gat en dan bedoel ik ook echt een gat. Zoals ik hier nu zit te typpen is mijn tepel normaal. Maar vanochtend was hij dus ook weer helemaal naar binnen getrokken. Je ziet de buitenste lijn wel zeg maar maar het binnen puntje is dus gewoon een soort klein zwart gat geworden omdat hij zo ver naar binnen staat.

Dat plaatje wat jij dus als ingetrokken tepel hebt is ong bij mij als hij normaal staat

Voor de rest heb ik er niet echt veel problemen mee. Maarja het lijkt altijd wat knullig als er 1 stijf staat en de ander wil voor geen meter naar buiten komen.

Operaties doe ik niet aan hoor ik zit op dit moment te denken om mijn scoliose te laten opereren vanwege zere rug, zitproblemen en cosmetische redenen. En daar zit ik al enorm tegen aan te hikken, maar daar begin ik een ander topic over.

Laatst gewijzigd op 12-06-2006 om 10:42.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2006, 11:09
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
SilverBlue schreef op 12-06-2006 @ 11:40 :
Nou het bovenste plaatje klopt als hij normaal staat bij mij. Mijn bovenste puntje is gewoon een gat en dan bedoel ik ook echt een gat. Zoals ik hier nu zit te typpen is mijn tepel normaal. Maar vanochtend was hij dus ook weer helemaal naar binnen getrokken. Je ziet de buitenste lijn wel zeg maar maar het binnen puntje is dus gewoon een soort klein zwart gat geworden omdat hij zo ver naar binnen staat.

Dat plaatje wat jij dus als ingetrokken tepel hebt is ong bij mij als hij normaal staat

Voor de rest heb ik er niet echt veel problemen mee. Maarja het lijkt altijd wat knullig als er 1 stijf staat en de ander wil voor geen meter naar buiten komen.

Operaties doe ik niet aan hoor ik zit op dit moment te denken om mijn scoliose te laten opereren vanwege zere rug, zitproblemen en cosmetische redenen. En daar zit ik al enorm tegen aan te hikken, maar daar begin ik een ander topic over.
die 2e link gaf een wat mildere methode, of het werkt, geen idee, maar kwam het vaker tegen op google...
Oud 12-06-2006, 13:55
ssjpan
ssjpan is offline
hmm dat heb ik ook wel eens, maar niet op bepaalde momenten ofzo en ik kan hm ook zo weer goed doen zeg maar haha.

Ik heb eens gelezen dat het komt omdat aan je tepel aan je binnen kant iets zit, wat te kort is, waardoor ie er niet helemaal uit komt.. Ik kan het niet echt uitleggen, maar misschien snap je het
Oud 18-06-2006, 22:09
teenager
teenager is offline
ik heb dit ook, aan één kant, maar ik dacht dat het wel weer over zou gaan. heb het pas 2 jaar ofzo. maar een operatie? dat zie ik niet zitten hoor. ik las eens over 'niplette', een apparaatje oid waarmee je het naar buiten kon trekken. soms is het bij mij ook ineens weg, dan komt ie naar buiten... en daarna weer naar binnen.
zou afvallen helpen, dat je borsten kleiner worden? (ben ik mee bezig, vandaar)
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten