![]() |
|
Niet zo stressen, zo belangrijk is het niet hoor
Voor jou misschien wel, maar ik betwijfel of een jongen bij het zien van je borsten denkt 'He klote ze zijn ingetrokken wat nep'. Voor de rest is niemand perfect, dus je kan altijd wel iets vinden om aan te merken op je lichaam. Wees blij met je hebt is enige manier waarop je gelukkig kan zijn want anders dan blijf je streven naar iets nieuws om gelukkig te zijn en als je dat bereikt hebt dan heb je al een nieuw doel en dan blijf je bezig... Laatst gewijzigd op 15-01-2004 om 21:34. |
![]() |
||
Citaat:
ja ik heb het ook.,..en het boeit me helemaal nix... waarom is dat raar dan? Ik snap daar helemaal nix van....ik vind het erger om een pukkel op me voorhoofd te hebben eigenlijk ![]() als je een vriendje hebt ook...die vinden dat echt niet raar hoor...je kunt er uiteindelijk best een spel van maken...gewoon niet zo over in zitten.... en als je het echt vervelend vindt...je kunt bij de apotheek geloof ik een speciaal zuignapje halen die je op je tepels kunt zetten...zo "train" je ze en gaan ze niet meer naar binnen staan...na een tijdje dat ding gebruikt te hebben... maar daar weet ik ook niet het fijne van..moet je eigenlijk effe bij je huisarts vragen dan...
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Ingetrokken tepel GAnnoniemG | 4 | 28-12-2015 20:40 | |
Lichaam & Gezondheid |
ingetrokken tepel SilverBlue | 8 | 18-06-2006 22:09 | |
Seksualiteit |
TEPELS: groot, klein, hard, zacht Trinity | 37 | 29-04-2005 10:14 | |
Lichaam & Gezondheid |