Advertentie | |
|
![]() |
|
Ja dat meisje Gothic
![]() Mijn probleem is dat ik altijd meisjes heb gehad met ervaring en nu voor een meisje sta zonder ervaring... Ik weet wel hoe eraan te beginnen, maar ik weet niet hoe het haar uit te leggen odat ze op haar gemak zit ![]() snapt iedereen het nu ?? ![]()
|
Verwijderd
|
als je gewoon rustig aan opbouwt, dan weer zelf initiatiefs tot iets nieuws neemt en dan weer wachten tot zij dat doet, en jullie gaan verder gewoon goed met elkaar om, zou ze zich toch wel op haar gemak moeten voelen
![]() |
![]() |
|
Je kunt eerst wachten tot ze 16 is, daarna wachten tot ze misschien zelf initiatief neemt. Dan weet je zeker dat ze er klaar voor is. En er eerst over praten.
Wil je toch zelf beginnen, kun je aan haar reactie wel merken of ze het wil... Vooral kleine stapjes, zeker als ze nog zo jong is. Eerst met kleren, dan langzaam onder de kleren, dan zonder kleren en na 20 kleine stapjes komt er misschien een moment dat ze ontmaagd wil worden. Als ze er wel klaar voor is, merk je dan snel genoeg en zal het misschien eerder gebeuren.
||
Citaat:
![]()
|
En zijn precies toch een paar mensen die dingen graag in het belachelijke trekken he...
Er word een vraag gesteld waar toch van verwacht word dat er een degelijk en behulpzaam antwoord(en) op komt (komen) en dan zijn er hier toch een paar die een beetje belachelijk gaan doen...
||
Citaat:
||
Citaat:
maar ze deinst een beetje terug als ik nog verder wil gaan...
||
Citaat:
|
Misschien wil ze het dan nog niet..
Probeer het gewoon, en zodra je een beetje tegenwerking van haar kant merkt moet je niet verder gaan. Gewoon langzaam opbouwen, het komt vanzelf... En als jullie het echt goed met elkaar hebben dan lijkt me het niet nodig om spanning te hebben... Go for it |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
Je bevind je juist in een bevoorrechte situatie omdat iemand eventueel ontmaagden heel intens kan zijn en sowieso onvergetelijk bijzonder...
Geef haar de tijd, praat erover en vooral zorg dat alles ontspannen blijft, de hele sfeer tussen jullie en 't niet alleen om seks gaat draaien, maar om liefde en positieve gevoelens. |
![]() |
|
![]() |
Gewoon hetzelfde als bij die andere vriendinnen.
Alleen dat je haar tijd moet geven... jij kan je mss sneller klaar voelen om te vrijen dan je vriendin.(psychologisch dan wel!) Wees zacht en lief. Doe het geleidelijk aan. Veel succes.
|
![]() |
- wordt elke keer wat meer lichamelijk, laat elke keer wat meer grenzen wegvallen
zeg maar, doe alles behalve de uiteindelijke daad maar ook niet alles in 1 keer, het is mogelijk dat ze dat ook niet zal toelaten, maar gewoon op haar tempo haar alles laten ontdekken - vertel haar erover, vertel haar over hoe fantastisch het wel niet is, hoe ze ervan zal genieten... (ga wel niet gaan praten over je ex!) FLASHBACK ![]() - stel haar gerust, zeg haar dat je ze de tijd geeft die ze nodig heeft, dat je niets zal doen dat zij niet wil - hou rekening met de tijd die je relatie al duurt, iemand die nog geen seks heeft gehad zal vaak wat langer wachten, willen zeker zijn van de relatie, willen weten dat de andere persoon van hen houdt, vooraleer over te gaan tot seks - laat haar duidelijk merken dat het voor jou niet gewoon om de pure seks gaat, maar om (het klinkt stom maar ja) de liefde te bedrijven
||
Citaat:
|
Jah , over m'n ex wil ik gwn niet meer spreken...
Ik ben er 9 maanden mee samen geweest en in die tijd heeft ze me 7 keer bedrogen zonder ik het eens gemerkt had...totdat er natuurlijk eens ruzie uitbrak en ze zich voorbijsprak... Nu ja , daar gaat het hier niet over... M'n vriendinvraagt soms wel hoe het voelt...dat hoor ik tenminste van haar vriendinnnen waar ik ook veel contact mee heb...eerst zei ze me dat ze ging wachten tot haar 16 , maar daar is ze al op teruggekomen door informatie aan haar vriendinnen te gaan vragen over hoe en wat seks eigenlijk is ne hoe het voelt... Ze heeft inderdaad bang omdat ze gehoord heeft dat ze kan bloeden...en dat wilde ze niet... Ik heb haar ook gezegd dat als ze moest bloeden , dat dat heel normaal is , maar dat krijg je er niet in... Meestal begint ze er zelf over te praten , maar als ik dan iets antwoord op wat zij had gezegd , dan slaat ze precies toe... Als dan de webcam aanstaat zie je zo haar gezicht veranderen en wil ze liever over wat anders praten...is dit ook een normaal gedrag van iemand die nog nooit sex heeft gehad ?
||
Citaat:
|
Het lijkt echt gewoon alsof je niet wil begrijpen, laat staan accepteren dat ze er nog niet klaar voor is. Laat haar gewoon op dat gebied met rust. Gun haar die tijd. Of maak het uit en zoek een of ander sletje dat wel de eerste beste keer wil.
|
![]() |
als ze er met jou PERSOONLIJK (dus niet via webacam) niet kan over praten, dan is ze er nog niet klaar voor.
Dan heeft ze nog te veel schaamte (je kan toch moeilijk verwachten dat ze je zal toelaten haar zonder kleren te zien als ze zich als schaamt om erover te praten met jou...)
||
Citaat:
|
Je zegt telkens dat je van vriendinnen van haar hoorde wat ze er over dacht, of via de webcam of whatever, maar waarom praat je er niet gewoon serieus rustig over in het echt? Ik denk inderdaad dat ze er nog lang niet klaar voor is, en dat je echt niet moet gaan pushen.
![]()
||
Citaat:
![]() OT: praten...beetje lollig over doen en beetje grapjes over maken helpt wel om tot een goed gesprek te komen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Rustig aan, neem de tijd. Maak haar in ieder geval duidelijk dat ze haar grenzen duidelijk mag, zelfs moet, maken. Haar wil is wet in dit geval, niet die van jou.
Veel knuffelen, strelen, zoenen en erover praten. Geduld blijft een schone zaak ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
De eerste keer met je huidge partner Thee Muts | 47 | 26-08-2006 22:24 | |
Liefde & Relatie |
De eerste keer dat je vriend(in) 'Ik hou van je' zei Verwijderd | 96 | 23-06-2006 12:16 | |
Seksualiteit |
beinvloed door de eerste keer(?) deringmeester | 45 | 23-03-2005 13:20 | |
Seksualiteit |
De eerste keer samen slapen... lso | 59 | 03-11-2004 07:37 | |
Seksualiteit |
De eerste keer... John_doe | 35 | 18-08-2004 13:07 | |
Seksualiteit |
De eerste keer doemt te mislukken? kainie | 19 | 02-08-2003 14:34 |